Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. стъкла/Bravo,Brava-S,SX/работа без контакт/вариант

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. стъкла/Bravo,Brava-S,SX/работа без контакт/вариант

    Ето какво е направил един от колегите в другия форум: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=24222 Колкото и да има противници на другия форум все пак може и от там да се научим на нещо.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Линка не е активен. Раздели хттп-то от двете точки. Това решение одавна е ясно и в нашия форум, но май никой не си е играл да го прави. Проблемът е в колите които нямат въпросното реле. Например аз карам Браво 1.2 СХ ’98, или Браво 1.9 ЖТД ГТ ’98, или Браво 1.9 75 к.с. СХ ’98. Как да си направя стъклата да падат без контакт? Нямам такова реле

    Коментар


      #3
      Добре де, аз като лаик в тази област дапопитам - бутон задължително ли се монтира? Не може ли просто да се свържат двата кабела?
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #4
        Добре замислено..... !!! А малко офтопик към темата....Джама от към шофиорската страна ми баца когато си иска...Възможно ли да е от въпросното реле ?!?!? Или някъде другаде да гледам проблема !!
        Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
        Fiat Punto 1.2 16v LPG

        Коментар


          #5
          Ако "баца" и без контакт - със сигурност има нещо нередно около това реле. Но ако при контакт "баца" когато си иска , тогава е нещо кабел, букса, нещо което прекъсва. Копче...Аз пък сега се загледах - този диод е напълно излишен, ако свържеш с мост 30 и 87, и вече моста можеш да си го прекъсваш както си искаш. С копче, без копче... Жалко че за онези нашия форум е анатема, иначе има какво да научат

          Коментар


            #6
            Lane Staley написа:
            Добре де, аз като лаик в тази област дапопитам - бутон задължително ли се монтира? Не може ли просто да се свържат двата кабела?
            Можеш, бутонът е за да можеш да приведеш колата в заводския си вариант
            Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Линка не е активен. Раздели хттп-то от двете точки.
              Знам че така трябва да бъде, но нали имаше ограничение за изписването на другия форум, беше заложено изтриването му като "персона нон грата" та затова не го разделих.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                ...Това решение одавна е ясно и в нашия форум, но май никой не си е играл да го прави. ....
                Темата е доста стара и снимките липсват, но е правено
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Абре кви са тея схеми ква е тая сложнотия, всичко е много просто и от хора с малко познания се први за 20 мин без да се разглабя нищо и да се свалят и отварят модули, трябва ви само едно реле (незнам как точно му е имоето но да е с два контакта ) Прекъсва се дебелия червен кабел които излиза от шофьорската врата единия му краи се връзва на единия контакт на релето другия му краи на другия съответно като релето е в нормално затворено положение тоя кабел си деиства както си е оригинално (доста просташки гообяснявам ) другите две крачета на релето за управлението му (бубинката) и другия нормално отворен контакт се връзват заедно и им се пуснка един плюс (по як поне от 20 амперов бушон на които има псотоянен ток) а последната клема на релето (на бубинката му ) се връзва към кабела на бутона на вратата (шофиорската) за съжаление до него наи лесно се стига под пласмасовата гредишка на прозореца (без да с епрекъсва кабела се запоява тоя на релето) така като отворите врата и плафона свети релето се затваря прекъсва оригиналния червен кабел и пуска тока от новия плюс които сте пуснали съответно можете да си сваляте стъклата и на двете врати. На някои може да му се стори сложно как съм го обяснил но този които знае на изуст крачетат ана релетата ще се светне веднага за ко иде реч Хаиде успех в маисторенето Ако ми остане врме и желание ще направя една подробна схемичка ма мнооо ме мързи
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Slavi_Lancia написа:
                    Абре кви са тея схеми ква е тая сложнотия, всичко е много просто и от хора с малко познания се први за 20 мин без да се разглабя нищо и да се свалят и отварят модули, трябва ви само едно реле (незнам как точно му е имоето но да е с два контакта ) Прекъсва се дебелия червен кабел които излиза от шофьорската врата единия му краи се връзва на единия контакт на релето другия му краи на другия съответно като релето е в нормално затворено положение тоя кабел си деиства както си е оригинално (доста просташки гообяснявам ) другите две крачета на релето за управлението му (бубинката) и другия нормално отворен контакт се връзват заедно и им се пуснка един плюс (по як поне от 20 амперов бушон на които има псотоянен ток) а последната клема на релето (на бубинката му ) се връзва към кабела на бутона на вратата (шофиорската) за съжаление до него наи лесно се стига под пласмасовата гредишка на прозореца (без да с епрекъсва кабела се запоява тоя на релето) така като отворите врата и плафона свети релето се затваря прекъсва оригиналния червен кабел и пуска тока от новия плюс които сте пуснали съответно можете да си сваляте стъклата и на двете врати. На някои може да му се стори сложно как съм го обяснил но този които знае на изуст крачетат ана релетата ще се светне веднага за ко иде реч Хаиде успех в маисторенето Ако ми остане врме и желание ще направя една подробна схемичка ма мнооо ме мързи
                    Благодаря за изчерпателното обяснение. Чуствам се по-добре когато знам че има още един начин по който не ми е ясно как да го направя. :D
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък ще си го оставя така, започна да ми харесва това, че като съм далеч от нея, колата на практика е "мъртва" - нищо не работи без ключа. Иначе като остане някой в колата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пипат стъклата. Дори и само е така, за проба. А когато някой си играе със стъклата, избеснявам. Сега смятам да прекъсна копчето в пътническата врата, и да управлявам всички стъкла само и единствено аз, от моята си врата! Защо всеки индианец, в която и кола да се качи, задължително си играе със стъклата, дори и да няма нужда от спускане? Дори е така само да цъкне надолу, и после пак нагоре. Аз когато се возя в чужда кола, винаги питам шофьора "Може ли да направя това, може ли онова?" Съответно ако някой се вози и ми пипа радиото, стъклата, климатика, или дори седалката да си мести без да е нужно, побърквам се.

                      Коментар


                        #12
                        Lane Staley написа:
                        Slavi_Lancia написа:
                        Абре кви са тея схеми ква е тая сложнотия, всичко е много просто и от хора с малко познания се први за 20 мин без да се разглабя нищо и да се свалят и отварят модули, трябва ви само едно реле (незнам как точно му е имоето но да е с два контакта ) Прекъсва се дебелия червен кабел които излиза от шофьорската врата единия му краи се връзва на единия контакт на релето другия му краи на другия съответно като релето е в нормално затворено положение тоя кабел си деиства както си е оригинално (доста просташки гообяснявам ) другите две крачета на релето за управлението му (бубинката) и другия нормално отворен контакт се връзват заедно и им се пуснка един плюс (по як поне от 20 амперов бушон на които има псотоянен ток) а последната клема на релето (на бубинката му ) се връзва към кабела на бутона на вратата (шофиорската) за съжаление до него наи лесно се стига под пласмасовата гредишка на прозореца (без да с епрекъсва кабела се запоява тоя на релето) така като отворите врата и плафона свети релето се затваря прекъсва оригиналния червен кабел и пуска тока от новия плюс които сте пуснали съответно можете да си сваляте стъклата и на двете врати. На някои може да му се стори сложно как съм го обяснил но този които знае на изуст крачетат ана релетата ще се светне веднага за ко иде реч Хаиде успех в маисторенето Ако ми остане врме и желание ще направя една подробна схемичка ма мнооо ме мързи
                        Благодаря за изчерпателното обяснение. Чуствам се по-добре когато знам че има още един начин по който не ми е ясно как да го направя. :D
                        Бъзикаш ли се или си сериозен ако наистина не знаеш как да го направиш обещавам лично за теб да направя схема само кажи
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Аз пък ще си го оставя така, започна да ми харесва това, че като съм далеч от нея, колата на практика е "мъртва" - нищо не работи без ключа. Иначе като остане някой в колата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пипат стъклата. Дори и само е така, за проба. А когато някой си играе със стъклата, избеснявам. Сега смятам да прекъсна копчето в пътническата врата, и да управлявам всички стъкла само и единствено аз, от моята си врата! Защо всеки индианец, в която и кола да се качи, задължително си играе със стъклата, дори и да няма нужда от спускане? Дори е така само да цъкне надолу, и после пак нагоре. Аз когато се возя в чужда кола, винаги питам шофьора "Може ли да направя това, може ли онова?" Съответно ако някой се вози и ми пипа радиото, стъклата, климатика, или дори седалката да си мести без да е нужно, побърквам се.
                          ааа чакаи ся по тоя начин с релето пак е почти мъртва ако теб те няма на твоята седалка (не че има датчик за задник на седалката) ама ако не е на контакт другите и да пипат копчетата нищо не става и да си отворят вратите пак нищо не става, и твоята врата да е отворена от другите врати пак не може да се пипа може единствено от твоята врата от твоите копчета и то ако е отворена да се пипат стъклата. единствения вариант другите да бъзикат стъклата е да е на контакт колата иначе господаря си ти
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Аз пък ще си го оставя така, започна да ми харесва това, че като съм далеч от нея, колата на практика е "мъртва" - нищо не работи без ключа. Иначе като остане някой в колата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пипат стъклата. Дори и само е така, за проба. А когато някой си играе със стъклата, избеснявам. Сега смятам да прекъсна копчето в пътническата врата, и да управлявам всички стъкла само и единствено аз, от моята си врата! Защо всеки индианец, в която и кола да се качи, задължително си играе със стъклата, дори и да няма нужда от спускане? Дори е така само да цъкне надолу, и после пак нагоре. Аз когато се возя в чужда кола, винаги питам шофьора "Може ли да направя това, може ли онова?" Съответно ако някой се вози и ми пипа радиото, стъклата, климатика, или дори седалката да си мести без да е нужно, побърквам се.
                            На бравата няма ли бутон за заключване на прозорците?

                            Коментар


                              #15
                              Има но не работи както ми се иска - заключва само задните, но ги заключва изобщо, и на моя панел пак са заключени, а аз искам всички други освен моите да са заключени. Lane Staley определено не се бъзика, си мисля.

                              Коментар

                              Working...
                              X