Ето какво е направил един от колегите в другия форум: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=24222 Колкото и да има противници на другия форум все пак може и от там да се научим на нещо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел. стъкла/Bravo,Brava-S,SX/работа без контакт/вариант
Collapse
X
-
Линка не е активен. Раздели хттп-то от двете точки. Това решение одавна е ясно и в нашия форум, но май никой не си е играл да го прави. Проблемът е в колите които нямат въпросното реле. Например аз карам Браво 1.2 СХ ’98, или Браво 1.9 ЖТД ГТ ’98, или Браво 1.9 75 к.с. СХ ’98. Как да си направя стъклата да падат без контакт? Нямам такова реле
-
Ако "баца" и без контакт - със сигурност има нещо нередно около това реле. Но ако при контакт "баца" когато си иска , тогава е нещо кабел, букса, нещо което прекъсва. Копче...Аз пък сега се загледах - този диод е напълно излишен, ако свържеш с мост 30 и 87, и вече моста можеш да си го прекъсваш както си искаш. С копче, без копче... Жалко че за онези нашия форум е анатема, иначе има какво да научат
Коментар
-
ogi28b написа:Линка не е активен. Раздели хттп-то от двете точки.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ogi28b написа:...Това решение одавна е ясно и в нашия форум, но май никой не си е играл да го прави. ....
Коментар
-
Абре кви са тея схеми ква е тая сложнотия, всичко е много просто и от хора с малко познания се први за 20 мин без да се разглабя нищо и да се свалят и отварят модули, трябва ви само едно реле (незнам как точно му е имоето но да е с два контакта ) Прекъсва се дебелия червен кабел които излиза от шофьорската врата единия му краи се връзва на единия контакт на релето другия му краи на другия съответно като релето е в нормално затворено положение тоя кабел си деиства както си е оригинално (доста просташки гообяснявам ) другите две крачета на релето за управлението му (бубинката) и другия нормално отворен контакт се връзват заедно и им се пуснка един плюс (по як поне от 20 амперов бушон на които има псотоянен ток) а последната клема на релето (на бубинката му ) се връзва към кабела на бутона на вратата (шофиорската) за съжаление до него наи лесно се стига под пласмасовата гредишка на прозореца (без да с епрекъсва кабела се запоява тоя на релето) така като отворите врата и плафона свети релето се затваря прекъсва оригиналния червен кабел и пуска тока от новия плюс които сте пуснали съответно можете да си сваляте стъклата и на двете врати. На някои може да му се стори сложно как съм го обяснил но този които знае на изуст крачетат ана релетата ще се светне веднага за ко иде реч Хаиде успех в маисторенето Ако ми остане врме и желание ще направя една подробна схемичка ма мнооо ме мързиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Абре кви са тея схеми ква е тая сложнотия, всичко е много просто и от хора с малко познания се први за 20 мин без да се разглабя нищо и да се свалят и отварят модули, трябва ви само едно реле (незнам как точно му е имоето но да е с два контакта ) Прекъсва се дебелия червен кабел които излиза от шофьорската врата единия му краи се връзва на единия контакт на релето другия му краи на другия съответно като релето е в нормално затворено положение тоя кабел си деиства както си е оригинално (доста просташки гообяснявам ) другите две крачета на релето за управлението му (бубинката) и другия нормално отворен контакт се връзват заедно и им се пуснка един плюс (по як поне от 20 амперов бушон на които има псотоянен ток) а последната клема на релето (на бубинката му ) се връзва към кабела на бутона на вратата (шофиорската) за съжаление до него наи лесно се стига под пласмасовата гредишка на прозореца (без да с епрекъсва кабела се запоява тоя на релето) така като отворите врата и плафона свети релето се затваря прекъсва оригиналния червен кабел и пуска тока от новия плюс които сте пуснали съответно можете да си сваляте стъклата и на двете врати. На някои може да му се стори сложно как съм го обяснил но този които знае на изуст крачетат ана релетата ще се светне веднага за ко иде реч Хаиде успех в маисторенето Ако ми остане врме и желание ще направя една подробна схемичка ма мнооо ме мързиlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Аз пък ще си го оставя така, започна да ми харесва това, че като съм далеч от нея, колата на практика е "мъртва" - нищо не работи без ключа. Иначе като остане някой в колата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пипат стъклата. Дори и само е така, за проба. А когато някой си играе със стъклата, избеснявам. Сега смятам да прекъсна копчето в пътническата врата, и да управлявам всички стъкла само и единствено аз, от моята си врата! Защо всеки индианец, в която и кола да се качи, задължително си играе със стъклата, дори и да няма нужда от спускане? Дори е така само да цъкне надолу, и после пак нагоре. Аз когато се возя в чужда кола, винаги питам шофьора "Може ли да направя това, може ли онова?" Съответно ако някой се вози и ми пипа радиото, стъклата, климатика, или дори седалката да си мести без да е нужно, побърквам се.
Коментар
-
Lane Staley написа:Slavi_Lancia написа:Абре кви са тея схеми ква е тая сложнотия, всичко е много просто и от хора с малко познания се први за 20 мин без да се разглабя нищо и да се свалят и отварят модули, трябва ви само едно реле (незнам как точно му е имоето но да е с два контакта ) Прекъсва се дебелия червен кабел които излиза от шофьорската врата единия му краи се връзва на единия контакт на релето другия му краи на другия съответно като релето е в нормално затворено положение тоя кабел си деиства както си е оригинално (доста просташки гообяснявам ) другите две крачета на релето за управлението му (бубинката) и другия нормално отворен контакт се връзват заедно и им се пуснка един плюс (по як поне от 20 амперов бушон на които има псотоянен ток) а последната клема на релето (на бубинката му ) се връзва към кабела на бутона на вратата (шофиорската) за съжаление до него наи лесно се стига под пласмасовата гредишка на прозореца (без да с епрекъсва кабела се запоява тоя на релето) така като отворите врата и плафона свети релето се затваря прекъсва оригиналния червен кабел и пуска тока от новия плюс които сте пуснали съответно можете да си сваляте стъклата и на двете врати. На някои може да му се стори сложно как съм го обяснил но този които знае на изуст крачетат ана релетата ще се светне веднага за ко иде реч Хаиде успех в маисторенето Ако ми остане врме и желание ще направя една подробна схемичка ма мнооо ме мързиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
ogi28b написа:Аз пък ще си го оставя така, започна да ми харесва това, че като съм далеч от нея, колата на практика е "мъртва" - нищо не работи без ключа. Иначе като остане някой в колата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пипат стъклата. Дори и само е така, за проба. А когато някой си играе със стъклата, избеснявам. Сега смятам да прекъсна копчето в пътническата врата, и да управлявам всички стъкла само и единствено аз, от моята си врата! Защо всеки индианец, в която и кола да се качи, задължително си играе със стъклата, дори и да няма нужда от спускане? Дори е така само да цъкне надолу, и после пак нагоре. Аз когато се возя в чужда кола, винаги питам шофьора "Може ли да направя това, може ли онова?" Съответно ако някой се вози и ми пипа радиото, стъклата, климатика, или дори седалката да си мести без да е нужно, побърквам се.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
ogi28b написа:Аз пък ще си го оставя така, започна да ми харесва това, че като съм далеч от нея, колата на практика е "мъртва" - нищо не работи без ключа. Иначе като остане някой в колата, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се пипат стъклата. Дори и само е така, за проба. А когато някой си играе със стъклата, избеснявам. Сега смятам да прекъсна копчето в пътническата врата, и да управлявам всички стъкла само и единствено аз, от моята си врата! Защо всеки индианец, в която и кола да се качи, задължително си играе със стъклата, дори и да няма нужда от спускане? Дори е така само да цъкне надолу, и после пак нагоре. Аз когато се возя в чужда кола, винаги питам шофьора "Може ли да направя това, може ли онова?" Съответно ако някой се вози и ми пипа радиото, стъклата, климатика, или дори седалката да си мести без да е нужно, побърквам се.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар