Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. стъкла/Bravo,Brava-S,SX/работа без контакт/вариант

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ами моята Марея е HLX,но няма такъв извод за захранване на допълнителни консуматори. Каква е идеята,ако не е тайна? :D
    Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
    Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

    Коментар


      #32
      И аз нямам никакъв допълнителен захранващ извод.
      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

      Коментар


        #33
        sacheto написа:
        Ами моята Марея е HLX,но няма такъв извод за захранване на допълнителни консуматори. Каква е идеята,ако не е тайна? :D
        Тези дни се "разхождам" с едно Волво S80 и забелязах именно такъв извод - фабричен. Идеята му е да се захранват всевъзможни консуматори като GPS, авто хладилник, авто прахосмукачка, авто TV и подобни. Интересното е, че въпросният извод е независими от контакта като на дъното му има разположен някакъв особен ключ, който очевидно подава захранване само при вкл на консуматор и май съвместява и някаква защита срещу претоварване в себе си. Доста удобно е наличието на подобна "екстра" и се замислям дали да не оборудвам и моята Мареа с такава. За това питах дали най-високия клас HLX случайно няма фабрична. Мерси за отговора, явно ще се импровизира
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #34
          Това, което търсиш го има в багажника на фабричните TAXI версии на Marea (поне според manual-а, лично не съм го виждал). Явно представлява просто още един извод за запалка, с капачка.
          Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
          Moonsteppers - All over the world and beyond ...

          Коментар


            #35
            ogi28b написа:
            Аз пък сега се загледах - този диод е напълно излишен, ...
            Диодът е сложен, защото въпреки, че прегледах всички възможни схеми, не бях 100% сигурен, че няма друг консуматор към тази верига. И точно зада разделя веригата от евентуални консуматори, сложих този диод. Не ми се правеха елсперименти дали и нещо друго ще "светне".
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #36
              Пиша за колегите които искат да си изкарат извод от 1,5 до 12В за какъвто и да е страничен консуматор. Ще кажа как аз си захраних мп3-то :Дръпнах един кабел 12В от таблото с бушоните в купето до подлакътника като първо сложих допълнителен бушон и копче. След това си направих схемата , която е по долу, като я захраних с 12те волта от кабела. Скрих я в подлакътника и от изхода им си изкарах едно кабелче за захранване на мп3то. Тъй като мп3то баца на 1,5 волта си настроих схемата да ми вади толкова и всичко е оки! Готиното е ,че схемата е елементарна и може да се скрие навсякъде и може да вади каквито напрежения искаш, а максималния ток е 1,5А но над 500mA трябва да се монтира малко радиаторче на интегралата! Дано съм бил полезен!
              Прикачени файлове
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #37
                nikawr написа:
                Пиша за колегите които искат да си изкарат извод от 1,5 до 12В за какъвто и да е страничен консуматор. Ще кажа как аз си захраних мп3-то :Дръпнах един кабел 12В от таблото с бушоните в купето до подлакътника като първо сложих допълнителен бушон и копче. След това си направих схемата , която е по долу, като я захраних с 12те волта от кабела. Скрих я в подлакътника и от изхода им си изкарах едно кабелче за захранване на мп3то. Тъй като мп3то баца на 1,5 волта си настроих схемата да ми вади толкова и всичко е оки! Готиното е ,че схемата е елементарна и може да се скрие навсякъде и може да вади каквито напрежения искаш, а максималния ток е 1,5А но над 500mA трябва да се монтира малко радиаторче на интегралата! Дано съм бил полезен!
                а защо пише , че входящото напрежение трябва да е по-голямо от 28 волта ???

                Коментар


                  #38
                  няма проблем с входното, бачка нормално! по-принцип схемата е за регулатор от 1,2 до 37V с входно напрежение 40V
                  Прикачени файлове
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар

                  Working...
                  X