Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Импулсен преубразувател от 12V на +/- 56V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Импулсен преубразувател от 12V на +/- 56V

    някои знаели как може да се направи за усилвател на кола

    #2
    Re: Импулсен преубразувател от 12V на +/- 56V

    jarulmo написа:
    някои знаели как може да се направи за усилвател на кола
    Този, който знае как не се хваща затова по-добре виж нещо "купешко"Все пак какво точно те интересува, защото темата е за импулсен преобразуватал, а питаш за усилвател
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      Re: Импулсен преубразувател от 12V на +/- 56V

      brat_John написа:
      jarulmo написа:
      някои знаели как може да се направи за усилвател на кола
      Този, който знае как не се хваща затова по-добре виж нещо "купешко"Все пак какво точно те интересува, защото темата е за импулсен преобразуватал, а питаш за усилвател
      говоря за зхранването от 12 на 56volta

      Коментар


        #4
        Едва ли някой ще се хване, по-добре потърси да купиш.
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          brat_John написа:
          Едва ли някой ще се хване, по-добре потърси да купиш.
          Или попитай във форуми за електроника.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Този, който знае как не се хваща затова по-добре виж нещо "купешко"
            Колегата е много прав, има доста схемни решения по въпроса и ако имаш малко знания, и условия - не е невъзможно. Преди около година си правих трансфертер за +/- 40V и себестойността му беше около 30-40 лв., следва закупуването на стъпалата (предполагам имаш предвид готови китове с TDA или подобни) - ~20-40 лв. общо за двата канала, подходяща кутия, която да "докаже", че си е струвала цялата тази работа плюс букси и други джаджи - станаха ~ 100 лв за самоделка, която няма да има фейса и качеството на един фабричен усилвател с трансфертер. По магазини за кар аудио се меркат такива за около 120 - 180 лв. нисък клас - 2X50W RMS или малко повече със MOSFET крайни стъпала, вграните му филтри, фейс, доволно качество и гаранция. Все пак ако изгаряш от желание да си направиш подобен образец ще е от спортна тръпка, с цел доказване пред себе си и приятелския кръг, но със сигурност ценово няма да е оправдано или поне съизмеримо!Друг е въпроса за готови кар китове, но за 12V - 2X40W, 1X70W, които "изсипваш" в няк’ва кутия, пускаш й захранване и я закопаваш при резервната гума. Тогава се радваш, че си минал евтино и слушаш с качество не много по-ралично от трансфертерните варианти (Само в случай, в който не целиш озвучаване тип дискотека).Но разни хора - разни идеали. Това е моето мнение.

            Коментар

            Working...
            X