Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с компютъра на фиат брава, 16 клапана, 103 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с компютъра на фиат брава, 16 клапана, 103 коня

    Здравейте.Гръмна ми компютъра на колата и ми казаха че ако си взема 2-ра употреба трябва да го настройвам допълнително.Не можело да се сложи директно.Интересува ме това вярно ли е при условие че този компютър е свален от кола която е работила и следователно има софтуер за същия модел.Моля някой ако е имал същия проблем или знае нещо по въпроса да ми отговори.

    #2
    Кажи първо как разбра, че е гръмнал.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      и какъв модел ти е колата?ако смениш комп-а комплект с имо-то и чиповете на ключовете , няма да го настройваш.или ако е бил с изключено имо , тоз 2-нд хенд комп.

      Коментар


        #4
        Бях на компютърна диагностика.Всички захранвания работят и всички датчици един по един се премериха.За малко прочете компютъра и после отказа.Повече не го прочете.Казаха ми че може да е контролер.И имобилайзера е изключен.Има само фиат-код

        Коментар


          #5
          И модела е фиат брава 1.6 16V 1997-декември,103 коня.Компютъра е Магнети-Марели

          Коментар


            #6
            кола

            колега тука има нещо гнило как така имаш ФИАТ код а имобилайзера е махнат и как така изгоряло ECU да не си имар пожар то се отремонтирва това че не са ти направили диагностика не значи че е изгоряло ако вземеж друго ECU дрябва да семахне кода -имобилайзера и да си го сложиш направо на мястото на твоето или вярнода се сложи комплект с имобилайзера и ключове или само чипа да се премести иначе нямада тръгне колата и пак имаш проблем а колата в движение ли е и какво прави с какво ти правиха диагностикаако смениш ECU можа пак да имаш същия проблем ако друго нещо е развалено
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              колега тука има нещо гнило как така имаш ФИАТ код а имобилайзера е махнат
              Абсолютно СЪГЛАСЕН !
              kluchar написа:
              и как така изгоряло ECU да не си имар пожар то се отремонтирва това че не са ти направили диагностика не значи че е изгоряло ако вземеж друго ECU дрябва да се махне кода -имобилайзера и да си го сложиш направо на мястото на твоето или вярнода се сложи комплект с имобилайзера и ключове или само чипа да се премести иначе нямада тръгне колата и пак имаш проблем а колата в движение ли е и какво прави с какво ти правиха диагностикаако смениш ECU можа пак да имаш същия проблем ако друго нещо е развалено
              бе изобщо тия дето са правили диагностиката.... ги заобикаляй отдалеч.Ако си решил да сменяш ЕКУ. Поне първо иди да ти отворят сегашното.прилича на контактна история и/или намокряне

              Коментар


                #8
                Благодаря колеги наистина е влизало вода в компютъра.Сега е на ремонт и изгледите са че не е гръмнал чипа а само контролер.А за имобилайзера -лампата за имобилайзера загасва като разпознае ключа.но имало е случаи да не го разпознае и се налага да изкарвам ключа пак да го вкарвамв патронника.Пробвал съм да паля с светната лампа на имобилайзера и пали без проблем.А съм виждал случаи, когато преди да изгасне лампата нищо не работи.

                Коментар


                  #9
                  mitkoga написа:
                  Благодаря колеги наистина е влизало вода в компютъра.Сега е на ремонт и изгледите са че не е гръмнал чипа а само контролер.А за имобилайзера -лампата за имобилайзера загасва като разпознае ключа.но имало е случаи да не го разпознае и се налага да изкарвам ключа пак да го вкарвамв патронника.Пробвал съм да паля с светната лампа на имобилайзера и пали без проблем.А съм виждал случаи, когато преди да изгасне лампата нищо не работи.
                  А защо ми се струва, че караш с мастер ключа, т.е. червения с кривата форма?
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    а колко ли пари са му взели на колегата за ремонт
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X