Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен ел.проблем с Типото, нещо смущава оборотомера.решено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен ел.проблем с Типото, нещо смущава оборотомера.решено

    значи колата е типо 1.4 dgt бензин карборатор проблемът се появи от скоро нещо смущава оборотомера например колата работи на 900 об.мин, а на дигитала показва 1500-2500 супер бързо и следващото нещо е като дам контакт оборотомера стига до 6000 об.мин и така стои няколко секунди и при опит да запаля колата се мъчи, а когато всичко е добре пали без проблем това някои датчик ли е нямам идея искажете си компетентните мнения моля
    Kара Bravok 1.4 12V 97g.SX и Punto Mk2 1.9 jtd 00g.JTD ELX

    #2
    Има някакъв проблем със запалването вероятно. Бобина, делко или запалване в този ред.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Както проблема може да е в самият оборотомер и тои да спъва паленето. Оборотомера е свързан към бубината и от там черпи информация за оборотите.

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        Както проблема може да е в самият оборотомер и тои да спъва паленето. Оборотомера е свързан към бубината и от там черпи информация за оборотите.
        Това сигурно ли е (че е вързан на бобината)(не знам как е)? Ако е с елемент на Хол (датчикът на кол. вал), оборотомерът би трябвало да взима инфо от него. На Алфата ми е така, на Типото също. Даже при него имах подобен проблем - оборотомерът мъртвира и едвам запалих. Размърдах буксата, където тази на датчикът се свързва с останалата инсталация (при мен се пада над алтернатора) и нещата заспаха.
        AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
        AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

        Коментар


          #5
          До колкото съм запознат и съм виждал такива схеми само при автомобил с чукче се взима директно от самото чукче, в другите случаи не е директно на самият датчик ами по натам по веригата. При едноцилиндровите двигатели на мотоциклетите там също се взима директно от датчика но там има само един импулс, докато при един 4-ри цилиндров двигател за едни оборот може да има 20 импулса и повече, няма смисъл да има две устроиства които да обработват тази информация. По лесно е самият оборотомер да я получи на готово. Ако греша нека някои да ме поправи.

          Коментар


            #6
            извинете колеги 4е не съм ви писъл но нямах възможност смених бобина дистрибуторна капа4ка и проблема го има зна4и някои път като дам на контакт без да паля и оборотите отиват на 6000 и се 4ува едно щракане отпред до бобината извадих кабела които отива към делкото и от там хвърля искра все едно я паля направо съм шах колата е карборатор има ли дат4ик на хол или не
            Kара Bravok 1.4 12V 97g.SX и Punto Mk2 1.9 jtd 00g.JTD ELX

            Коментар


              #7
              НАй-вероятно електронното запалване (дидижиплекса) е сдал багажа. Датчика може да го провериш като го откачиш от буксата му и ако спре да се качва оборотомера като дадеш на контакт, е от датчика. Но мен ме съмнява, по-скоро диджиплекса е изпляскал.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                били ми казал на кое се казва дидижиплекс и къде се намира тоя дат4ик и за кво служи колата е карборатор и няма еку сигорно ги знам тея неща къде се намират но не ги знам имената това електронното на делкото ли е направо съм шах по4ти вс. по нея си правя сам но това ме умори днес дори вадих дигиталното табло за да видя за хлабави връзки но не и не о4аквам ви отговорите мерси!!!
                Kара Bravok 1.4 12V 97g.SX и Punto Mk2 1.9 jtd 00g.JTD ELX

                Коментар


                  #9
                  Ако имаш прословутият датчик, би трябвало да може да се ориентираш по картинката (номер 1 е чикиритката):
                  Прикачени файлове
                  AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                  AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                  Коментар


                    #10
                    Картинката казва всичко. Датчика отчита въртенето на маховика и е върху скоростната кутия. А Електронното запалване е някъде над спирачната помпа. Провери също така всички букси, които се сетиш и ги напръскай със спрей за контакти.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      мерси колеги оказа се 4е гадния проблем е от комутатора
                      Kара Bravok 1.4 12V 97g.SX и Punto Mk2 1.9 jtd 00g.JTD ELX

                      Коментар

                      Working...
                      X