значи колата е типо 1.4 dgt бензин карборатор проблемът се появи от скоро нещо смущава оборотомера например колата работи на 900 об.мин, а на дигитала показва 1500-2500 супер бързо и следващото нещо е като дам контакт оборотомера стига до 6000 об.мин и така стои няколко секунди и при опит да запаля колата се мъчи, а когато всичко е добре пали без проблем това някои датчик ли е нямам идея искажете си компетентните мнения моля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен ел.проблем с Типото, нещо смущава оборотомера.решено
Collapse
X
-
chaveto написа:Както проблема може да е в самият оборотомер и тои да спъва паленето. Оборотомера е свързан към бубината и от там черпи информация за оборотите.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
До колкото съм запознат и съм виждал такива схеми само при автомобил с чукче се взима директно от самото чукче, в другите случаи не е директно на самият датчик ами по натам по веригата. При едноцилиндровите двигатели на мотоциклетите там също се взима директно от датчика но там има само един импулс, докато при един 4-ри цилиндров двигател за едни оборот може да има 20 импулса и повече, няма смисъл да има две устроиства които да обработват тази информация. По лесно е самият оборотомер да я получи на готово. Ако греша нека някои да ме поправи.
Коментар
-
извинете колеги 4е не съм ви писъл но нямах възможност смених бобина дистрибуторна капа4ка и проблема го има зна4и някои път като дам на контакт без да паля и оборотите отиват на 6000 и се 4ува едно щракане отпред до бобината извадих кабела които отива към делкото и от там хвърля искра все едно я паля направо съм шах колата е карборатор има ли дат4ик на хол или неKара Bravok 1.4 12V 97g.SX и Punto Mk2 1.9 jtd 00g.JTD ELX
Коментар
-
НАй-вероятно електронното запалване (дидижиплекса) е сдал багажа. Датчика може да го провериш като го откачиш от буксата му и ако спре да се качва оборотомера като дадеш на контакт, е от датчика. Но мен ме съмнява, по-скоро диджиплекса е изпляскал.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
били ми казал на кое се казва дидижиплекс и къде се намира тоя дат4ик и за кво служи колата е карборатор и няма еку сигорно ги знам тея неща къде се намират но не ги знам имената това електронното на делкото ли е направо съм шах по4ти вс. по нея си правя сам но това ме умори днес дори вадих дигиталното табло за да видя за хлабави връзки но не и не о4аквам ви отговорите мерси!!!Kара Bravok 1.4 12V 97g.SX и Punto Mk2 1.9 jtd 00g.JTD ELX
Коментар
-
Картинката казва всичко. Датчика отчита въртенето на маховика и е върху скоростната кутия. А Електронното запалване е някъде над спирачната помпа. Провери също така всички букси, които се сетиш и ги напръскай със спрей за контакти.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар