Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Мареа 2.0 20v Оправен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Мареа 2.0 20v Оправен

    Здравейте колеги незнам дали тази тема е точно за този раздел но все пак я пускам тук. Та проблема ми е следният преди 2 дена си запалих фиатчето след като му бях сменил блока. Двигателя запали още от първия път (което много ме очуди), но ниските обороти ги няма изобщо т.е. на празен ход колата почти гасне а и ускорение никакво. При плавно натискане педала на газта горе долу бива ала натисна ли го до долу колата забива. При потдържане на обороти 1500-2000 като постояни колата започва да лашка (предръпва). Вече се видях в чудо и предполагам че е нещо по електрониката датчици предполагам. Ако някой може да помогне с нещо че за двигател със 155коня направо е скръп в това състояние, къса ми се сърцето. Само звука му ме успокоява малко.

    #2
    Моето мнение е, че е най-добре да я закараш да й направят диагностика, още повече щом е отварян двигателят. Иначе проблема, който описваш, на мен ми прилича на проблем със стъпковото моторче. Пробвай като начало да махнеш едната клема на акумулатора за 20-30 мин., след което я закачи, запали двигателя, без да подаваш газ и остави колата да поработи така 10-тина минути. Така моторчето ще се калибрира.Това е само част от възможните решения на проблема, но отнякъде трябва да се почне.

    Коментар


      #3
      това със моторчето го пробвахме ,със откачането на акумулатора за рестарт на компютъра също. Даже си издъних катализатора, но файда никаква. При нас в сервиза я закачах на тестер но всичко показа че е ок, ала тестера по принцип е за Тойота. Някакви други идеи. Помогнете

      Коментар


        #4
        кола

        Първо дали е зацепен ангренажния ремък ПРАВИЛНОпосле диагностика и проверка на някой от датчиците
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          По принцип до колкото знам е имало някави дорници които ако не се лъжа се слагат на разпределителния вал на всмукване за центровка. Но понеже не работя в сервиз на Фиат не разполагам с тях. Все пак си мисля че не е от ангренажният ремък защото колата първият път а и сега пали много лесно дето е речено още не си завъртял ключа и тя е запалила. А и във обороти над 3500 си варви като се полага на мотор 155 к.с.. Проблема единствено ми е в ниските. Съмнявам се в дебитомера но няма от каде да намеря друг за проба. А да копувам нещо в което не съм сигорен дали изобщо е от него пак не става. Незнам колко ще струва но едвали е малко.

          Коментар


            #6
            Една АЛфа 146 беше разместена с 2 зъба и се движеше. Постарай се да намериш начин да я зацепиш с специалните инструменти както си му е реда.

            Коментар


              #7
              stenli написа:
              Една АЛфа 146 беше разместена с 2 зъба и се движеше. Постарай се да намериш начин да я зацепиш с специалните инструменти както си му е реда.
              Е тя се е движела но на мен проблема ми е само ниските обороти от средни към високи всичко е 6. Там е както трябва да си бъде, незнам но все пак си мисля че не е от ангренажа.

              Коментар


                #8
                При неправилно зацепване, би трябвало да светне умната дюза при високите, но не е задължително. Дали не ти прекъсва свещ/бобина при ниските обороти?
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  аз съм си правил експерименти и +/- 2 зъба колата си пали нормално, разлика има само в ниските като вървене и може би слабо в празния ход. на високи все еднакво върви според усещането ми. така че все пак си го провери. при бензина не знам, ама май няма да светне дюзата? как ще разбере тя, че трябва да светне?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    аз съм си правил експерименти и +/- 2 зъба колата си пали нормално, разлика има само в ниските като вървене и може би слабо в празния ход. на високи все еднакво върви според усещането ми. така че все пак си го провери. при бензина не знам, ама май няма да светне дюзата? как ще разбере тя, че трябва да светне?
                    Благодаря колега днес се пак съм си записал час при един диагностик и ако не покаже нищо т.е. ако всичко е наред ще се проверява ремъка как е зацепен. Предполагам си виждал 2.0 мотор и знаеш колко място има и колко лесно се сменя ангренаж, поради тази причина него се го изключвах и го оставях като най-краен вариант.

                    Коментар


                      #11
                      Виждал съм как светва при неправилно зацепване. Предполагам, че заради разсинхрона между ТДС, ТПС и МАП/МАФ. Споменах, че не е задължително. Иначе съм съгласен, че при два зъба може и да не се усети явно. На много от двувалките даже умишлено се измества всмукателния с цел по-голяма пъргавина.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        значи тези тестове съм ги правил на едновалка 1,6 типо/темпра. 2 мотор съм виждал, но не съм пипал и няма д амога да ти кажа повече по въпроса. просто споделях опит, че 1-2 зъба не са от чаааааак толкова огромно значение. в крайна сметка най-разумно е да минеш първо всякаква диагностика- на искра, на датчиците и на налягане на горивото и после да търсиш механично по мотора проблеми.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Днес след пълна диагностика (около 4 часа беше всичко) се установи, че температурният датчик е за смяна трчбваше пълно почистване на дебитомера и на стъпковото моторче. След поставяне на новият датчик за температурата, рестарт на компютъра уж всичко се нормализира. Оборотите се оправиха на празен ход, сега почва да ускорява от 2000 оборота. Даже вече се усеща че има променливо газоразпределение, както трябва и да бъде. Благодаря ви на всички които се отзоваха.

                          Коментар


                            #14
                            бравос
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар

                            Working...
                            X