Здравейте колеги незнам дали тази тема е точно за този раздел но все пак я пускам тук. Та проблема ми е следният преди 2 дена си запалих фиатчето след като му бях сменил блока. Двигателя запали още от първия път (което много ме очуди), но ниските обороти ги няма изобщо т.е. на празен ход колата почти гасне а и ускорение никакво. При плавно натискане педала на газта горе долу бива ала натисна ли го до долу колата забива. При потдържане на обороти 1500-2000 като постояни колата започва да лашка (предръпва). Вече се видях в чудо и предполагам че е нещо по електрониката датчици предполагам. Ако някой може да помогне с нещо че за двигател със 155коня направо е скръп в това състояние, къса ми се сърцето. Само звука му ме успокоява малко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Мареа 2.0 20v Оправен
Collapse
X
-
Моето мнение е, че е най-добре да я закараш да й направят диагностика, още повече щом е отварян двигателят. Иначе проблема, който описваш, на мен ми прилича на проблем със стъпковото моторче. Пробвай като начало да махнеш едната клема на акумулатора за 20-30 мин., след което я закачи, запали двигателя, без да подаваш газ и остави колата да поработи така 10-тина минути. Така моторчето ще се калибрира.Това е само част от възможните решения на проблема, но отнякъде трябва да се почне.
-
По принцип до колкото знам е имало някави дорници които ако не се лъжа се слагат на разпределителния вал на всмукване за центровка. Но понеже не работя в сервиз на Фиат не разполагам с тях. Все пак си мисля че не е от ангренажният ремък защото колата първият път а и сега пали много лесно дето е речено още не си завъртял ключа и тя е запалила. А и във обороти над 3500 си варви като се полага на мотор 155 к.с.. Проблема единствено ми е в ниските. Съмнявам се в дебитомера но няма от каде да намеря друг за проба. А да копувам нещо в което не съм сигорен дали изобщо е от него пак не става. Незнам колко ще струва но едвали е малко.
Коментар
-
stenli написа:Една АЛфа 146 беше разместена с 2 зъба и се движеше. Постарай се да намериш начин да я зацепиш с специалните инструменти както си му е реда.
Коментар
-
аз съм си правил експерименти и +/- 2 зъба колата си пали нормално, разлика има само в ниските като вървене и може би слабо в празния ход. на високи все еднакво върви според усещането ми. така че все пак си го провери. при бензина не знам, ама май няма да светне дюзата? как ще разбере тя, че трябва да светне?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:аз съм си правил експерименти и +/- 2 зъба колата си пали нормално, разлика има само в ниските като вървене и може би слабо в празния ход. на високи все еднакво върви според усещането ми. така че все пак си го провери. при бензина не знам, ама май няма да светне дюзата? как ще разбере тя, че трябва да светне?
Коментар
-
Виждал съм как светва при неправилно зацепване. Предполагам, че заради разсинхрона между ТДС, ТПС и МАП/МАФ. Споменах, че не е задължително. Иначе съм съгласен, че при два зъба може и да не се усети явно. На много от двувалките даже умишлено се измества всмукателния с цел по-голяма пъргавина.
Коментар
-
значи тези тестове съм ги правил на едновалка 1,6 типо/темпра. 2 мотор съм виждал, но не съм пипал и няма д амога да ти кажа повече по въпроса. просто споделях опит, че 1-2 зъба не са от чаааааак толкова огромно значение. в крайна сметка най-разумно е да минеш първо всякаква диагностика- на искра, на датчиците и на налягане на горивото и после да търсиш механично по мотора проблеми.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Днес след пълна диагностика (около 4 часа беше всичко) се установи, че температурният датчик е за смяна трчбваше пълно почистване на дебитомера и на стъпковото моторче. След поставяне на новият датчик за температурата, рестарт на компютъра уж всичко се нормализира. Оборотите се оправиха на празен ход, сега почва да ускорява от 2000 оборота. Даже вече се усеща че има променливо газоразпределение, както трябва и да бъде. Благодаря ви на всички които се отзоваха.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар