Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги някой да е притежател на ELM327

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги някой да е притежател на ELM327

    Искам да помоля някой колега които притежава ELM327 или някоя друга схема да ми прочета някой неща от колата че се стягам за път.


    r_osen@yahoo.com

    #2
    С клоновете които се намират в БГ не може да се чете Фиат. Проверено е на практика.Пробвал съм и с двата варианта на obdchip - аналог на 323 но единствено успявам да се закача.Ако имаш успех с 327 или намериш оригинален 323 - пиши

    Коментар


      #3
      Успея ли ще пиша веднага.А някой да има работеща VISA , смених си дебитомера колата върви добре , но на диагностика, Бобо ми каза че дебитомера си дава каквито си иска стойности затова искам да го видим и с друга програма.


      r_osen@yahoo.com

      Коментар


        #4
        Ела да ти го видя с прост мултицет, стига да ми осигуриш достъп до него. Дали е с виза или с мултицет - мери се едно и също!

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Ела да ти го видя с прост мултицет, стига да ми осигуриш достъп до него. Дали е с виза или с мултицет - мери се едно и също!
          Колега точно това е основния проблем .Аз също съм го мерил с мултицет поглени тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...art=90това са резолтатите на новия дебитомер.А на диагностика Бобо ми каза че дебитомера ми е пълен боклук и си показва каквото си иска, дори ми показа какво би трябвало да показва и наистина има разлика и то огромна с даните който той ми показа.Затова споделям с вас и незнам кои е прав и кои крив.Това е причината да моля някой друг да ми погледне колата със софтуер да не е другаде причината.


          r_osen@yahoo.com

          Коментар


            #6
            Това "Бобо" някакъв критерий ли е за нещо, или е мерна единица? Тази програма "Бобо" получава същите данни които ти получаваш с твоето измерване. Само с разликата че от дебитомера до компютъра ако има прекъснат кабел, лоша връзка или нещо подобно, ще показва каквото си иска. Освен ако проверката на дебитомера не е направена със специализирана калибрирана апаратура за тест на дебитомери, струваща стотици левове, всякакъв друг тест е плод на нашето въображение. Един вид ако ти с мултицета си си измерил "толкова" напрежение при "такива" обороти, когато закачиш виза, или мастъркард, или нещо друго, програмата ще търси точно тази стойност, и ще ти я преобразува в каквито си искаш мерни единици. Разликата е само в дисплея на който виждаш резултата. Но ако някъде се губи линията м/у дебитомера, и дисплея на лаптопа, нормално е да показва квото си иска. Което пък значи че с КАКЪВТО И ДА Е дебитомер , пак ще е боклук, ще показва каквото си иска, и най-важното - колата ще върви както си иска.Слагаха ли ти друг дебитомер , който гарантирано работи, и дава стойности в нормите?

            Коментар


              #7
              Не пратиха ме да си купя и да се върна , но аз несъм привържаник на този метод.А най интересното е че според него колата трябваше да литне като ми откачи дебитомера , но уви колата стана супер ленива. Притиснението ми е това което и ти казваш че дебитомера може да работи корекно след като измервам теси стоиности, но ECU-то да неги приема така дали от прекъснат кабел дали от софтуер или просто е станала някаква грешка в момента.А ако погледна стоиносто от друг диагностичен уред ще добия представа за цялата система след дебитомера как работи, след като знам че самия тои има добри показатели.Отворен съм за всякакви препоръки и идей.


              r_osen@yahoo.com

              Коментар


                #8
                rosenmvr написа:
                дебитомера може да работи корекно след като измервам теси стоиности, но ECU-то да неги приема така дали от прекъснат кабел дали от софтуер или просто е станала някаква грешка в момента.
                Аз смятам че точно това се случва, след като ти си получил точни и коректни стойности при ПРЯКО измерване.

                Коментар


                  #9
                  Здравейте !"Диагностика при Бобо..." това заслужава отделна тема! И аз съм минал през там - по повод на това, че мареята (от подписа) пушеше много силно, направо ме беше срам да се движа по улиците. Та Бобо я подкара, а тя съответно си пушеше като за световно. После я закачи на своя диагностичен лаптоп и след известно време чаткане върху клавишите "ESC" и "ЕNTER" БОБО издаде присъдата си:дебитомерът дава данни каквито си иска, следователно скапан дебитомер, следователно дай я тука да видим какво е, може катализатора да се задръстил, да сложиш една тръба, а и дебитомера е сдал багажа, а турбото ... уж духа ... и тн и тн ....Както и да е, дадох някакви пари за "диагностиката" и си заминах и повече не стъпих при Бобо. А мареята спря да пуши - по неизвестни за науката причини. Не че съвсем не пуши, като се настъпи на първа и втора, но не е това, кавото беше (лоша нафта най-вероятно .. от ОМВ). Може и да и е скапан дебитомерът, но си върви с доста приличен разход, който на дълъг път със 115-130 спада до 5.2 -5.3/100. Максимума за скорост обаче, който успях да постигна (в Германия на една права и без много коли магистрала) е 160 км/ч на пета (по километраж), с педал за газта, натиснат до пода. Колата си е на километри ... По един друг повод (демпферна шайба на коляновия вал) дадох колата на ремонт (след Бобо) и по случай влизането в сервиза са направили и комп. диагностика, но не ми казаха, че има проблем с дебитомера ...
                  Тойота Приус

                  Коментар


                    #10
                    Re: Колеги някой да е притежател на ELM327

                    rosenmvr написа:
                    Искам да помоля някой колега които притежава ELM327 или някоя друга схема да ми прочета някой неща от колата че се стягам за път.
                    Имам ELM327, с USB към компютъра и стандартен OBD-2 куплунг към колата ... Но сега правя ремонт в къщи и някъде съм забутал диска със софтуера и преходника OBD-2 към фиатовия интерфейс ... Ако ти се занимава, мога да ти го дам за два-три дена ... преходника е OBD-2 куплунг (свален от кола която имаше пълен OBD-2 куплунг/автоморга) с три проводника от него плюс кабел към +12 на акумулатора ... По-добре върви във Вантотрейд ... там поне имат апаратура да направят истинска диагностика на Фиата.
                    Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                    Коментар

                    Working...
                    X