проблем с рс то на бража.Имам голиам проблен даните от ламбда сондата не се от4итат от рс на колата, разхода ми е 15-16 градско, жапросат ми е каде да ремонтирам рс.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с рс на brava
Collapse
X
-
plamen_grЕтикети: –
-
plamen_gr
просто го откарах на диагностика и там ми казаха така.сжалих рс то и же4е 2 седмитци е на ремонт,уж триабжало да се смени ниакакаж 4ип от друго рс и за тази работа 4акам толкожа ааа сматката е около 400-500лв.
Коментар
-
plamen_gr написа:просто го откарах на диагностика и там ми казаха така.plamen_gr написа:сжалих рс то и же4е 2 седмитци е на ремонт,уж триабжало да се смени ниакакаж 4ип от друго рс и за тази работа 4акам толкожа ааа сматката е около 400-500лв.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
plamen_gr
Забражих да спомена 4е маистора ми каза 4е за тази кола триабжа специално от зажода на фиат да се пора4а рс за6тота имало фиат код и 6тело да излезе кам 1000евро и аз какжо да пражиа с този разход и тази цена жзех ре6ението да се ремонтира и така колата е взета преди 1месец и 3 седмици е в гараж.
Коментар
-
Аз съм с Браво 1,6 и харчът ми е същия. Чувал съм, че нормалният харч е към 10 градско.Водих я на майстор във Вантотрейд. Освен високия разход имам проблем и с треперене на колата на свободни обороти, когато загрее. Ужасно е просто, всеки път като спра на светофар. Все едно съм в ЗИЛ.Както и да е- казаха ми, че ангренажния му ремък не бил зацепен добре, а го бях сменил преди няколко дни в Александър Ауто на ул. Росица. Казаха, че явно те са сложили новия като стария и проблемът бил още от стария.Имали специален инструмент за смяна на ремъка, който очевидно в Александър Ауто нямали. Та се разделих с 120 лв за презацпване на ангрнаж. Подобрение на треперенето на колата няма.Освен това ми смениха зареждащия ремък с ролката му, защото бил за смяна. Сега сутрин като паля на студено вие. Очевидно н им е мнг чиста и там в сервиза работата, не са баш майстори.Казаха, че локализирали проблема за треперенето някъе по електрониката - нещо с ламбда сондата и начинън на приемането на данните от нея от компютъра на колата - точно като в твоя случай очевидно. Трябвало обаче да им я оставя за един ден за да видят точно къде е проблема. Според тях не бил механичен, а нещо по електрониката било.Във вторник ще им я карам, щото вече аман от майстори, да видя поне какво ще измислят, ама едва ли ще я правя там.Ти имаш ли проблем с подобно треперене на цялата кола на празен ход?
Коментар
-
Аз съм с Мареа и имам абсолютно същия проблем като fcuk. И аз реших да сменя ангр.ремък( и ролките ),обаче нищо не се подобри,само колата стана по-шумна и има някакво чегъртане при ремъците.Изобщо купих я в идеално състояние и при всяко отиване на майстор нещо се влошаваше.Сега на празен ход вибрира.Дали е само от ремъците?Marea 1,6 SX
Коментар
-
При мен има т.нар. в теорията "резонанс". Цялото купе вибрира все едно работи на мнг ниски обороти.А оборотомерът в това време показва 800, че и малко отгоре. Като настъпиш газта докъм 1000 оборота,вибрирането изчезва.Кабелите, свещите и вакуумните маркучи като чести причинители на подобни проблеми са изключени като проблем.Наред са.Но също така оборотите са непостоянни - стелката играе леко, което не е нормално.Диагностиците казват, че откривали някаква грешка в ЕКУ-то. Но не знаели откъде идва - само че била свързана нещо с показанията, които пристигат от ламбда сондата. С тази разлика, че тя е наред също.Утре цял ден ще я ровят да видят дали ще открият откъде идва проблемът.Използвам малко странен метод за изчисляване на разхода - меря го от светване на лампата за резервата до последващо светване. Не е мнг точно, но дава представа. Не искам да изхарчвам бензина докрай.При последното зареждане онзи ден даде разход 12 градско без особено настъпване или ръчки. А казват, че с двигател 1,8 трябвало да харчи 10, пък какво остава за моя 1,6.
Коментар
-
И аз така измервам разхода, обаче трябва да се има предвид ,че светването на лампата зависи и от наклона на колата. А иначе и при мен са абсолютно същите признаци като на fcuk за " резонанса ". Така че ,ако майсторите открият причината, осветли ме и мен,че вече не смея да ходя на сервиз :P А разхода ми лятото беше градско 7-8 без климатик и над 9 с климатик.Marea 1,6 SX
Коментар
-
fcuk написа:Използвам малко странен метод за изчисляване на разхода - меря го от светване на лампата за резервата до последващо светване. Не е мнг точно, но дава представа. Не искам да изхарчвам бензина докрай.При последното зареждане онзи ден даде разход 12 градско без особено настъпване или ръчки. А казват, че с двигател 1,8 трябвало да харчи 10,пък какво остава за моя 1,6."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Значи във ВантоТрейд са свалили катализатора и в този момент компютъра престанал да дава грешки.Всичко идвало от него. Обаче там не сменяли катализатори, трябвало да я карат някъде другаде да го сменят,така че трябвало да я оставя за повече време, така че си я взех.Ще търся някъде на добро място да сменя катализатора с резонансно гърне. Всичко би трябвало да е ОК след това.Но ще ви пиша как е.Не знам защо, но имам чувството, че хората с Брава редовно съобщават из форума по-малък разход от тези с Браво.Пък ужким двигателите са едни и същи....А що се касае до засичането на разхода, пълният резервоар ще ми дойда малко в повече - 60 л не се сипват току така изведнъж. В край на краищата ти така или иначе си ги сипваш, ама изваждането накуп идва в повече - най-малкото психологически. Та затва ще се придържам към другия метод. Наклонът на колата наистина има значение,но аз обръщам внимание и на този фактор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар