Преди малко се прибирам от работа с типото и всичко беше ОК, докато изгасих колата. Забелязах че свети лампата с акумулаторчето, все едно не зарежда. Работата е там че свети когато колата е изключена от контакт, като дам на контакт и като я запаля не свети. Когато я изключа от контакт почва да свети тая лампа и не работят лампичките, които показват че има отворена врата. Като дам на контакт акумулаторчето изгасва и лампите за вратите почват да работят. От къде може да идва проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свети лампата за акумулатора при изключен контакт
Collapse
X
-
Значи вчера баща ми тръгна на работа с колата и е карал 2км, след което колата угаснала. Акумулатора беше паднал, днес го е зареждал 4 часа, запалил, карал около 10км и пак спрял. След това опитал да запали и пак е паднал акумулатора. Възможно ли е да дава някъде на късо, защото си мисля че като го заредим пак ще се изхаби много бързо.
-
brat_John написа:А как е угаснала колата? В движение или е спрял и след това не е можал да завърти?
Коментар
-
Така като чета ми се струва най вероятно:1. Не работи динамото и сл. не се зарежда акумулатора /А/.2. Негоден вече А.Диагностика:1. Запалете колата и откачете клемата на А, ако изгасне - неработещо динамо или изправителен блок2. Има специален уред за проверка - вилка - във всеки магазин за А го има /просто мини да проверят А/УспехиTempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
ivo написа:Така като чета ми се струва най вероятно:1. Не работи динамото и сл. не се зарежда акумулатора /А/.2. Негоден вече А.Диагностика:1. Запалете колата и откачете клемата на А, ако изгасне - неработещо динамо или изправителен блок2. Има специален уред за проверка - вилка - във всеки магазин за А го има /просто мини да проверят А/Успехи
Коментар
-
Забрави за късото! Ако дава късо и пада толкова бързо то трябва нещо такава енергия да отдава, че да се нажежава и да пуши! Няма начин да не забележиш. Прост метод за проверка на зареждането е с обикновен мултицет. Палиш колата и мериш на клемите на акумулатора какво напрежение идва. Ако е под 13.8 волта (горе-долу) алтернатора не зарежда.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Забрави за късото! Ако дава късо и пада толкова бързо то трябва нещо такава енергия да отдава, че да се нажежава и да пуши! Няма начин да не забележиш. Прост метод за проверка на зареждането е с обикновен мултицет. Палиш колата и мериш на клемите на акумулатора какво напрежение идва. Ако е под 13.8 волта (горе-долу) алтернатора не зарежда.
Коментар
-
Не е нормално ламбичката ти да свети без колата да е на контакт. Провери с един мултицет дали има голяма консумация при загасен двигател и без да е даден контакт, ако има голяма консумация и вс. си изклиучил като касетофон други подобни дето ти работят без контакт значи някъде ти окъсява и ти пада от това акумолатора. При положение че няма голяма консумация провери дали ти зарежда генератора.Но както ти описваш проблема е много вероятно нещо де е окъсило.PUNTO 1.1 94г.
Коментар
-
Може би проблема ти ще излезе в генератора. Мисля, че акумулатора ти се разрежда през него. Иначе няма друга причина да ти свети лампата на таблото. При мене има следния проблем - след като запаля не ми изгасва лампата да акумулатора. Остава да свети макар и по-слабо отколкото когато дам само контакт. Иначе генератора ми зарежда. Обясниха ми, че в самия генератор имало един обратен диод, който като пробие и се получавал този ефект. Това ме кара да мисля, че имаш късо в генератора и акумулатора ти се разрежда от там. Иначе няма друга причина, която да накара лампата на таблото да светне след като си махнал ключа. Пробвай да откачиш плюсовата клема и свържи последователно една крушка. Ако имаш късо в генератора то крушката трябва да светне тъй като от късото ще получи маса. Генератора обаче (ако се окаже той както мисля) трябва да го занесеш в специализирана работилница.УспехFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Ей, колеги, не давайте такива опасни идеи! Клемата на акумулатора в НИКАКЪВ случай не се откачва при работещ двигател! Дори всичко да е изправно има риск да се повреди компютъра, а ако е пробил изправителния блок на генератора, ще замине цялата електроника. Номера с откачването става само за старите карбураторни мотори! mvmrik, аз бих те посъветвал при загасен двигател да откачиш акумулатора и през мултицет да провериш каква консумация има. Нормално е ако имаш аларма да е около 100 мА. Ако имаш голяма консумация (>1А) откачи кабела за алтернатора и пак премери, докато го хванеш откъде е.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар