Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хenon крушки с различни келвини - мигане.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    karal fiatКолега виждам, че си от Варна .. да ти докарам колата да видиш как са ги сложили моите фарове.... до сега не са мигали каквото и да съм правил...паля колата когато фаровете са светнати и не се променя нищо !
    Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

    Коментар


      #17
      kazan написа:
      karal fiatКолега виждам, че си от Варна .. да ти докарам колата да видиш как са ги сложили моите фарове.... до сега не са мигали каквото и да съм правил...паля колата когато фаровете са светнати и не се променя нищо !
      твоята инсталация не е точно същатаслед фейслифта има промяна
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #18
        Sev написа:
        с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
        Имам 3 конкретни въпроса:1. Какъв трябва да е капацитета на кондензаторите?2. Преди или след трансформатора да се вържат?3. Последователно или паралелно?
        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

        Коментар


          #19
          Sev написа:
          kazan написа:
          karal fiatКолега виждам, че си от Варна .. да ти докарам колата да видиш как са ги сложили моите фарове.... до сега не са мигали каквото и да съм правил...паля колата когато фаровете са светнати и не се променя нищо !
          твоята инсталация не е точно същатаслед фейслифта има промяна
          Промяната се изразява само в габаритите и то по лесния начин...с клещти и малко изолирбанд Но както и да е .. може да се почерпи опит
          Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

          Коментар


            #20
            IvoMarea написа:
            Как си вързал кондензатора - преди или след баласта? И последователно или паралелно на веригата?
            вързах го на намотката на релето да задържа и да избягам от пулса при превключване.

            Коментар


              #21
              IvoMarea написа:
              Sev написа:
              с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
              Имам 3 конкретни въпроса:1. Какъв трябва да е капацитета на кондензаторите? 2. Преди или след трансформатора да се вържат?3. Последователно или паралелно?
              1.подбор според намотката2. на веригата от батерията към к-та3. успоредно на намотката

              Коментар


                #22
                Sev написа:
                с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
                Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.
                Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                Коментар


                  #23
                  IvoMarea написа:
                  Sev написа:
                  с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
                  Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.
                  от батерията взимаш + и подаваш на к-та на релето, от другия контакт подаваш на зах. на ксенона. кабела на фаровете закачаш за управление на намотката/сработване на релето/ успоредно поставяш кондезатор при изключване на фаровете да задържи 5-7сек. така избягваш пика/ хлабината/ при светкавица и преминаване на дълги и обратно.

                  Коментар


                    #24
                    karal fiat написа:
                    IvoMarea написа:
                    Sev написа:
                    с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
                    Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.
                    от батерията взимаш + и подаваш на к-та на релето, от другия контакт подаваш на зах. на ксенона. кабела на фаровете закачаш за управление на намотката/сработване на релето/ успоредно поставяш кондезатор при изключване на фаровете да задържи 5-7сек. така избягваш пика/ хлабината/ при светкавица и преминаване на дълги и обратно.
                    Ама така въобще не избягваме пика при поява на други консуматори, защото кондензатора ще помага на управлението на релето, а не на самите фарове. Говоря за леката промяна на силата на ксенона при натискане на спирачки например - ако се върже кондензатор паралелно на самите фарове преди трансформатора, хем при превключване от къси на дълги този кондензатор ще обира частицата от секунда, при която се спира плюса към късите светлини, хем като има друг консуматор на ток, ще бъде по-плавна промяната на силата на ксеноните. Не съм ли прав?Но пък така вероятно ще се натоварва още повече първоначално веригата на късите светлини, защото веднъж ксенона товари повече в първите си няколко секунди, втори товар се получава докато кондензатора се зареди. Освен ако няма кондензатори, които много бавно се зареждат, а имат възможност бързо да отдават енергията си, което ще е оптималния за нас вариант.
                    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                    Коментар


                      #25
                      kazan написа:
                      Промяната се изразява само в габаритите и то по лесния начин...с клещти и малко изолирбанд Но както и да е .. може да се почерпи опит
                      Промяната се изразява в различното захранване на късия фар, нещо което правим и в колите преди т. нар. фейслифт. И забравяме за всякакви мигания, примигвания, присветвания, смущения и др.... без кондензатори, без допълнителни релета Ако има желаещи, заповядайте тази неделя на вечерната среща, и ще видите за какво иде реч в моята кола, и как всякакви вредни влияния са избегнати, само с пускане на късите през фабричното реле.

                      Коментар


                        #26
                        IvoMarea написа:
                        karal fiat написа:
                        IvoMarea написа:
                        Sev написа:
                        с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
                        Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.
                        от батерията взимаш + и подаваш на к-та на релето, от другия контакт подаваш на зах. на ксенона. кабела на фаровете закачаш за управление на намотката/сработване на релето/ успоредно поставяш кондезатор при изключване на фаровете да задържи 5-7сек. така избягваш пика/ хлабината/ при светкавица и преминаване на дълги и обратно.
                        Ама така въобще не избягваме пика при поява на други консуматори, защото кондензатора ще помага на управлението на релето, а не на самите фарове. Говоря за леката промяна на силата на ксенона при натискане на спирачки например - ако се върже кондензатор паралелно на самите фарове преди трансформатора, хем при превключване от къси на дълги този кондензатор ще обира частицата от секунда, при която се спира плюса към късите светлини, хем като има друг консуматор на ток, ще бъде по-плавна промяната на силата на ксеноните. Не съм ли прав?Но пък така вероятно ще се натоварва още повече първоначално веригата на късите светлини, защото веднъж ксенона товари повече в първите си няколко секунди, втори товар се получава докато кондензатора се зареди. Освен ако няма кондензатори, които много бавно се зареждат, а имат възможност бързо да отдават енергията си, което ще е оптималния за нас вариант.
                        при мен при превключване явно имаше момент на прекъсване и за това сложих реле и кондензатор да държа постоянно захранване на късите.

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          kazan написа:
                          Промяната се изразява само в габаритите и то по лесния начин...с клещти и малко изолирбанд Но както и да е .. може да се почерпи опит
                          Промяната се изразява в различното захранване на късия фар, нещо което правим и в колите преди т. нар. фейслифт. И забравяме за всякакви мигания, примигвания, присветвания, смущения и др.... без кондензатори, без допълнителни релета Ако има желаещи, заповядайте тази неделя на вечерната среща, и ще видите за какво иде реч в моята кола, и как всякакви вредни влияния са избегнати, само с пускане на късите през фабричното реле.
                          Оги, за това съм изчел всичките теми (голяма част от които твои), но за моята кола тази схема не е приложима. Изпорязах няколко кабели, дупчих други за да видя откъде идва тока на фаровете и така и не намерих точния кабел. Затова се чудя за други варианти.
                          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                          Коментар


                            #28
                            Това е било защото не си питал Rokambol как и кой кабел точно да пипаш. Той го е направил по този начин, който на практика той е измислил Ела в неделя да го видиш как изглежда, питай също deadairplane, Yavor, JO_666, ако не се лъжа и u_bo са им така колите, и нЕма ядове. Нема начин да нема начин дето викаха наш’те на форт бойар. Аз за пореден път да питам колегата - искаш единствено да държиш късите постоянно под напрежение, или искаше да избегнеш каквито и да е влияния от другите консуматори?

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              Това е било защото не си питал Rokambol как и кой кабел точно да пипаш. Той го е направил по този начин, който на практика той е измислил Ела в неделя да го видиш как изглежда, питай също deadairplane, Yavor, JO_666, ако не се лъжа и u_bo са им така колите, и нЕма ядове. Нема начин да нема начин дето викаха наш’те на форт бойар. Аз за пореден път да питам колегата - искаш единствено да държиш късите постоянно под напрежение, или искаше да избегнеш каквито и да е влияния от другите консуматори?
                              Искам да държа късите под постоянно напрежение, не държа да елиминирам смущенията от консуматорите.
                              Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                              Коментар


                                #30
                                Rokambol е човекът, който ще ти обясни как стоят нещата в Мареа, но не вярвам да е нещо различно от браво/а. Що не вземеш да минеш в неделя вечерта, да го направим? (колко еротично звучи...)

                                Коментар

                                Working...
                                X