Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хenon крушки с различни келвини - мигане.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хenon крушки с различни келвини - мигане.

    някой имал ли е следния проблемкрушки с различни келвини и мигане когато си поиска. на контакт; запален двигател и големи обороти.

    #2
    Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.
      става дума за чисто нов. дойде с две различни лампи и мигат. на контакт е 12в запалена 13.2в. когато загрее и почва да мига. на високи се оправя.

      Коментар


        #4
        karal fiat написа:
        ogi28b написа:
        Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.
        става дума за чисто нов. доиде с две различни лампи и мигат. на контакт е 12в запалена 13.2в. когато загрее и почва да мига. на високи се оправя.
        Сигурно има някакви смущения и затова го прави А още повече бих си задал въпроса "Колко ли е качествено, при положение, че идва с различни крушки?" Аз до сега от хора, кото са си сложили хубави ксенони (тези от 180лв. нагоре), оплакване не съм чул Моят ксенон е също китайски, струва над 250лв. сега, тогава беше малко над 300 лв., жена ми кара постоянно на фарове и за повече от 1 година нямам грам оплакване А за онези от 32 долара и 27 цента ... ми е ясно колко струват
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #5
          от 3 бр. Н1, Н7 и Н4 само Н7 направи проблем, като не можеш да помогнеш не спами и не трупай мнения.

          Коментар


            #6
            пробва ли да сложиш баластите от другите комплекти, за да си сигурен че проблема е в крушките?...също може да пробваш да тестваш проблемния комплекта далеч от автомобиламоже Фабията нещо да не го харесва :D
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Колега не знам дали е това което си мисля но мой приятел имаше подобен проблем ..... сложиха му чисто нов комплект и единия фар мигаше постоянно ..пали ...гаси...пали ...гаси....крушлата не можеше да загрее..... оказа се че проблема е в неправилно поставени кабели....оправиха ги и проблем нямаше....дано съм бил полезен
              Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.
                Оги, луминисцентните лампи не горят Там изгарят само реотаните за студен старт. Ако луминисцентната лампа я запалиш направо с 400волта - дори "изгоряла" пак си пали и свети без грижи...
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  Sev написа:
                  пробва ли да сложиш баластите от другите комплекти, за да си сигурен че проблема е в крушките?...също може да пробваш да тестваш проблемния комплекта далеч от автомобиламоже Фабията нещо да не го харесва :D
                  сменях баластите от другите и пак е същото. самия комплект е събери чарк още от опаковката и едната лампа с диода свети бяло, а другия син. ще сменям лампите. иначе на фиата светят супер само дето при преминаване на дълги и обратно късите гаснат кога ляв/десен и трябва да се резетнат. тия дни ще се занимавам с фиата да го оправя него.

                  Коментар


                    #10
                    karal fiat написа:
                    иначе на фиата светят супер само дето при преминаване на дълги и обратно късите гаснат кога ляв/десен и трябва да се резетнат. тия дни ще се занимавам с фиата да го оправя него.
                    за мигането - описано е във форума как се преправя леко инсталацията на колата - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20526
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      Я да се включа на слабо време... Искам да ви кажа, че кушките стига да не са някакви абсолютни боклуци би трябвало наистина да изкарат тези часове, които им дават, т.е. към 3000-5000 часа! Говорих с осветителите в телевизията и те сравняват ксенона с метал-халогенното осветление, като изключим газа, който в ампулата, всичко останало е почти еднакво, като устройство. Не ми скачайте сега, някой случайно да не е прочел, става въпрос за МЕТАЛ-халогенно осветление, а не за халогенни крушки! Когато в конструкцията на крушката няма нажежаема жичка, това я прави много по-устойчива на, каквото се сетите! :D В ксеноновите системи баластите са слабото място, особено на тез дет ги купуваме за по стотина лева. Ако мигането е много дразнещо и се случва често, смени баласта. И при мен има леко примигване на единият фар, но засега не е болка за умиране
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Sev написа:
                        karal fiat написа:
                        иначе на фиата светят супер само дето при преминаване на дълги и обратно късите гаснат кога ляв/десен и трябва да се резетнат. тия дни ще се занимавам с фиата да го оправя него.
                        за мигането - описано е във форума как се преправя леко инсталацията на колата - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20526
                        избрах по-лесния начин. захраних ги през реле от батерията и сложих един кондензатор за задържане на веригата за около 5с. и няма проблем.

                        Коментар


                          #13
                          karal fiat написа:
                          Sev написа:
                          karal fiat написа:
                          иначе на фиата светят супер само дето при преминаване на дълги и обратно късите гаснат кога ляв/десен и трябва да се резетнат. тия дни ще се занимавам с фиата да го оправя него.
                          за мигането - описано е във форума как се преправя леко инсталацията на колата - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20526
                          избрах по-лесния начин. захраних ги през реле от батерията и сложих един кондензатор за задържане на веригата за около 5с. и няма проблем.
                          Как си вързал кондензатора - преди или след баласта? И последователно или паралелно на веригата?
                          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                          Коментар


                            #14
                            karal fiat написа:
                            избрах по-лесния начин. захраних ги през реле от батерията и сложих един кондензатор за задържане на веригата за около 5с. и няма проблем.
                            Е нали са захранени през фабричното реле... само дето си си играл ненужно с кондензатора, но колкото повече, толкова повече Трябваше само да вържеш 2 кабела един за друг, вместо да добавяш елементи, но щом така ти е било по-лесно...

                            Коментар


                              #15
                              с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X