някой имал ли е следния проблемкрушки с различни келвини и мигане когато си поиска. на контакт; запален двигател и големи обороти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хenon крушки с различни келвини - мигане.
Collapse
X
-
Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.
-
ogi28b написа:Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.
Коментар
-
karal fiat написа:ogi28b написа:Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Колега не знам дали е това което си мисля но мой приятел имаше подобен проблем ..... сложиха му чисто нов комплект и единия фар мигаше постоянно ..пали ...гаси...пали ...гаси....крушлата не можеше да загрее..... оказа се че проблема е в неправилно поставени кабели....оправиха ги и проблем нямаше....дано съм бил полезен
Коментар
-
ogi28b написа:Обикновено колкото повече живее една лампа, толкова по-високо работно напрежение трябва да има за да поддържа искрата. Когато напрежението от 85 волта стане недостатъчно, лампата гасне, и баласта автоматично пак я пали, но поддържаното 85 волтово напрежение отново е недостатъчно, затова лампата пак гасне, баласта пак я пали и така до края на света. Същото е и при луминисцентните лампи. Започнат ли да мигат - може да се считат за изгорели.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Sev написа:пробва ли да сложиш баластите от другите комплекти, за да си сигурен че проблема е в крушките?...също може да пробваш да тестваш проблемния комплекта далеч от автомобиламоже Фабията нещо да не го харесва :D
Коментар
-
karal fiat написа:иначе на фиата светят супер само дето при преминаване на дълги и обратно късите гаснат кога ляв/десен и трябва да се резетнат. тия дни ще се занимавам с фиата да го оправя него.
Коментар
-
Я да се включа на слабо време... Искам да ви кажа, че кушките стига да не са някакви абсолютни боклуци би трябвало наистина да изкарат тези часове, които им дават, т.е. към 3000-5000 часа! Говорих с осветителите в телевизията и те сравняват ксенона с метал-халогенното осветление, като изключим газа, който в ампулата, всичко останало е почти еднакво, като устройство. Не ми скачайте сега, някой случайно да не е прочел, става въпрос за МЕТАЛ-халогенно осветление, а не за халогенни крушки! Когато в конструкцията на крушката няма нажежаема жичка, това я прави много по-устойчива на, каквото се сетите! :D В ксеноновите системи баластите са слабото място, особено на тез дет ги купуваме за по стотина лева. Ако мигането е много дразнещо и се случва често, смени баласта. И при мен има леко примигване на единият фар, но засега не е болка за умиранеFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Sev написа:karal fiat написа:иначе на фиата светят супер само дето при преминаване на дълги и обратно късите гаснат кога ляв/десен и трябва да се резетнат. тия дни ще се занимавам с фиата да го оправя него.
Коментар
-
karal fiat написа:Sev написа:karal fiat написа:иначе на фиата светят супер само дето при преминаване на дълги и обратно късите гаснат кога ляв/десен и трябва да се резетнат. тия дни ще се занимавам с фиата да го оправя него.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
karal fiat написа:избрах по-лесния начин. захраних ги през реле от батерията и сложих един кондензатор за задържане на веригата за около 5с. и няма проблем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар