От скоро брава .Та слушам аз няколко дена някакво жужене вътре във купето докато съм нонтакт,но нее бензиновата помпа защото я чувам как се исключва след две три сек. Един ден се пораз рових из колата и открих че зад жапката има клапа която прехвърля въздоха които засмуква порното от вън или вътре, оказа се че има една машинка която чрез ел. моторче я мести. Но една запчатка вътре в нея се счупила и моторчето брамчи ли брамчи.Очуди ме повече факта че това моторче постоянно (докато е на контакт) има захранване,при превключване ботона на таблото се сменя поляритета.Нормално ли е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
клапа за въздуха на парното
Collapse
X
-
Re: klapa na parno
маисторчето написа:Направих си зъбчатка и монтирах машинката. Оставих я дестина минути включена но не загря. може да са я предвидили да стои постоянно включена?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: klapa na parno
Да оправих я, но ми отне много време и сили. Добре че скоро купих колата и още ми е голяма тръпка. Държа всичко даи е наред ( да е перфектна ) .Машинката стана сравнително лесно, от изгоряла машинка за централно марка"марк" взех зъпчатката която е на двигателчето и е метална,със поялник я залепих към остатъка от оригиналната зъбчатка, общо взето това. Но, наи трудното тепърва предстои.Машинката стои зад джапката,свалих компютъра,извадих цялата джапка,направих си една много къса отверка,два часа със главата надолу и готово!браваааааааааа 1.8i
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар