Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с "цъкането" на мигачите.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с "цъкането" на мигачите.

    Така гледам че всички имат проблеми със светлините, но като моя не намерих с търсачката. Като пусна мигач или натисна бутона за аварийките всичко си мига както трябва, но понякога самото цъкане става доста дразнещо, все едно вместо да цъкне избръмчава за кратко, продължава няколко пъти и понякога спира, понякога спира чак като изключа и пак включа светлините изобщо немога да разбера дали има закономерност. Ако някой знае какъв може да е проблема моля да сподели, защото не съм много наясно откаде дори се издава този звук... Казаха ми че може да е от някакво реле?Благодаря предварително за отговорите.

    #2
    Свали си кората на волана и ще видиш едно синичко(може и жълто) малко реле. Презапой му всички спойки, почисти му контактните пера и ще спре да цвърчи
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      от релето е , пък ако не те дразни чак толкова много не го пипай по-добре
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        B1keP_B0y написа:
        от релето е , пък ако не те дразни чак толкова много не го пипай по-добре
        Не след дълго ще се скапе тотално така, че по-добре го направи. И това е една от често предъвкваните теми...
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Мерси за отговорите нямам такива шестогами иначе вече да сам я отворил, но да използвам забавянето да питам да го сменям ли това реле или само да го почистя и да проверя връзките?

          Коментар


            #6
            Paradox написа:
            Мерси за отговорите нямам такива шестогами иначе вече да сам я отворил, но да използвам забавянето да питам да го сменям ли това реле или само да го почистя и да проверя връзките?
            Презапояват се контактите (пластинките) които излизат от релето на мястото, където са запоени - платката. Така, започнах да обеснявам, че се учудих! В повечето случаи се оправя и продължаваш да си използваш старото реле. Провери в ТЪРСЕНЕ, често се дискутира.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар

            Working...
            X