Здравейте, колеги,През уикенда се опитах да променя нещо по системата за миене на фаровете - по принцип пръсалката на фаровете се пуска когато са изпълнени едновременно 2 условия: фаровете са пуснати и се дръпне лостчето за измиване на предното стъкло.Лошото е, че през зимата когато сме задължени да караме постоянно на фарове, невинаги фаровете ни са мръсни, а техните пръскалки хич не жалят зимната течност - конструкцията им е да мият със силна струя с голям дебит.Прочетох по електрическата инсталация - от куплунга на лостчето за чистачките е 6-ят кабел отдолу нагоре. И си викам - ще го резна този кабел и ще сложа прекъсвач на него. Така когато искам да ми се мият фаровете при пуснати фарове, ще затварям прекъсвача, иначе ще си стои изключен. Резнах кабела и страничният Дефект беше, че като пръсне вода на стъклото, чистачките престанаха да се включват автоматично.Значи трябва да се прекъсне още по-натам веригата. По принцип има начин да прекъсна кабела точно преди самата помпичка за фаровете, но ще трябва да прокарвам 2 кабела от шофьорското място чак до предния десен фар и става много сложна работата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Машинка за миене на фарове - преработка с ключ?
Collapse
X
-
Да ти кажа нещо, малко е офтопик де, но все пак: като взех бравата и ми беше много гадно че чистачките не тръгват автоматично. Сега обаче ми се струва много по-разумно да е така, защото много често по стъклото и по перото има фин слой пясък, който почва да чегърта по стъклото когато чистачките тръгнат автоматично. Научих се да пръскам по стъклото, и да изчаквам малко водата да се стече, и да намокри хубаво перото, и едва тогава ръчно да пускам чистачките. Това няма как да стане ако тръгват автоматично - водата не може да се стече и да намокри тоя пясък и перото тръгва на сухо. Другото което е - винаги се налага малко след основното миене , чистачките да минат още веднъж или два пъти, за да оберат остатъчни капки, така че след като така и така ще ги пускам ръчно, ми е по-удобно изцяло да са ми ръчно. Покарай така, пробвай, може и да ти се стори добре.
-
ogi28b написа:Да ти кажа нещо, малко е офтопик де, но все пак: като взех бравата и ми беше много гадно че чистачките не тръгват автоматично. Сега обаче ми се струва много по-разумно да е така, защото много често по стъклото и по перото има фин слой пясък, който почва да чегърта по стъклото когато чистачките тръгнат автоматично. Научих се да пръскам по стъклото, и да изчаквам малко водата да се стече, и да намокри хубаво перото, и едва тогава ръчно да пускам чистачките. Това няма как да стане ако тръгват автоматично - водата не може да се стече и да намокри тоя пясък и перото тръгва на сухо. Другото което е - винаги се налага малко след основното миене , чистачките да минат още веднъж или два пъти, за да оберат остатъчни капки, така че след като така и така ще ги пускам ръчно, ми е по-удобно изцяло да са ми ръчно. Покарай така, пробвай, може и да ти се стори добре.
Коментар
-
Хм, при мен пръска доста обилно върху предното стъкло и чистачките не тръгват веднага, а след около секунда-две, дори на моменти и при по-високи скорости е гадно, че не тръгват веднага. При вас не е ли така? Това, за което говори Оги при мен дефакто си е реализирано - чистачките тръгват след като стъклото се е намокрило обилно.Поздрави
Коментар
-
Airfan написа:Хм, при мен пръска доста обилно върху предното стъкло и чистачките не тръгват веднага, а след около секунда-две, дори на моменти и при по-високи скорости е гадно, че не тръгват веднага. При вас не е ли така? Това, за което говори Оги при мен дефакто си е реализирано - чистачките тръгват след като стъклото се е намокрило обилно.Поздрави
Коментар
-
kazan написа:Airfan написа:Хм, при мен пръска доста обилно върху предното стъкло и чистачките не тръгват веднага, а след около секунда-две, дори на моменти и при по-високи скорости е гадно, че не тръгват веднага. При вас не е ли така? Това, за което говори Оги при мен дефакто си е реализирано - чистачките тръгват след като стъклото се е намокрило обилно.Поздрави
Коментар
-
Airfan написа:kazan написа:Airfan написа:Хм, при мен пръска доста обилно върху предното стъкло и чистачките не тръгват веднага, а след около секунда-две, дори на моменти и при по-високи скорости е гадно, че не тръгват веднага. При вас не е ли така? Това, за което говори Оги при мен дефакто си е реализирано - чистачките тръгват след като стъклото се е намокрило обилно.Поздрави
Коментар
-
все едно поста на оги аз съм го писал. правя същите работи- чакам да се намокри добре стъклото. до работа има много строежи и всеки ден колата ми е покрита с яко прах, джама задължително се мие. предпочитам да неми тръгват автоматично. на темпрата бяха автомат- ами супер тъпо е- особенно ако клапанчетата дето държат водата не бачкат, тя докато дойде водата чистачките са минали 2 пъти вече. след това пръскаш колкото пръскаш и чистиш и после още 5 минути ми търкат- мерси. те кат циганчетата по кръстовищата- не щта д ачистиш- няма не щта много по-удобно е да пръснеш на джама и да бутнеш лоста нагоре, да задържиш 1 секунда и като го пуснеш те спират. тва еLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
На пунтото и аз пръскам и чакам.То за това е и направено.Виж на мареата с тия 8 струй от 2те пръскалки и лекото закъснение си е за автоматично тръгване на чистачките.недостатъка е че 4+ литра заминават бързичко при пуснати фаровеLybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар