Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отворих ел. моторчето на задната чистачка...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря.При мен вече блокира. Вече няколко дни го пръскам с WD-40.Става дума за това:Какво трябва да се направи тук преди да се демонтира механизма от вътре на вратата.Найстина на оста има една зегерка. Само тя ли държи пластмасовата "камбана"която закрива от горе?
    Fiat Punto 1,1- 1996г.
    газ-бензин , "Lovato"

    Коментар


      #17
      Само да допълня, че двата кабела са ти плюс, маса и управление.

      Коментар


        #18
        jenshen73 написа:
        easylife написа:
        На първата снимка съм махнал греста за да го третирам спокойно със ръждопребразовател.На втората - моторчето дето го отворих - сега не мога да го затворя(мисля да гозаваря с поялник)Остта я почистих идеално.Сигурен съм, че има ръжда някъде м/у остта и моторчето, но тъпата пластамаса дето е там не може да се махне. Дайте идеи някакви щото още малко и ще го изхвърля.
        Имам цялото моторче без ОСТА. Ако искаш - пиши ми на лични и ще ти изпратя всичко в РАБОТЕЩ режим. Ще трябва да смениш оста с онази последната зъбчатка - крепи се на зегерка. Така си и знаех - пунто и мареа са с еднакви механизми на заданта чистачка... На морга искат около 100лв, ново е 280-360лв.
        Аз съм с колата от подписа и при мен не работеше задната и избих оста с трупче и чук ОБАЧЕ ПРИ МЕН машинката НЕ Е ТАКАВА ....
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #19
          Оправих го. :D От вън се маха пластмасовата декоративна капачка / нищо не я държи /.От вътре се разкача захранването и маркучето за водата. Развиват се трите болта и механизма се демонтира.От към чистачката се маха зегерката и шайбата и се маха пръскалката за миене на стъклото.Отвиват се четирите болтчета и се сваля капачето на механизма. С дорник от по-мек метал се избива оста. Излиза заедно с двата зъбни сектора и кобиличката.Зачиства се оста от ръждата и всичко се сглобява по обратния ред. За да не се получава този дефект трябва периодично да се маха рамото на чистачката, зегерката и шайбата и да се смазва оста. Снимка на колегата easylife.
          Fiat Punto 1,1- 1996г.
          газ-бензин , "Lovato"

          Коментар

          Working...
          X