Та отворих го, извадих едни две шини дето явно крепят магнитите и после всичко пак на място и го зартворих. лошото е че май не се затвори худаво, а на капачето се държи остта на м,оторчето. Дали съм го прецакал безвъзватно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отворих ел. моторчето на задната чистачка...
Collapse
X
-
На първата снимка съм махнал греста за да го третирам спокойно със ръждопребразовател.На втората - моторчето дето го отворих - сега не мога да го затворя(мисля да гозаваря с поялник)Остта я почистих идеално.Сигурен съм, че има ръжда някъде м/у остта и моторчето, но тъпата пластамаса дето е там не може да се махне. Дайте идеи някакви щото още малко и ще го изхвърля.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Там май има нещо като четчици на електромоторчето и някъде четох, че доста трудно се нагласят, за да се затвори. Иначе не е трябвало да го разглабяш там изобщо, освен ако не е имало проблем вътре. Аз го откачих от предавката само и му подадох 12 волта и видях, че работи безпроблемно и не съм разглабял самото електромоторче.Успех!
Коментар
-
Чакайте бе, той не е разглобил електромоторчето, а самия механизъм с предавките.Поиграй си - щом си го разглобил- ще намериш начина и да го сглобиш.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Re: Отворих ел. моторчето на задните чистачки...
easylife написа:Та отворих го, извадих едни две шини дето явно крепят магнитите и после всичко пак на място и го зартворих. лошото е че май не се затвори худаво, а на капачето се държи остта на м,оторчето. Дали съм го прецакал безвъзватно?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Втора читачка не съм слагал. Сори за заглавието. Моторчето се мъчеше, мъчеше и накрая спря. Не ми изглежда да е изгоряло. Като пускам копчето отзад си цъква нещо, но не тръгва. Сега имам два проблема:1. Явно е клеясала оста в онази си част дето не мога да махна пластмасата и няма правия.2. Не мога да затворя електромоторчето. не мога да го заваря. Как да стане?Поздрави!Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Това е обичаен проблем с тези моторчета! Писано е доста... Между оста и кожуха и влиза вода, вследствие на което се появява ръжда и оста клеясва, запича. Аз също разгловявах моторчето, но преди почти три години и нямам много спомени... само знам, че също, като теб не успях да махна оста от пластмасовия кожух и нещо счупих за да я изкарам. После го залепих със силикон, почистих хубаво оста, наглепах много грес и затворих. Вече три години нямам проблем Разглабял съм и тази кутия с механизъмчето, но си спомням, че я сглобих лесно... Това е от мен.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Меси за инфото! Полезно беше. Сега съм вече по смел и утре ще го изкорубя туй моторче. Най-много с 20 лв . да се набутам после за ново.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Отстранвяваш моторчето от корпуса, където са предавките. За целта се огъват навън 4 палеца - ще ги видиш.Пръскаш от страната, където се монтира рамото на чистачката обилно със спрей за корозирали съединения, ВД-40 или нещо проникващо, чакаш малко, пак пръскаш. Слагаш едно трупче върху оста и удряш няколко пъти с чука, за да отхлаби ръждата. Монтираш рамото и с него се опитваш да раздвижиш оста. При мен беше такава процедурата и изискваше адски много сила. Като се пораздвижи оста - 2-3 мм в двете посоки, пак пръсках, пак чукаш, пак движех. По някое време пропадна твърде много, за да е монтирано рамото и го свалих. От там само с чукане с едно ос с диаметър по-малък от този на пластмасовия кожух, избих оста достатъчно, че да разглобя зъбната предавка от долу. После пак пръскане, чукане и раздвижване от страната на зъбната предавка до момента, в който оста излезе напълно от кожуша. Последва полиране със шкурка на оста, пръскане обилно с разни препарати в пластмасата, за да се изчисти. Съсвем тънко смазах оста и после по обратния път. Не ти препоръчвам да отстраняваш зелената грес върху пътечките, на зъбното колело.Това е в най-общи линии.
Коментар
-
easylife написа:На първата снимка съм махнал греста за да го третирам спокойно със ръждопребразовател.На втората - моторчето дето го отворих - сега не мога да го затворя(мисля да гозаваря с поялник)Остта я почистих идеално.Сигурен съм, че има ръжда някъде м/у остта и моторчето, но тъпата пластамаса дето е там не може да се махне. Дайте идеи някакви щото още малко и ще го изхвърля.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Това е първата снимка на колегата easylife.За да се демонтира от вратата отвътре се отвиват три болта.Прави ли се нещо от външната страна, там където е оста на рамото за да се свали механизъма При мен в един прекрасен миг чистачката мръдна леко при включване и умря. Сега когато искам да я пусна се чува само едно щракане като от реле.И друго.Защо в механизъма влизат три кабела Може би е свързано с изработване на пълния цикъл при изключване.Става дума за Пунто 1,1 - 96 год.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Neno Er написа:Това е първата снимка на колегата easylife.За да се демонтира от вратата отвътре се отвиват три болта.Прави ли се нещо от външната страна, там където е оста на рамото за да се свали механизъма При мен в един прекрасен миг чистачката мръдна леко при включване и умря. Сега когато искам да я пусна се чува само едно щракане като от реле.И друго.Защо в механизъма влизат три кабела Може би е свързано с изработване на пълния цикъл при изключване.Става дума за Пунто 1,1 - 96 год.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар