Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отворих ел. моторчето на задната чистачка...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отворих ел. моторчето на задната чистачка...

    Та отворих го, извадих едни две шини дето явно крепят магнитите и после всичко пак на място и го зартворих. лошото е че май не се затвори худаво, а на капачето се държи остта на м,оторчето. Дали съм го прецакал безвъзватно?
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    #2
    Дай снимки...
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      На първата снимка съм махнал греста за да го третирам спокойно със ръждопребразовател.На втората - моторчето дето го отворих - сега не мога да го затворя(мисля да гозаваря с поялник)Остта я почистих идеално.Сигурен съм, че има ръжда някъде м/у остта и моторчето, но тъпата пластамаса дето е там не може да се махне. Дайте идеи някакви щото още малко и ще го изхвърля.
      Прикачени файлове
      Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
      MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
      Engine Stamp: 176B9.000
      Version Code: 176BV
      Version: V5 | SPORTING | 03.'98

      Коментар


        #4
        Отвори го пак и виж къде е проблема. И недей го "заваря" с поялник , защото няма да стане. Ако не стане си вземи от морга , 20лв трябва да е.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Там май има нещо като четчици на електромоторчето и някъде четох, че доста трудно се нагласят, за да се затвори. Иначе не е трябвало да го разглабяш там изобщо, освен ако не е имало проблем вътре. Аз го откачих от предавката само и му подадох 12 волта и видях, че работи безпроблемно и не съм разглабял самото електромоторче.Успех!

          Коментар


            #6
            Чакайте бе, той не е разглобил електромоторчето, а самия механизъм с предавките.Поиграй си - щом си го разглобил- ще намериш начина и да го сглобиш.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Yavor написа:
              Чакайте бе, той не е разглобил електромоторчето, а самия механизъм с предавките.Поиграй си - щом си го разглобил- ще намериш начина и да го сглобиш.
              Виж втората снимка. На мен ми прилича на задния край на моторчето. Ако бъркам, нека колегата да ме поправи.

              Коментар


                #8
                Re: Отворих ел. моторчето на задните чистачки...

                easylife написа:
                Та отворих го, извадих едни две шини дето явно крепят магнитите и после всичко пак на място и го зартворих. лошото е че май не се затвори худаво, а на капачето се държи остта на м,оторчето. Дали съм го прецакал безвъзватно?
                Какво е станало ,че те е накарало да го отваряш?От заглавието да разбираме ли ,че си поставил втора чистачка и си го претоварил.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Втора читачка не съм слагал. Сори за заглавието. Моторчето се мъчеше, мъчеше и накрая спря. Не ми изглежда да е изгоряло. Като пускам копчето отзад си цъква нещо, но не тръгва. Сега имам два проблема:1. Явно е клеясала оста в онази си част дето не мога да махна пластмасата и няма правия.2. Не мога да затворя електромоторчето. не мога да го заваря. Как да стане?Поздрави!
                  Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                  MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                  Engine Stamp: 176B9.000
                  Version Code: 176BV
                  Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                  Коментар


                    #10
                    Това е обичаен проблем с тези моторчета! Писано е доста... Между оста и кожуха и влиза вода, вследствие на което се появява ръжда и оста клеясва, запича. Аз също разгловявах моторчето, но преди почти три години и нямам много спомени... само знам, че също, като теб не успях да махна оста от пластмасовия кожух и нещо счупих за да я изкарам. После го залепих със силикон, почистих хубаво оста, наглепах много грес и затворих. Вече три години нямам проблем Разглабял съм и тази кутия с механизъмчето, но си спомням, че я сглобих лесно... Това е от мен.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Меси за инфото! Полезно беше. Сега съм вече по смел и утре ще го изкорубя туй моторче. Най-много с 20 лв . да се набутам после за ново.
                      Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                      MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                      Engine Stamp: 176B9.000
                      Version Code: 176BV
                      Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                      Коментар


                        #12
                        Отстранвяваш моторчето от корпуса, където са предавките. За целта се огъват навън 4 палеца - ще ги видиш.Пръскаш от страната, където се монтира рамото на чистачката обилно със спрей за корозирали съединения, ВД-40 или нещо проникващо, чакаш малко, пак пръскаш. Слагаш едно трупче върху оста и удряш няколко пъти с чука, за да отхлаби ръждата. Монтираш рамото и с него се опитваш да раздвижиш оста. При мен беше такава процедурата и изискваше адски много сила. Като се пораздвижи оста - 2-3 мм в двете посоки, пак пръсках, пак чукаш, пак движех. По някое време пропадна твърде много, за да е монтирано рамото и го свалих. От там само с чукане с едно ос с диаметър по-малък от този на пластмасовия кожух, избих оста достатъчно, че да разглобя зъбната предавка от долу. После пак пръскане, чукане и раздвижване от страната на зъбната предавка до момента, в който оста излезе напълно от кожуша. Последва полиране със шкурка на оста, пръскане обилно с разни препарати в пластмасата, за да се изчисти. Съсвем тънко смазах оста и после по обратния път. Не ти препоръчвам да отстраняваш зелената грес върху пътечките, на зъбното колело.Това е в най-общи линии.

                        Коментар


                          #13
                          easylife написа:
                          На първата снимка съм махнал греста за да го третирам спокойно със ръждопребразовател.На втората - моторчето дето го отворих - сега не мога да го затворя(мисля да гозаваря с поялник)Остта я почистих идеално.Сигурен съм, че има ръжда някъде м/у остта и моторчето, но тъпата пластамаса дето е там не може да се махне. Дайте идеи някакви щото още малко и ще го изхвърля.
                          Имам цялото моторче без ОСТА. Ако искаш - пиши ми на лични и ще ти изпратя всичко в РАБОТЕЩ режим. Ще трябва да смениш оста с онази последната зъбчатка - крепи се на зегерка. Така си и знаех - пунто и мареа са с еднакви механизми на заданта чистачка... На морга искат около 100лв, ново е 280-360лв.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            Това е първата снимка на колегата easylife.За да се демонтира от вратата отвътре се отвиват три болта.Прави ли се нещо от външната страна, там където е оста на рамото за да се свали механизъма При мен в един прекрасен миг чистачката мръдна леко при включване и умря. Сега когато искам да я пусна се чува само едно щракане като от реле.И друго.Защо в механизъма влизат три кабела Може би е свързано с изработване на пълния цикъл при изключване.Става дума за Пунто 1,1 - 96 год.
                            Fiat Punto 1,1- 1996г.
                            газ-бензин , "Lovato"

                            Коментар


                              #15
                              Neno Er написа:
                              Това е първата снимка на колегата easylife.За да се демонтира от вратата отвътре се отвиват три болта.Прави ли се нещо от външната страна, там където е оста на рамото за да се свали механизъма При мен в един прекрасен миг чистачката мръдна леко при включване и умря. Сега когато искам да я пусна се чува само едно щракане като от реле.И друго.Защо в механизъма влизат три кабела Може би е свързано с изработване на пълния цикъл при изключване.Става дума за Пунто 1,1 - 96 год.
                              Мисля че първо се маха някаква зегерка, освен това има шайба и уплътнителен пръстен да не влиза вода в оста.За да извадиш оста пръскаш я от горния край с WD40 няколко пъти през 2 часа и я оставяш една нощ да се разкисва.На другия ден със завъртане се опитваш да я раздвижиш и извадиш. Почистваш оста от ръждата и почистваш отвътре тръбичката в която влиза оста.Отваряш електронния блок и разглеждаш добре контактите на реленцето. Може да са нагоряли, почистваш ги с WD40.Ако някой не иска да се занимава с това има облекчена процедура.Предварително, докато още не се блокирало моторчето, без да се сваля от колата се прави следното:- маха се чистачката- маха се зегерката, шайбата и уплътнителното гумено пръстенче- на няколко пъти се поставят по 2-3 капки WD40 и се пуска чистачката да върти от лостчето на волана Това е със цел да влезе WD40 при оста за да не блокира и да разкара мърсотиите и ръждата После се затваря всичко и се монтира чистачката. Тая процедура е добре да се направи в началото на есента преди дъждовете и снеговете.
                              Bravo 1.6 / 16

                              Коментар

                              Working...
                              X