Днес се качих в една брава и ми направи впечатление че като чукна копчето на шофиорската врата и го пусна стъклото само се вдига до краи или се сваля до краи. На моето браво това не става, за да вдигна или сваля трябва да държа натиснато постоянно. Нещо при мен ли не е в ред или си има и такива модели???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел стъкла Брава Браво въпросче?
Collapse
X
-
....пу да го еВа, начи мнооо ме е яд на тея стъкла, не стига че трябва ги държа ми трябва и да е на контакт за да ги дигна, и наи ме е яд като загася колата и слезна и видя че стъклото е отворено и аиде пак контакт па копчето па ....аи сиктир ша се заема да ги направя поне кат е отворена вратата да се вдигат без контактПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
На Темпрата при отворена врата работят стъклата, а при контакт и запален двигател работи автоматично - но това само стъклото на шофьора. В downloads мисля че има ръководство и от там можеш да видиш как е схемата. Като ми остане време на мен може и аз да я погледна, че и при Палиото само на контакт работят стъклата, а то при мен контакта почва и подгряване на свещи и става една ......Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
ogi28b написа:В другия раздел се обсъжда абсолютно същата тема. Срамота е.
Коментар
-
Винаги съм смятал че не е разумно да се вдига автоматично, поради ред причини. Дори и шофьорското. Иначе модула сигурно има някой процесор вътре, и е въпрос на програмиране. Но чесно - не съм се интересувал изобщо дали и как може да се направи, поради това което написах по-горе. Наистина тук си е мястото на темата, мислех че не си видял онази. Моля да ме извиниш!
Коментар
-
Не съм видял че и там има тема, все пак щом в раздела за електъроника не съм намерил такава логично е да пусна щом имам питане а не да обикалям из целия форум да гледам пусната ли е или не е такава тема. Аиде сега мода да изтрие моята щото оная се е развила по добр и по скоро ще се получи оптговор а тази става излишна, макар че колегата рокамбол е направил чудесни схемички как става цялата хватка с стъклата и при следваща възможност се захващам с поялника и резачките с тях.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Мисля че това може да се направи и само с релета и без специален модул. Ама не е 100% това което казвам,но ми се въртят разни неща из главата.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Вчера правихме експерименти в колата на vsd, това за което иде реч в другата тема - не става. Нямам обяснение защо. При контакт стъклата си работят нормално, свалихме най-долния бушон, 293-А, 7.5 амперов, и стъклата спряха да работят. После подадохме директно ток от акумулатора на бушона и стъклата все така не работеха. Надявам се някой да го пробва, и да сподели дали при него става или не става. Просто е нелогично това което се получи. Колата му е GT-версия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар