Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идея за свързване на халогени на ТИПО СВЪРЗАНИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идея за свързване на халогени на ТИПО СВЪРЗАНИ

    Монтирах физически халогенките(поиграх си с дрелката и ножовката) , обаче остава сериозния проблем как да вържа тока. Абсолютно неща да слагам голфовски изпълнения , като да дупча таблото и да слагам ключ за бойлер или нещо такова. Дори оригиналния бутон за типо за халогените не ми се слага. Съвсем достатъчно ми е да си ги вържа към задните светлини за мъгла. Виждам че задните имат реле за 20 А , може да ги вържа там, само ще сменя бушона на 15-20А. Мога да изкарам ток отзад от стоповете и да го прекарам под колата (което е лесно) или някакси от релето, но нямам достъп отзад на таблото с релетата до жиците, а и не знам откъде ще прекарам кабелите до самите фарове. Другото ми прави впечатление, че си има вкаран бушон за халогени, обаче като че ли оригинални кабели до отпред няма(или поне не знам кои са). Някой има ли схема, че в хайнеса няма, или някой ако има опит да казва!
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    Ако имаш оригиналния бутон, не виждам причина да не го сложиш. Ако ли не - има едни много фини прекъсвачи, които съм виждал да се продават в магазини Конрад. Няма да развалят визията на колата ти.Според мен не е добре да вържеш фаровете и стоповете за мъгла на 1 бутон, защото предполагам, че като сложиш фарчетата, ще искаш да им се кефиш и ще ги пускаш дори и не в мъгла, а пък при това положение хората, каращи зад теб, ще изпитват дискомфорт от ярко светещите ти в ясно време стопове за мъгла.
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    Коментар


      #3
      Ами честно казано изобщо не искам да им се кефя, че знам какво е на този срещу теб! Но Като се сетя за мъглите последната зима и усетих какво е без халогени. Иска ми се да видя дал иимам кабели до фаровете, ам амай нещо вали навън...
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Ето я и схемата:и още един жокер: тукУспех
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #5
          Мерси за отговора и линка. Само се надявам да имам прекарани кабели поне до фаровете някъде(щото до самите халогени няма) , че да не правя цигански работи.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            Значи добрите чичковци от фиат са сложили кабели за халогените, завършващи с букса до десния фар. Два кафяви и два черни - удължих си ги до халогените. Останалото беше че липсва релето за тях - Е4 , което е точно до релето за задните светлини за мъгла - Е10. Смятах си аз че ми трябва само ми липсва едно реленце, което си го имах и една жичка вързана от клемата на задното реле , която идва от бутона за задни светлини за мъгла, за да захраня релето и за предни. Т.е. клема 85 на едното реле с 85 на другото - така свързвам двете релета в паралел. Да ама нещо не е съвсем така. Релето за отпред би трябвало да получава (+) на другата си клема 86, ама странно няма. Наложи се с още една жичка да свържа и 86 на задните с 86 на предните. Сега вече са си вързани паралелно, със задните светини за мъгла ми светят и предните, че и крушчицата на таблото свети. Точно както исках!
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Колега , това реле получава + по онази клема ама само когато си на габарити. Пробва ли го този момент, или се опита да ги включиш без да включиш габарити, и като видя че не става, пусна допълнителните жици?

              Коментар


                #8
                Колега, ти ме накара да се замисля, което ми е трудно занимание :D Това реле (за отпред) взима ток от J-конектора дето е на схемата по-горе. Но явно тази връзка я нямам. Като го намеря, защото не разбирам къде се намира физически, ще имам едно важно предимство - ще ми светят халогените , дори само на габартити. Иначе заднитте светлини за мъгла искат фарове - къси или дълги.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  stanleyhacker написа:
                  Колега, ти ме накара да се замисля, което ми е трудно занимание :D Това реле (за отпред) взима ток от J-конектора дето е на схемата по-горе. Но явно тази връзка я нямам. Като го намеря, защото не разбирам къде се намира физически, ще имам едно важно предимство - ще ми светят халогените , дори само на габартити. Иначе заднитте светлини за мъгла искат фарове - къси или дълги.
                  ...или халогени (независимо дали са на габарити, къси или дълги) - при Марея е така.
                  Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                  Коментар


                    #10
                    Да, вероятно така трябва да бъде. При мене ще се получи че ги пускам предни и задни от едно място, но халогените ще светват, ако има габарити поне, а задните за мъгла , ако има фарове. Сегашния вариант е предни и задни светват със фарове. Нещо не мога да преценя, кое е по-добре.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      stanleyhacker написа:
                      Да, вероятно така трябва да бъде. При мене ще се получи че ги пускам предни и задни от едно място, но халогените ще светват, ако има габарити поне, а задните за мъгла , ако има фарове. Сегашния вариант е предни и задни светват със фарове. Нещо не мога да преценя, кое е по-добре.
                      Значи остави настоящия ти вариант, то и без това по закон май нямаш право да караш на халогени без къси (не че е много правилен закона, ама полицаите да имат материал за заяждане).
                      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                      Коментар

                      Working...
                      X