Абе имам едно питане,при Типото релетата на ел.прозорците и на централното заключване в един блок ли са?(този който се намира до бушоните)и ако той е само за прозорците,къде се намира за централното?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос: релета на Типо
Collapse
X
-
В описанието за Типо/Темпра (което много идиотско, между другото) се споменава за някакъв допълнителен модул при шведско(?) изпълнение на модела. Там самия модул е посочен някъде под/около шофьорската седалка. На моето Типо със сигурност е само един, защото няколко пъти се наложи да го ремонтирам и преправям. Ако имаш менуала (от доунлоад секцията можеш да си го дръпнеш) се опитай да разгадаеш кретенското описание, точно за централното и ел. стъклата.Колкото до не сработването на задната врата, проблема е по-скоро в бравата и, не в модула.
Коментар
-
Ще го погледна менуала(ако му разбера нещо де),но блока го разкачих и това изобщо не пволия на централното.Намира се до бушоните изобщо няма общо със седалката.Колкото до вратата ,проблема ми се струва че си е в електрическата част,а не механичната.И на таблото не ми светва индикатора за нея.
Коментар
-
Ами то е централно. Ти да не мислиш че за всяка врата имаш реле. То подава напрежение към машинките и те трябва да си свършат работата. Разглоби си вратата и виж как стоят нещата.64,75,83 и 91 са ти машинките на вратите. Виждаш до моторчето ключ - това трябва да е датчика ти за отворена врата. След това виждаш там на самите машинки за врати букси А и В. Те са за подаването на сигнал за отворено и затворено. Примерно ако при теб е откачен кабела на тази клема, моторчето ще приема напрежение за отключване и ще прави това. Но при подаване на напрежение за заключване - до него няма да стига и то остава в предходното си положение. И ти правиш това ръчно. Провери това и ако не е то вече ще се мисли за друго.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Буксата ми е една,с четирите кабела общо.Беше си на мястото,но няма с какво(предполагам мултицет) да видя подава ли сигнал за отваряне.Клемите не изглеждат окислени,незнам не съм по тая част.Сега съм ги разкачил за да не се отключва от централното а само ръчно.И така се кара де ,ама друго си е да си работи.
Коментар
-
Буксата ми е една,с четирите кабела общо.Беше си на мястото,но няма с какво(предполагам мултицет) да видя подава ли сигнал за отваряне.Клемите не изглеждат окислени,незнам не съм по тая част.Сега съм ги разкачил за да не се отключва от централното а само ръчно.И така се кара де ,ама друго си е да си работи.Ключа на датчика за отворена врата също изглежда свързан...може би лампичката на таблото да е изгоряла?!
Коментар
-
Ако е бравата не би ли трябвало и когато ръчно се отключва да има проблем?Изобщо цялата ел система на колата е проблемна явно.Онзи ден ми полудя индикатора за мигача-викам си лампичка е изгоряла.Слизам-задния десен стоп не свети.Свалям-крушката здрава,сменям-пак не работи.Оглеждам го,то няма какво де се прекъсне,не е проводник ами метална планка (ли да го нарека) и гнездото ОК.Смених целия стоп и проработи...На electronic check на таблото постоянно ми мигат stop светлинките и тази която е м/у тях...Не е болка за умиране и така се движи...
Коментар
-
Rokambol написа:Почти съм сигурен, че бравата ти е повредена.
Коментар
-
Re: Въпрос: релета на Типо
SHB написа:Абе имам едно питане,при Типото релетата на ел.прозорците и на централното заключване в един блок ли са?(този който се намира до бушоните)и ако той е само за прозорците,къде се намира за централното?
Коментар
-
Самата брава представлява един мотор, с реверсивно захранване, който чрез червяк и зъбно колело управлява един палец. Обикновено се прецакват зъбите на колелото и моторчето успява да се справи само в едната посока. Често срещан признак за повреда е заключване и моментално самоотключване или обратното.P.S. Направих си труда да се разровя в старите си схеми, тези които сам съм си драскал директно от инсталацията и трябва да отбележа, че колегата Uho май е прав за разположението на упр. модул. Да не говорим, че се гъзих половин час под таблото
Коментар
-
Така както каза колегата рокамбол за което съм почти 100% сигурен механизма на цнтралното на тази врата е заминал .За да си сигура провери с мултицет буксата дали имаш напрежение на кабелчетата ако е така просто се сменя модула и си готов малко е куцо но няма да имаш грижи .Аз преди два месеца правих точно това упражнение на предна дясна симптомите бяха почти същите , а и на задната го смених и сега е ток .Мисля че имаше в продава един пич който продава чисто нови части май ги има още тия машинки а и ги дава тънко аз от него ги взех.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22360УспехП.С. самия механизъм е вързан към бравата от вътрешната страна с един да го наречем мотовилков механизъм тои е зорлииския за разкачане но става и след това механизма си го махаш той е на три болта от към тясната страна на вратата кадето е езика .После по обратния редFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар