Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със CD при запалване.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със CD при запалване.

    Здравейте , от няколко дена забелязвам , че когато си работи CD-то и запаля двигателя то изключва и пак включва , все едно не му достига ток при самото завъртане.... а миналата седмица го нямаше този проблем. На какво би могло да се дължи ?

    #2
    Re: Проблем със CD при запалване.

    MoHaX написа:
    Здравейте , от няколко дена забелязвам , че когато си работи CD-то и запаля двигателя то изключва и пак включва , все едно не му достига ток при самото завъртане.... а миналата седмица го нямаше този проблем. На какво би могло да се дължи ?
    мен ако питаш е от начина по който си вързал захранването колегите да ме поправят защото сигурно греша
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Re: Проблем със CD при запалване.

      MoHaX написа:
      Здравейте , от няколко дена забелязвам , че когато си работи CD-то и запаля двигателя то изключва и пак включва , все едно не му достига ток при самото завъртане.... а миналата седмица го нямаше този проблем. На какво би могло да се дължи ?
      Това е абсолютно нормално
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #4
        кола

        За да си нямаш неприятности първо палиш и после пускаш каквито и да е консуматори Може и стартера малко да дава ядове първоначалния ток да му е много голям и затова нали преди не го е правил а ако си нещо доработвал по захранването вярно може и от там да прави проблем
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Обикновено захранването на радиото е така реализирано, че пропада в момент на запалване. След като при теб до сега не е имало подобен проблем, най-вероятно консумацията на стартера леко се е повишила, както каза по-горе колегата.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Според мен не е болка за умиране... С оригиналното ми стерео го нямах този проблем. С този плеър в момента... уви - гасне, като при теб. Друг, колега от форума, но с мотор 1.4 със същият, като моя плеър пък няма такива проблеми. Не знам, какво би станало, ако на захранващите жици зада плеъра се сложи един по-голям кондензатор
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Според мен не е болка за умиране... С оригиналното ми стерео го нямах този проблем. С този плеър в момента... уви - гасне, като при теб. Друг, колега от форума, но с мотор 1.4 със същият, като моя плеър пък няма такива проблеми. Не знам, какво би станало, ако на захранващите жици зада плеъра се сложи един по-голям кондензатор
              Аз съм пробвал варианта с кондензатор, ами нищо не стана, т.е. нямаше ефект. Не помня капацитета, но пробвах са различни. И при мен на оригиналното стерео такъв проблем нямаше. Струва ми се, че съвременните свирки имат изискване за определено минимално напрежение. В момент на запалване, изглежда им идва недостатъчно. Проблема, ако може да се нарече такъв, го има във почти всички марки и модели автомобили, така че, както каза - не е болка за умиране.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                Колега при мен стана так значи купих си нов акумулатор(защото беше заминал) и го нямаше този проблем но след време пак стана така като паля и сидито спира.
                Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                Коментар


                  #9
                  При мен го имаше същия проблем докато бях със стария акумулатор. След като си купих нов неата си дойдоха на мястото. Не съм много убеден, че ЦД-тата имат прагово напрежение за сработване, но явно при по-слаба батерия тока към свирката намалява драстично и затова се получава прекъсването в момента на запалване.
                  Fiat Bravo 11'97
                  1.4 12V A/C

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    Според мен не е болка за умиране... С оригиналното ми стерео го нямах този проблем. С този плеър в момента... уви - гасне, като при теб. Друг, колега от форума, но с мотор 1.4 със същият, като моя плеър пък няма такива проблеми. Не знам, какво би станало, ако на захранващите жици зада плеъра се сложи един по-голям кондензатор
                    Става но наистина с много голям кондензатор. Аз съм ползвал 120 000 микрофарада на бензинка СД не усеща че палиш, а на дизел последователно на плюса към СД то и кондензатора сложих диод с малък пад /под 0.3 волта/ и нямаше никакви странични ефекти при палене.

                    Коментар

                    Working...
                    X