Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    http://dimasen.narod.ru/proc/001.htm Ето един вариант на дистанционно палене. В тия студове сутрин това си е бати и екстрата.
    Marea Weekend HLX Jtd 110

    oO(_)____////____(_)Oo

    Коментар


      #47
      Признавам , че не прочетох всички мнения в тази тема ,а само го рагледах на бързо.Сега да ви кажа на Пунтото дето карам алармата е с дистанционно палене и щом мога да го заключвам от 5-я етаж от блока следва че мога да го паля от там.(някъде по-напред някой каза около 20метра-няма такова нещо)Не съм пробвал от терасата да го паля защото сега е зима и ако взема да освободя от скорост и дръпна ръчната може да замръзне,но като се стопли ще пробвам и ще пиша.Иначе съм го пробвал от близо като съм до колата.Значи натискам копчето,вратите се заключват,светват мигачите все едно съм пуснал аварийните,после подгрява както винаги (дизел е колата) и после пали.Гася я от същото копче.Само трябва да внимавам да сложа ключа като трагвам че да не се заключи волана.Да кажа , че последния път бях с багаж и дистанционното беше в джоба ми.Та реших да заключа ама улучих паленето.(НЕ ОТЧИТА ЧЕ КОЛАТА Е НА СКОРОСТ И ПАЛИ-САМО ТОВА АКО МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИ) Щях да ударя на комшията Форда, ама беше на задна със задницата на горе и на ръчна та изгасна ама трудно ей.Това е.Та искам да ви кажа че има и такива аларми,но вие определено знаете за това пък и не са скъпи(предполагам)Досега нямам проблеми с алармата и електрониката породени от нея.
      Fiat Punto 1.7TD
      Toyota Avensis 2.0D4D

      Коментар


        #48
        Наистина в паленето от разстояние няма никаква философия.Филофосията е това да става безопасно.Аз не бих си сложил в джоба дистанционно което с едно случайно натискане ще задвижи колата ми понеже аз винаги спирам на скорост ...

        Коментар


          #49
          Има и такива устройства,които ако е на скорост не пали,колкото и да натискаш.Ако е на свободна и си дръпнал ръчната пали.И за да немогат да ти я откраднат,като е запалена и ако вкараш на скорост,без да вкараш ключа,колата изгасва.Така че,ако някой има мерак нека пробва,това за скоростите си е решено отдавна.
          Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

          ZFA16000002608488

          ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

          Коментар


            #50
            Сподели малко повече за такова устройство? Тези с ръчната ги знаем, но какво е това, което разбира кога и къде ти е скоростния лост?

            Коментар


              #51
              ogi28b написа:
              Сподели малко повече за такова устройство? Тези с ръчната ги знаем, но какво е това, което разбира кога и къде ти е скоростния лост?
              Вероятно му стига да знае че е на свободна или не но сега ще потърся къде гледах.Беше в БГ сайт
              Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

              ZFA16000002608488

              ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

              Коментар


                #52
                ДОбре де и като я запалите какво? Ще тръгне сам климатика или парното? Пак трябва да го включите после вероятно?

                Коментар


                  #53
                  Dedra 2.0 написа:
                  ДОбре де и като я запалите какво? Ще тръгне сам климатика или парното? Пак трябва да го включите после вероятно?
                  Или пък предварително ще са включени (като гасиш колата, я нагласяваш така, както искаш да я запалиш - с парно, с климатик, на габарити, на фарове... ) Освен това предпочитам да запаля колата около 5 минути преди да изляза, и като се кача в нея - направо тръгвам, а не тепърва да чакам да се стопли. Не знам защо не си взех 1.6 за да нямам такива проблеми...
                  nanobanano написа:
                  Вероятно му стига да знае че е на свободна или не но сега ще потърся къде гледах.Беше в БГ сайт
                  Колегата rosenmvr имаше идея да използва датчик на ХОЛ от вентилатор на компютър, само че не знам как точно може да се приспособи и използва

                  Коментар


                    #54
                    ogi28b написа:
                    Dedra 2.0 написа:
                    ДОбре де и като я запалите какво? Ще тръгне сам климатика или парното? Пак трябва да го включите после вероятно?
                    Или пък предварително ще са включени (като гасиш колата, я нагласяваш така, както искаш да я запалиш - с парно, с климатик, на габарити, на фарове... ) Освен това предпочитам да запаля колата около 5 минути преди да изляза, и като се кача в нея - направо тръгвам, а не тепърва да чакам да се стопли. Не знам защо не си взех 1.6 за да нямам такива проблеми...
                    nanobanano написа:
                    Вероятно му стига да знае че е на свободна или не но сега ще потърся къде гледах.Беше в БГ сайт
                    Колегата rosenmvr имаше идея да използва датчик на ХОЛ от вентилатор на компютър, само че не знам как точно може да се приспособи и използва
                    Доста четох за това но не намерих точния модул.На всякъде обаче пишат че не е толкова сложно да се направи "датчик" дали е на свободна или не.Всекикойто инсталира аларми би го направил.Ако намеря сайта ще пиша
                    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                    ZFA16000002608488

                    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                    Коментар


                      #55
                      М/у другото утре съм запазил час за монтаж на нова аларма, ще взема да го питам човека дали монтира такива, и даже може и да отложа часа, с цел да видим какво ще стане с тази тема, и дали ще има лесен и разумен начин за монтажа. На цената на която ще ми монтират новата аларма, по-добре да дам още малко пари и да си начешам крастата.

                      Коментар


                        #56
                        Карал съм кола с дистанционно палене...Няма възможност да си оставил колата на скорост и тя да запали...При дистанционно палене си има подготовка...За да загасиш колата, без да палиш дистанционно след това, трябва да си отвориш шофьорската врата...Когато искаш да запалваш дистанционно се завърта ключа без да се отваря вратата, вадиш си ключа и колата продължава да си работи...Съответно, за да излезеш няма как да оставиш на скорост, а само на ръчна...Излизаш си, натискаш копчето за включване на алармата и двигателя загасва...След това дистанционното палене си е без проблем...
                        Явно такъв му е бил модела но на много места пишат че се слагал бутон към скоростната кутия и било мн лесно попитай човека който ти слага алармата ак окаже че не може питай другаде http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...03Цените само на модула в момента са около 50-60 лв и се вързват към алармата.Отделно има аларми които имат тази функция и май са по-добрия вариант.Те струват някъде около 140 лв евтините
                        Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                        ZFA16000002608488

                        ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                        Коментар


                          #57
                          вадиш си ключа и колата продължава да си работи
                          Това кой го е казал ??! Специално ли се преправя патрона така, че да може да си вадиш ключа когато работи?

                          Коментар


                            #58
                            ogi28b написа:
                            вадиш си ключа и колата продължава да си работи
                            Това кой го е казал ??! Специално ли се преправя патрона така, че да може да си вадиш ключа когато работи?
                            Ами той си пише че го завърта и тогава го вади и ако е затворена вратата явно не гасне
                            Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                            ZFA16000002608488

                            ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                            Коментар

                            Working...
                            X