Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Моят мотор се пали с дистанционното от разтояние.Но разтоянието е до към 20 метра.Едва ли ще осъщесвиш схемата само с няколко релета.Има цял модул за запалването.За колата е напълно излишно,особенно ако не е автоматик.Иначе за подгряване през зимата има устройства които се закачат към охладителната система на колата и чрез таймер задаваш в колко часа да заработи за да затопли колата.Мисля че гори бензин ,но количеството е минимално.като размери също не са големи и се поместват в двигателния отсек.
    COUPE 1.8 16V
    Volvo XC90 T6

    Коментар


      #17
      А бе хора какво е това за ръчната спирачка. Аз цяла зимата колата ми е отвън и винаги на ръчна. Важното е да се дърпа редовно или през няколко дена. Това за ключа за ваденето на ръчна - що си мисля че на всички фиати ключа може да се вади при положение че е на контакт. На темпрата можеше и на Палиото може, и на Регатата на баща ми може... Оги - прави си схемата съвсем сериозно. Само помисли как да преодолееш пречките които казаха колегите. Аз съм си го мислил много това но май мързела ми е бил в повече за да се захвана да го правя. Иначе днес има толкова електроника че всичко можеш да си го направиш малко и с много екстри. Примерно хващаш някой който разбира от PIC процесори - казваш му какво искаш да правиш и той ти пише програмата и ти чертай схемата. Останалото е само лепене на платка и свързване на жици. Така с пик процесора можеш да зададеш да се следят повече от една величини преди да се вземе решение за изпълнение.
      Fiat Palio Weekend TD70
      ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

      Коментар


        #18
        Аха, ама срещу колко пари ? Нали не смяташ че някой ще седне да ми програмира нещо както на мен ми е кеф, за 20 лева? Ето например ДРЛ-а човека от Благоевград го беше направил и развил, а една варненска фирма ми искаше 600 лева за започнат тепърва да го мислят. Пък за ваденето на ключа докато е на контакт - дълбоко се съмнявам че може, по-скоро нещо е повредено, щом може да се извади ключа. Като цяло виждам пречка единствено в ... не виждам пречки - имобилайзера го дезинфекцирам, и с едно просто модулче вързано паралелно на контактния ключ, с едно копче подавам контакт, и с друго копче подавам старт, и това е... Като гася - с някое копче спирам контакта, който съм подал с първото копче. Пък това че някой наркоман със закален мастер ключ ще ми запали колата... по-скоро ме притеснява някой да не ми я запали без да иска с някоя китайска аларма, тогава ще е забавно - върви си човека , натиска си да спре алармата на неговата кола, в тоя момент мойта пали Ръчната също не смятам че е проблем, нали въжетата си имат маншончета ли бяха, кво бяха, дето ако са здрави - няма проблеми зимата. Ще взема да поровя зимните теми за тая ръчна. И спрете с тези печки, като четох темата на pinko за печката - тя струва колко’ колата...

        Коментар


          #19
          Ее... все трбява да те уча... гепиш някой студент или студентка в МЕИ и почваш да правиш дипломна работа.
          Fiat Palio Weekend TD70
          ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

          Коментар


            #20
            Aко си решил да правиш подобна глупост - извинявай, обаче за мен това е наистина така ( да не кажа, че е и опасно ),най-добрия вариант е да го направиш през алармата.Нямам идея каква е твоята, но някои модели имат допълнителен изход за управление на нещо си.Фарове например. Имат си бутонче на дистанционното за това.На този изход можеш да закачиш някаква илементарна електроника - два таймера например.Единия да кажем да се използва да пуска реле за контакта - примерно 30мин.Втория да пуска второ реле за стартера. Пак за някакво време, 10 секунди например.Съвсем импровизирано го казвам но си е играчка - според мен много по-изпипано, бързо и надеждно ще стане с някоя от тези алерми, които ти цитирах по-горе.А, има и вариант да го направиш с таймер като ТОЗИ например.Това е таймер от автономен отоплител, от най-простите.Има часовник за реално време и три "програми", които можеш да настройваш за пускане на печката.Всяка "програма" се стартира в предварително програмиран час от денонощието и цъка едно реле, което подава изход +12В за 59мин.Тоест ако не отидеш до колата и не я угасиш, мотора ще работи 1 час и след това ще спре.Това време обаче не може да се задава предварително.А какво толкова против имаш срещу автономните отоплители?Цената? Никой не ти говори да отидеш и да изтърсиш 3 бона за печка.Между другото аз отидох и пак ми отказаха.Няма значение защо, въпроса е че дори срещу сумата за нова печка ми отказаха монтаж.Точно на Мерцедес не можело. Всъщност вече разбирам защо не може но това е друга тема.Та мисълта ми е, че се намират употребявани такива отоплители за суми от 200 до 500лв.А те ще бъдат много повече енергийно ефективни в сравнение с топлината, произвеждана от модора.Казано по друг начин, с 100грама гориво един автономен отоплител ще направи много повече топлина, отколкото мотора.И тук изобщо няма нужда от спор - просто е така и толкоз.Освен това палиш мотора топъл.Освен това ако си оставиш колата на скорост, няма опасност да убиеш някой - майната им на ламарините...Не знам, помисли си добре но за мен това което искаш е опасна импровизация.
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #21
              Esper написа:
              ....Та мисълта ми е, че се намират употребявани такива отоплители за суми от 200 до 500лв.А те ще бъдат много повече енергийно ефективни в сравнение с топлината, произвеждана от модора.....
              Взе ми думите от .....клавиатурата.Аз се спрях на този вариант преди време.п.п. А защо са ти отказали печка?Ако искаш ми драсни на Лс, защото колегата ми има точно същия "Мечо" и е с печка.

              Коментар


                #22
                Всъщност изхождайки от темата на пинко, и понеже не съм се интересувал подробно, проблемът с автономния отоплител е изключително финансов, но след като може за нормална цена да се намери някакъв, това също е вариант и то доста добър, иначе не ми се нравеха 1-2000 лева за печка. В крайна сметка печка си имам - 1.9 литров JTD -мотор Все пак продължавам да проучвам заглавието на темата - лятото пък си трябва охлаждане.

                Коментар


                  #23
                  1200лв за нова... Далеч си от истината Всъщност ако някой ми намери чисто нов ThermoTop C с гаранция и стандартнара окомплектовка за тези пари го купувам моментално.Истината е, че е около 2300.Беше толкова а сега със сигурност не е по-евтин.Така е, намират се за парите които ти споменах, ама като започне зимния сезон - сега е лято и няма търсене Вярно, че са от по-старото поколение, обаче категоричното ми мнение е, че те са многократно по-надеждни и устойчиви."Модерните" имат концептуален проблем с дълговечието...Ето един ПРИМЕР - този е един от няколкото "модерни", които ми минаха през ръцете.Всъщност както всяка модерна технология - правени са да бъдат по-компактни, технологично по-евтини и като цяло много по-нетрайни от предшествениците си.
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #24
                    не погледнах каква кола имаш, но няма ли код в ключа ? Ако има - не знам как се ще направиш номера с него Ако няма - по-добре за теб Бих те посъветвал само ако го направиш това - да свържеш нещо примерно за най-лесно към педала на спирачката (да де, към стоповете), за да може когато е запалена колата от разстояние - ако някой ти разбие стъклото и тръгне да я краде - да не може да я открадне не вярвам някой да тръгне да го прави, но все пак трябва да имаш 1 на ум ... заключването на волана с един лост 1-2 метра го оправя

                    Коментар


                      #25
                      kiler_4o написа:
                      не погледнах каква кола имаш, но няма ли код в ключа ? Ако има - не знам как се ще направиш номера с него Ако няма - по-добре за теб ....
                      Ех, колега... защо не четеш по-нагоре???
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        Имам приятел със същата система за палене,но веднъж си остави колата на ремонт в сервиз и забравил да каже ,че колата се пали и от дистанционото за алармата.Човека в сервиза искал да я отключи но натиснал копчето за палене и ............? бум в предния автомобил :D После плащаше за ремонта и на другата кола.
                        Marea Weekend-1.9 Jtd-Elx-2000

                        Коментар


                          #27
                          кола

                          Е та затва поставянето на такова нещо е много гъзария за много ядове .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            Поради ред причини изложени от всички колеги, се отказвам от начинанието. Благодаря ви все пак.

                            Коментар


                              #29
                              Навремето се занимавах с автоаларми и бях измислил такъв модъл за палене само с няколко релета и работеше перфектно. Трябва да се поровя из документите си със схеми да я намеря. Колата е защитена с няколко датчика едното условие да стартира пзленето е да е опъната ръчната другото да е изкл от скорост там се монтира такъв датичик. А сигнала се подава от аларма която има опция за управление отваряне на капак или друг изход.
                              Обичам си работата.

                              Коментар


                                #30
                                палене

                                е това е нещо друго така ако се направи като хората става със защита и подобни е става доста по сложно и с повечко пари
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X