Тъй като съвсем скоро най-после ще си направя вратите да светят като са отворени, поредното нещо което съм измислил и не ми се вижда сложно за реализация, е запалване на колата от разстояние. Как ви се струва? Според мен ще е полезно зимата, когато мога да си запаля колата още от вкъщи, като през това време се облека, мина през банята, а тя си загрява, и после излизам, качвам се и направо тръгвам, няма да чакам да се размрази, да се стопли.... Лятото пък си паля, ако е много горещо, климатика започва да охлажда, и като се кача, не се качвам като в сауна. Едно реле вързано паралелно към контактния ключ, което симулира подаването на контакт, когато се затвори, и едно друго, вързано паралелно пак към контактния ключ и веригата на стартера, което ще служи за самото палене. Примерно с някакъв модул с дистанционни като тези за алармата дето са? Има ли хляб в тая работа, или да не се занимавам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?
Collapse
X
-
Re: Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?
ogi28b написа:Тъй като съвсем скоро най-после ще си направя вратите да светят като са отворени, поредното нещо което съм измислил и не ми се вижда сложно за реализация, е запалване на колата от разстояние. Как ви се струва? Според мен ще е полезно зимата, когато мога да си запаля колата още от вкъщи, като през това време се облека, мина през банята, а тя си загрява, и после излизам, качвам се и направо тръгвам, няма да чакам да се размрази, да се стопли.... Лятото пък си паля, ако е много горещо, климатика започва да охлажда, и като се кача, не се качвам като в сауна. Едно реле вързано паралелно към контактния ключ, което симулира подаването на контакт, когато се затвори, и едно друго, вързано паралелно пак към контактния ключ и веригата на стартера, което ще служи за самото палене. Примерно с някакъв модул с дистанционни като тези за алармата дето са? Има ли хляб в тая работа, или да не се занимавам?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
u_bo
1. има такива готови устройства2. много са популярни в usa 3. НО там 98% от колите са с атоматични скорости - като си на P си въртиш и палиш без да пипаш педали и скоростен лост.4. за имото - ще трябва да залепиш една ампулка от син ключ някъде около антената на имото за да елиминираш имобилайзера, НО това води до проблема че всеки надрусан наркоман със закален ’мастер’ ключ ще ти запали колата и ... друм при готовите системи това е елиминирано - алармата ти е и иммо и дист.запалване.номер 3. според мен е най-големия проблем ако зимата я оставиш на ръчна за да не е на скорост като замръзнат жилата ... малеййй
Коментар
-
Fiat Code нищо ли не ти говори? И аз съм се замислял честно казано над такава идея, но не ми хареса варианта да оставя един залепен чип от ключ до приемника на имобилайзера за да симулира присъствието на ключ... Не, че се крадат много нашите коли, но чисто от съображения за сигурност се отказах от идеята. Иначе би било супер да запалиш колата зимата и след 15 минути да се качиш в позатоплена кола. Което ме навежда на мисълта, че зимата използването на ръчна не е добра идея!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
За затоплянето може да се монтира допълнителна печка хем мотора стартира топъл, хем и купето е топличко. Ама цената е малко солена на такива неща. Заобикалянето на имобилайзера без монтиране на чипа до датчика е доста сложно. Нали имаше някакъв вариант чрез пин кода да се игнорира имобилайзера.
Коментар
-
палене
Я забравете тези /подобрения / за палене от вън да не се видите в приключения.Имам едно Стило измили му двигатела и като е било на скорост само си тръгнало и се утдарило в стена. Почти всичко по електрониката отпред се е скапало само от едно миене всичко светеше без да е включено като дадеш на контакт Та ако не изкате да си намерите колата в някой стълб него правете.
Коментар
-
Както казаха вече колегите, проблемите са 2:- Имобилайзера. Предполагам си забравил, че не можеш да запалиш без транспондера?- Ръчните скорости. Какво ще стане първия път като я забравиш на скорост? Идеята и мен ме е блазнила много, но горните аргументи са ме отказали категорично.Особено втория.Има си автономни отоплители за тая работа - хората са го измислили.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Хващам първия срещнат хакер, например този, и вече проблема с имобилайзера е решен. После оставянето на скорост си е изцяло мой проблем, то аз ако съм намислил да я запаля от разстояние, ще я оставя в такъв вид, че това да е възможно. Поставянето на отделна печка изобщо не се коментира - кога ще ги избия тези пари и как? Целта е с минимум средства да се постигне желан ефект, както винаги. А проблемът с ръчната не разбрах какъв е - нали трябва да влезе вода и да замръзне, а това с нови жила и здрави уплътнения нали не става, или поне така се говореше зимата? И все пак се надявам на идеи как да стане, а не на причини защо да не стане.
Коментар
-
Един познат имаше едно рено с подобна систем почти самоделно направена. Работеше по следния начин , натискаше единия бутон на алармата и го задържа, реле подаваше контакт само при условие че ръчната е дръпната /ползваш контакта на ръчната за целта/ след като изгасне лампата на подгряването сработваше реле което задейства стартера и в момента в който колата запали той пускаше бутона. Въпросното рено имаше и друга хитрина - ако е дръпната ръчната можеш да върнеш контактния ключ, а колата си оставаше да работи. Така зимата ако слиза за малко си я оставяше да бръмка и си я заключваше, а лятото си я оставяше на климатик
Коментар
-
Ами да, за нещо такова като на реното става въпрос, макар че какво значение има дали колата е на ръчна, ако в същото време е на скорост? То паленето така се обезсмисля. Другата хитрина не знам дали ми харесва - никога не слизам от колата ако ключа не е в ръката ми. Утре ще поровя из нета, че сега ми се спи. Esper утре ще мия мотора, и ще наливам новото масло, и ще драсна отзиви в другата тема
Коментар
-
u_bo
stenli написа:Това е и идеята на другата хитрина изключваш от контакт вадиш си ключа а колата си работи така че не си нарушаваш принципа недостатък - трябва да гасиш преди да дръпнеш ръчната, че иначе не се гаси туй що не гасне
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар