Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    палене

    Днес се запознах с едно момче слага инсталация за палене от вън /как си трябва /с защити и други подобни на цена от 150 -200лв има си гараж и се занимава с поставянето на аларми и други
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #32
      Можеш ли да кажеш нещо повече, или не си се интересувал подробно? В смисъл какви датчици слага, къде, част от нова аларма ли е, или отделен модул само за това? Току виж съм спестил от носачи и карета и съм сложил някоя такава джаджа....

      Коментар


        #33
        Връщам темата поради нов интерес, и добра оферта, която ще споделя по-късно с вас.

        Коментар


          #34
          За мен това е наистина една много добра идея и бих го направил веднага , но трябва да се изпълни наистина професионално. Смятам, че сигурността може да е на дота високо ниво ако се направи както трябва всичко.Попаднах на подобно устройство което се програмира както иска клиента.Цената наистина е доста прилична, но не на последно място на колата трябва да има инсталирана аларма имаща допълнителни канали.Някои от възможностите на уреда са.- Следи за дръпната ръчна спирачка и за скоростния лост да е на не отрална.- Следи за дизелите да са затоплили свещите.- Уреда прави три опита да запали колата и ако не успее прекратява процедурата.- Има опция да гаси колата по ваш избор , например лично мое мнение е да гаси 30 секунди след като е отворена врата и не е поставен контактния ключ в положение контакт.- Гаси кола след известно време работа или по добрия вариант е когато тя е достигнала някакеа температура.- Относно за сигурността на колата ни ще отговаря алармената система , защото тя остава под охрана докато не бъде изключена.Според мен евентуални недостатъци могат да са неща като.- Малък обхват на дистанционното управление.- Възможността колата да няма охладителна течност и да бъде запалена, предполагам решим проблем.Като заключение мога да кажа че съм за и ,че удоволствието зимата да се къча във вече затоплена и размразена кола е наистина голямо , респективно изстудена лятно време от климатика.А това с студения старт на колите ни го оставям като страничен плюс от цялата идея на дистанционното палене.Искам само да подчертая че това не е реклама на каквото и да е а просто подкрепям предложението на ОГИ с едно голямо ДА за дистанционното палене на колата.


          r_osen@yahoo.com

          Коментар


            #35
            Два въпроса:1.Интересно, а как е решен въпросът с имобилайзера?И трябва ли да стои в колата ключ или поне някаква част от него (транспондера)2.Как става електрически паленето?Ключът за запалване управлява сложна система от контакти които се превключват при въртенето му.

            Коментар


              #36
              ilkor написа:
              Два въпроса:1.Интересно, а как е решен въпросът с имобилайзера?И трябва ли да стои в колата ключ или поне някаква част от него (транспондера)2.Как става електрически паленето?Ключът за запалване управлява сложна система от контакти които се превключват при въртенето му.
              Затова аз никога няма да се хвана с подобна идея! Нямам желание, колкото и колата му да не е атракция за айдуците, да лепна транспондера с лелило за приемника и да се лиша от фабричния имобилайзер! Покана за крадците, еми не, мерси! Електрически паленето да се направи от разстояние, не виждам някакъв проблем в това. Единствено трябва много точно да се направи превъртането на стартера и неговото спиране след, като мотора запали. А иначе зимата, ако акумулатора е слаб... релетата ще се самоизключват при опит за запалване...
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #37
                ilkor написа:
                Два въпроса:1.Интересно, а как е решен въпросът с имобилайзера?И трябва ли да стои в колата ключ или поне някаква част от него (транспондера)2.Как става електрически паленето?Ключът за запалване управлява сложна система от контакти които се превключват при въртенето му.
                1.Отговора беше че трябва една ампула да се остави в колата ,но кражбата в този момент се контролира с имобилайзер от самата аларма( след качване в запалена кола ще трябва да се подаде контакт в границите на 30 сек (примерно) и да се изключи имобилайзера на алармата, мое виждане е ако не изключиш имобилаизера едно реле ще прекъсне антената водеща към ампулата(надали това е най добрата идея но сега ми хрумна). 2. Ми платката е с няколко елемент един чип и четири релета, не съм сигурен но нещо споменаха за външни релета.


                r_osen@yahoo.com

                Коментар


                  #38
                  По въпроса на ilkor - не е трудно да се направи сумилация на "контакт" и на "старт" - в общи линии като цяло влиза един захранен кабел, и излизат 3-4 захранени при контакт или старт. На първо време не виждам някакъв особен проблем.

                  Коментар


                    #39
                    Проблема който виждам аз е че всички кабели отиващи към контактния ключ ще трябва да се отстранят от него и да се включат към релетата на въпросната система.Защото няма лесен начин хем да се комутират от контактния ключ, хем от релетата.Което означава че колата остава без контактен ключ и цялата комутация на всички вериги се извършва от добавената система ... а дали е толкова надежна колкото ключа ?

                    Коментар


                      #40
                      Колега много си прав с притесненията който излагаш, но ако приемем, че веригата към ключа минава през нормално затворени контакти на релетата то тогава риска е доста намален,не знам как е при фиат но аз преди съм карал опел и там е конструктивен дефект да нагаря плочката под контактния ключ , но това са мои не професионални разсъждения на този въпрос могат да отговорят най добре хората които се занимават с монтажа.


                      r_osen@yahoo.com

                      Коментар


                        #41
                        Защо трябва да се изключва контактния ключ? Аз виждам нещата така: (картинки) - червената е главната и единствена захранваща.- едната зелена захранва релето което на гърба на таблото с бушони, поддържащото- Другата зелена захранва всчички системи които гаснат по време на палене. - черната е самото палене- оранжевата е габарити.Една съм забравил да оцветя, но да я сложим към зелените стрелки. Важното е евентуалния модул, който ще е свързан паралелно, да има едно реле което пали (дава ток на черната стрелка) и едно реле което да включи основните ситеми, които минават през една от зелените стрелки. Струва ми се доста лесно, но ако някъде греша, поправяйте ме
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #42
                          Грешиш Проблемът идва от синхронизацията - примерно имаш два контактни ключа в паралел.Ако ги въртиш заедно - няма проблем. Ако обаче единия стои на една позиция а другият на друга - проблемът е голям и скъп

                          Коментар


                            #43
                            ААА забравих - жълтото са евентуални връзки от захранването презю релета към зелените.Ами добре, ама не може ли този модул да има 2 копчета - едното подава контакт, т.е. захранва всичко, което е захранено при контакт. Другото копче отговаря само и единствено за паленето, като праща ток от червеното към черното? Така няма ли да се получи?

                            Коментар


                              #44
                              Варианти има ...Но най малкото трябва да се направят някои защити ... примено да не може да се върти стартера преди подаване на контакт.При ключа тази защита е механична.Ако това устройство се командава от самоделен софтуер ... не ми се мисли ...

                              Коментар


                                #45
                                ilkor написа:
                                Ако това устройство се командава от самоделен софтуер ... не ми се мисли ...
                                Мани, да не дава господ

                                Коментар

                                Working...
                                X