Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?

    Тъй като съвсем скоро най-после ще си направя вратите да светят като са отворени, поредното нещо което съм измислил и не ми се вижда сложно за реализация, е запалване на колата от разстояние. Как ви се струва? Според мен ще е полезно зимата, когато мога да си запаля колата още от вкъщи, като през това време се облека, мина през банята, а тя си загрява, и после излизам, качвам се и направо тръгвам, няма да чакам да се размрази, да се стопли.... Лятото пък си паля, ако е много горещо, климатика започва да охлажда, и като се кача, не се качвам като в сауна. Едно реле вързано паралелно към контактния ключ, което симулира подаването на контакт, когато се затвори, и едно друго, вързано паралелно пак към контактния ключ и веригата на стартера, което ще служи за самото палене. Примерно с някакъв модул с дистанционни като тези за алармата дето са? Има ли хляб в тая работа, или да не се занимавам?

    #2
    Re: Remote Ignition - Запалване от разстояние - идеи?

    ogi28b написа:
    Тъй като съвсем скоро най-после ще си направя вратите да светят като са отворени, поредното нещо което съм измислил и не ми се вижда сложно за реализация, е запалване на колата от разстояние. Как ви се струва? Според мен ще е полезно зимата, когато мога да си запаля колата още от вкъщи, като през това време се облека, мина през банята, а тя си загрява, и после излизам, качвам се и направо тръгвам, няма да чакам да се размрази, да се стопли.... Лятото пък си паля, ако е много горещо, климатика започва да охлажда, и като се кача, не се качвам като в сауна. Едно реле вързано паралелно към контактния ключ, което симулира подаването на контакт, когато се затвори, и едно друго, вързано паралелно пак към контактния ключ и веригата на стартера, което ще служи за самото палене. Примерно с някакъв модул с дистанционни като тези за алармата дето са? Има ли хляб в тая работа, или да не се занимавам?
    Ами най лесно мисля че става с ГСМ сиеменс от 35 серия.имаше една фирма дето правеше готови такива устройства с релета в тях но може и сам да си го направиш.Идеята е когато звъннеш на ГСМ-а да подаде сигнална един чипкойто да задейства релето.Само гледай да не забравиш колата на скорост че Да не се чудиш после къде е.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      Това с релетата е умно но първо се замисли за имобилайзера ,или ще оставяш ключа в контакта.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        1. има такива готови устройства2. много са популярни в usa 3. НО там 98% от колите са с атоматични скорости - като си на P си въртиш и палиш без да пипаш педали и скоростен лост.4. за имото - ще трябва да залепиш една ампулка от син ключ някъде около антената на имото за да елиминираш имобилайзера, НО това води до проблема че всеки надрусан наркоман със закален ’мастер’ ключ ще ти запали колата и ... друм при готовите системи това е елиминирано - алармата ти е и иммо и дист.запалване.номер 3. според мен е най-големия проблем ако зимата я оставиш на ръчна за да не е на скорост като замръзнат жилата ... малеййй

        Коментар


          #5
          Fiat Code нищо ли не ти говори? И аз съм се замислял честно казано над такава идея, но не ми хареса варианта да оставя един залепен чип от ключ до приемника на имобилайзера за да симулира присъствието на ключ... Не, че се крадат много нашите коли, но чисто от съображения за сигурност се отказах от идеята. Иначе би било супер да запалиш колата зимата и след 15 минути да се качиш в позатоплена кола. Което ме навежда на мисълта, че зимата използването на ръчна не е добра идея!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            За затоплянето може да се монтира допълнителна печка хем мотора стартира топъл, хем и купето е топличко. Ама цената е малко солена на такива неща. Заобикалянето на имобилайзера без монтиране на чипа до датчика е доста сложно. Нали имаше някакъв вариант чрез пин кода да се игнорира имобилайзера.

            Коментар


              #7
              Ако колата ти е селекта - никакъв проблем! Обаче надали! И както спомена колегата по-горе - зимата нито на ръчна, нито на скорост - подпираш с камъни и така палиш!

              Коментар


                #8
                палене

                Я забравете тези /подобрения / за палене от вън да не се видите в приключения.Имам едно Стило измили му двигатела и като е било на скорост само си тръгнало и се утдарило в стена. Почти всичко по електрониката отпред се е скапало само от едно миене всичко светеше без да е включено като дадеш на контакт Та ако не изкате да си намерите колата в някой стълб него правете.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Както казаха вече колегите, проблемите са 2:- Имобилайзера. Предполагам си забравил, че не можеш да запалиш без транспондера?- Ръчните скорости. Какво ще стане първия път като я забравиш на скорост? Идеята и мен ме е блазнила много, но горните аргументи са ме отказали категорично.Особено втория.Има си автономни отоплители за тая работа - хората са го измислили.
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    Хващам първия срещнат хакер, например този, и вече проблема с имобилайзера е решен. После оставянето на скорост си е изцяло мой проблем, то аз ако съм намислил да я запаля от разстояние, ще я оставя в такъв вид, че това да е възможно. Поставянето на отделна печка изобщо не се коментира - кога ще ги избия тези пари и как? Целта е с минимум средства да се постигне желан ефект, както винаги. А проблемът с ръчната не разбрах какъв е - нали трябва да влезе вода и да замръзне, а това с нови жила и здрави уплътнения нали не става, или поне така се говореше зимата? И все пак се надявам на идеи как да стане, а не на причини защо да не стане.

                    Коментар


                      #11
                      Тук не става въпрос дали може да се прескочи имото, въпроса е дали е целесъобразно.Иначе има аларми като J029 например.С нея дори и прeз ГСМ можеш да я запалиш.J030G даже има и GPS.
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        Един познат имаше едно рено с подобна систем почти самоделно направена. Работеше по следния начин , натискаше единия бутон на алармата и го задържа, реле подаваше контакт само при условие че ръчната е дръпната /ползваш контакта на ръчната за целта/ след като изгасне лампата на подгряването сработваше реле което задейства стартера и в момента в който колата запали той пускаше бутона. Въпросното рено имаше и друга хитрина - ако е дръпната ръчната можеш да върнеш контактния ключ, а колата си оставаше да работи. Така зимата ако слиза за малко си я оставяше да бръмка и си я заключваше, а лятото си я оставяше на климатик

                        Коментар


                          #13
                          Ами да, за нещо такова като на реното става въпрос, макар че какво значение има дали колата е на ръчна, ако в същото време е на скорост? То паленето така се обезсмисля. Другата хитрина не знам дали ми харесва - никога не слизам от колата ако ключа не е в ръката ми. Утре ще поровя из нета, че сега ми се спи. Esper утре ще мия мотора, и ще наливам новото масло, и ще драсна отзиви в другата тема

                          Коментар


                            #14
                            Това е и идеята на другата хитрина изключваш от контакт вадиш си ключа а колата си работи така че не си нарушаваш принципа недостатък - трябва да гасиш преди да дръпнеш ръчната, че иначе не се гаси туй що не гасне

                            Коментар


                              #15
                              stenli написа:
                              Това е и идеята на другата хитрина изключваш от контакт вадиш си ключа а колата си работи така че не си нарушаваш принципа недостатък - трябва да гасиш преди да дръпнеш ръчната, че иначе не се гаси туй що не гасне
                              грешиш - просто се слага допълнително ЦК-ключе успоредно на ключето на ръчната

                              Коментар

                              Working...
                              X