Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отрязан кабел при Мареа ТД100 ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отрязан кабел при Мареа ТД100 ???

    Днес докато демонтирах поставката за акумулатора за да си натегна малко жилото на съединителя се замислих над въпросния отрязан силов кабел на колата.Ха сега за какво ли е бил?Започвам да ровя ръководствата за да разбера аджеба за какво е бил и защо може да е отрязан.Вашата бърза помощ също би била полезна.Оги ти си на ред давай.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    ABS?
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      stanleyhacker написа:
      ABS?
      Работи си перфектно.Да взема да го свържа на плюса на акумулатора ли току виж перката на тавана се завърти. :D
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Ааааа, за тромбите ли питаш? Колко тромби имаш? И двете ли "пеят"?

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Ааааа, за тромбите ли питаш? Колко тромби имаш? И двете ли "пеят"?
          Кви тромби бе виж снимката и кабела.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Абе ти си виж тромбите, дали свирят и двете, аз тая снимката съм я видял вече.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Абе ти си виж тромбите, дали свирят и двете, аз тая снимката съм я видял вече.
              И сега какво правим след като съм с две тромби и двете си работят?
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                ogi28b написа:
                Абе ти си виж тромбите, дали свирят и двете, аз тая снимката съм я видял вече.
                И сега какво правим след като съм с две тромби и двете си работят?
                Ми сложи си трета.А са ни кажи, онези двете пригаждани жици за чий са?

                Коментар


                  #9
                  1115 написа:
                  Tornado написа:
                  ogi28b написа:
                  Абе ти си виж тромбите, дали свирят и двете, аз тая снимката съм я видял вече.
                  И сега какво правим след като съм с две тромби и двете си работят?
                  Ми сложи си трета.А са ни кажи, онези двете пригаждани жици за чий са?
                  Ха познай сега де.От тези две жици храня баластите на ксенона.Добре ,че снимката е от по близо и не обхваща по-голяма част от двигателния отсек ,че нямаше да смогна да отговарям на въпросите.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Червената, дебела жица ми се струва, че е слагана допълнително, ще погледна утре при мен, как е. Може да си имал загуба на ток към някое табло най-вероятно и някой да е пуснал допълнителна жица. След това да е сменил главния бушон на таблото и да е решил, че жицата не му трябва!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Жицата е оригинална - поне така ми изглежда.Може да е от алтернатора или подгряваането и някой да го е вързал директно към болта на стартера.При JTD_то, каквото не е тази мареа, силовите жици са за алтернатор, стартер, подгряване и ток за главното тъбло.

                      Коментар


                        #12
                        1115 написа:
                        Жицата е оригинална - поне така ми изглежда...
                        Ммдам... загледах се видях, че излиза от шлаух...
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Ще се изразя малко като един друг колега, ама ти такъв кабел нямаш! Колкото и идиотско да звучи. Освен в тромбите. Освен да го търсиш с мултицет - дали стига до таблото с бушони, и ако го откриеш на някой пин, вече лесно ще го хванем какъв е.

                          Коментар


                            #14
                            1115 написа:
                            Жицата е оригинална - поне така ми изглежда.Може да е от алтернатора или подгряваането и някой да го е вързал директно към болта на стартера.При JTD_то, каквото не е тази мареа, силовите жици са за алтернатор, стартер, подгряване и ток за главното тъбло.
                            Точно оригинална си е.Това поне е отговор за силовите жици.Колко силови имате закачени на плюсовата клема?
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Ето ги "силовите" жици. R е червен цвят. Това на снимката не е ли лилав кабел?
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Working...
                              X