Помощ колеги,
Колата спря, угасна и повече не запали. Фиат Пунто 1.2 ,60к.с . 2002г. Върнаха ме от 3 сервиза. Симптоми: Реле R9 или както е означено Т9 цъка при даване на контакт. Съответно диагностиката не работи. Цъкането престава когато се извади бушон F16 или F18 в таблото с бушоните при мотора. Помпата за бензин не работи. С много зор намерих инерционния (краш, авариен) бутон , които беше изключил. Влючих го , но проблема остана. Проверени: всички бушони, релета, сменени: датчик колянов вал, бобини. Моля някой, ако има схема или знае от къде се управлява реле Т9 и какво захранват бушони F16 и F18, да помогне.
Също ако е имал такъв проблем, как го е решил.
Важно за колегите - инерционния (краш, авариен) бутон, който намерих с много зор се намира под кората на дясната странична стена в краката на пасажера. Във вашият форум инфо няма. Ето линк: Where is the inertia switch located in the Fiat Punto? - Fiat Punto (Punto EVO, 199, MK 3, Grandepunto )
Колата спря, угасна и повече не запали. Фиат Пунто 1.2 ,60к.с . 2002г. Върнаха ме от 3 сервиза. Симптоми: Реле R9 или както е означено Т9 цъка при даване на контакт. Съответно диагностиката не работи. Цъкането престава когато се извади бушон F16 или F18 в таблото с бушоните при мотора. Помпата за бензин не работи. С много зор намерих инерционния (краш, авариен) бутон , които беше изключил. Влючих го , но проблема остана. Проверени: всички бушони, релета, сменени: датчик колянов вал, бобини. Моля някой, ако има схема или знае от къде се управлява реле Т9 и какво захранват бушони F16 и F18, да помогне.
Също ако е имал такъв проблем, как го е решил.
Важно за колегите - инерционния (краш, авариен) бутон, който намерих с много зор се намира под кората на дясната странична стена в краката на пасажера. Във вашият форум инфо няма. Ето линк: Where is the inertia switch located in the Fiat Punto? - Fiat Punto (Punto EVO, 199, MK 3, Grandepunto )
Коментар