Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с алтернатор

    Началото на Август, далеч от родното място, баба Брава 1.9 JTD спря на пътя. След пътна помощ до най-близкия сервиз се оказа, че алтернатора не е зареждал акумулатора, въпреки че лапмата на таблото не светеше. На регулатора на напрежение едната четка беше счупена от дъно, другата износена наполовина. Алтернатора не е оригинален, купуван нов, най-вероятно китайска сглобка, на 30К след монтажа. Човека в сервиза намерил някакъв регулатор и го сменил. След това лампата на таблото светеше постоянно, но при закачен мултицет напрежението се покачваше. Т.к. не разполагах с време да се обяснявам, тръгнах и се прибрах без проблеми. От тогава лампата си свети, съпругата си кара редовно до преди няколко дена, когато колата пак спря. Макар трудно направих снимки на регулатора и това което забелязах е, че липсва болтче на клемата за статорната намотка. Въпросите ми са, може ли това да е причина лампата на таблото да свети постояно и да е причина сега да няма зареждане (въпреки, че в рамките на почти два месеца е имало някакво зареждане)? Не изключвам възможността и да е било там недобре затегнато и в някакъв момент да е паднало.
    Brava 1.9 JTD 100, 2001
Working...
X