Колеги помагайте с този проблем. Описвам чудото!
Фиат Панда 169 1.3 мултиджет 2006. Проблема се появи преди няколко дни и то не винаги. След като заключа колата с централното и чистачките се мърдат 10 см, моторчето на задната врата щраква и само една врата се заключва. Случайно открих че и при натискане на бутоните за ел. стъклата отново активират проблема. При запалване чистачките изкарват цикъла си до край и застават в изходна позиция.
Какви са обстоятелствата: стария собственик е имал проблема с нагарянето на пина за фаровете при бушониерата под волана в ляво и е изведено всичко от платката на BCMa с кабели и навързано с лустерклема. След като почнах да разглобявам при изключване и включване на буксата към шофьорската врата се активира проблема ( има леко нагаряне на два пина). При изключена букса остава активен проблема през копчетата на ел. стъклата.
В началото предполагах, че има отечка и някъде в снопа с кабелите трите отделни си предават сигнала, но вече мисля че не това е проблема, тъй като би трябвало когато пускам чистачките стъклата и заключването да играят ( поправете ме ако се бъркам). Та това ме води до мисълта че проблема може да е в самия BCM и някое реле вътре в него. Другото, е че просвирих кабелите от копчетата на ел. стъклата с тези на ръчките при волана, също и с буксата към вратата и нямат връзка помежду им....единствено лилаво/черен кабел, който го има и на трите букси е маса-.
Таблото вече е свалено, като бях решил да свалям кабелния сноп и да го разплитам целия, ако има отечка. Намерих протрити кабели преди буксата, която влиза в управлението на електрическия усилвател на волана и един, който е към буксата за ръчките на волана.
Та това е за сега...малко по-късно ще кача и снимки! Ще се радвам на ваше мнение, защото вече се изчерпвам! :D
Фиат Панда 169 1.3 мултиджет 2006. Проблема се появи преди няколко дни и то не винаги. След като заключа колата с централното и чистачките се мърдат 10 см, моторчето на задната врата щраква и само една врата се заключва. Случайно открих че и при натискане на бутоните за ел. стъклата отново активират проблема. При запалване чистачките изкарват цикъла си до край и застават в изходна позиция.
Какви са обстоятелствата: стария собственик е имал проблема с нагарянето на пина за фаровете при бушониерата под волана в ляво и е изведено всичко от платката на BCMa с кабели и навързано с лустерклема. След като почнах да разглобявам при изключване и включване на буксата към шофьорската врата се активира проблема ( има леко нагаряне на два пина). При изключена букса остава активен проблема през копчетата на ел. стъклата.
В началото предполагах, че има отечка и някъде в снопа с кабелите трите отделни си предават сигнала, но вече мисля че не това е проблема, тъй като би трябвало когато пускам чистачките стъклата и заключването да играят ( поправете ме ако се бъркам). Та това ме води до мисълта че проблема може да е в самия BCM и някое реле вътре в него. Другото, е че просвирих кабелите от копчетата на ел. стъклата с тези на ръчките при волана, също и с буксата към вратата и нямат връзка помежду им....единствено лилаво/черен кабел, който го има и на трите букси е маса-.
Таблото вече е свалено, като бях решил да свалям кабелния сноп и да го разплитам целия, ако има отечка. Намерих протрити кабели преди буксата, която влиза в управлението на електрическия усилвател на волана и един, който е към буксата за ръчките на волана.
Та това е за сега...малко по-късно ще кача и снимки! Ще се радвам на ваше мнение, защото вече се изчерпвам! :D
Коментар