Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Freemont изтощава акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Цареждате акумуратора и оставяте вадите бушон един по един и гледате колко милиампери е .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      valioboy написа: Преглед на мнението
      Акумулатора отново е източен Явно нещо което комуникира с блутут остава вкл.
      Това е просто необосновано предположение.

      Коментар


        #18
        Не знам колко е необосновано, но докато беше махнат предпазителя на блутут модула акумулатора не е падал. След това го захраних през реле през контакт и след 2-3 дни акумулатора беше отново долу. Блутут модула се гаси като махна контакт.

        Коментар


          #19
          valioboy написа: Преглед на мнението
          Не знам колко е необосновано, но докато беше махнат предпазителя на блутут модула акумулатора не е падал. След това го захраних през реле през контакт и след 2-3 дни акумулатора беше отново долу. Блутут модула се гаси като махна контакт.
          Вероятно този предпазител храни и нещо друго.

          Коментар


            #20
            Аз днес оправях на комшията радиото залалката гълташе тока - от СД вързано на куб червена и жълта жичка -
            сега го направих като дадеш на контакт тогава слушаш музика
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              PM_u_bo написа: Преглед на мнението

              Вероятно този предпазител храни и нещо друго.
              И като съм го направил през реле, което е през контакт какво значение има какво храни? Ако ще и цялата кола да е, махна ли контакт там ток няма

              Коментар


                #22
                И аз имах същия проблем с изтощаване на акумулатора,за което закупих нов без да има нужда. Падаше след няколко дни престой на паркинга. В последствие забелязах,че когато я заключа подцветката на километража остава активна и не изгасва. Може би и релетата не заспиват тогава. Отключвам я и запалвам двигателя отново,след това гася и заключвам. Тогава вече подцветката изгасва. Това го прави на 10 заключвания веднъж.
                Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

                Коментар


                  #23
                  valioboy написа: Преглед на мнението
                  Не знам колко е необосновано, но докато беше махнат предпазителя на блутут модула акумулатора не е падал. След това го захраних през реле през контакт и след 2-3 дни акумулатора беше отново долу. Блутут модула се гаси като махна контакт.
                  Колега, изправен ли ти е блутут модула или е от тези които показват само system loading...... ?

                  Коментар


                    #24

                    Колега, изправен ли ти е блутут модула или е от тези които показват само system loading...... ?
                    Работи си, да. Ползвам си го редовно.

                    Коментар

                    Working...
                    X