Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Freemont изтощава акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Freemont изтощава акумулатора

    Здравейте,колата е freemont 2.0mjet, автоматик 4х4,2016г.-замерих колата за утечка и такава няма, изчакам около 5 мин да заспят модулите и тока пада на - 0.002а,преди да заспят държи 0.53а. Свалих акумулатора и го занесох на познат да го замери с товарна вилка и се оказа, че и акумулатора е наред. Заредих го и го върнах на колата, но през 3-4 месеца отново се изтощава,няма точни интервали, на моменти през 2 месеца, на момент през 4 месеца. Замервал съм многократно, но в момента на измерване утечка няма. Алтернатора зарежда на 14 волта. В чужди форуми четох, че много често проблема е в блутут модула, някой патил ли е вече да каже как се проявява проблема или ако имате други предположения?
    Начало
    11.11.2023
    Край
    11.12.2023

    #2
    За сега махнах предпазителя за блутут модула и ще видим какво ще се случи.....

    Коментар


      #3
      Здравей, и аз имам freemont 2.0mjet, автоматик 4х4 само че 2012. Преди време започна да ми прави проблем акумулатора, и не знам дали си въобразявам, но все повече си мисля че е някакъв софтуерен проблем.

      Проблемите започнаха когато за първи път се наложи да остане по дълго в сервиз за смяна пиропатроните на предния капак (това се случи след софтуерно активиране на дневните светлини, без превключване от бутона, след като я купих в Бг). Тъй като заради застрахователите се забавиха с възлагателни писма, уточнения и прочие, ремонта се проточи около 3 месеца. Като взех колата започнаха проблемите - бързо падаше акумулатора, не искаше да зарежда докрай на зарядно - стига индикация до 2/3 и не иска повече и тн. Смених акумулатора с чисто нов. След около година и половина покрай ковиди и тн, колата отново постоя няколко седмици и отново започнаха проблемите - акумулатора беше в гаранция и хората даже го смениха като гаранционен. Междувременно бях ходил по елмайстори, самите хора от които купих акумулатора мериха и никой не намери проблем или оттечка.
      Наложи се наскоро отново да оставя колата на сервиз и за съжаление вместо един-два максимум дни очакван срок, заради майсторите цялата работа се проточи два месеца (не искам да навлизам в подробноти че вдигам кръвното на 200). Взех я преди седмица и този път направо отказваше да зареди акумулатора - няма значение колко съм карал като км (единия път около 250 без прекъсване), слагах я на електронно зарядно, на обичайните от стария тип зарядни и не иска и не иска. Днес хората от които го купих, го свалиха и се оказа горещ и смърдящ на развалени яйца (???). Обещаха че ще пробват дали могат да го съживят (но според само проформа), като директно ми намекнаха да се готвя за нов. В момента ми сложиха оборотен, който замериха като консумация и зареждане при стартиран двигател и отново не намериха проблем.

      След цялата тирада , въпроса ми е дали знаеш някъде в София, сервиз или човек, който са занимава с актуализация на софтуера и да има все пак някакъв опит с тези коли.

      Коментар


        #4
        Здравей, нямам представа за София кой може да свърши работа, а и не само за София като цяло не се сещам за такъв човек. Това не знам обаче дали е съвпадение, но и аз активирах дневни светлини за да не въртя копчето за фарове.Сега от както съм махнал предпазителя на блутут модула не съм имал проблем.Замервал съм многократно за утечка и такава няма, алтернатора също си зарежда. Каквото и да го източва се случва в определен момент при може би съвкупност от обстоятелства, но за сега немога да намеря решение на проблема.Друго което съм правил е, че добавих втори комплект джанти с датчици и ги обучих, но не мисля, че има нещо свързано. Не знам модула за фарове дали няма някаква вина?

        Коментар


          #5
          И примен няма оттечка, а и алнернатора ми е нов / сменен преди около 2години когато се предаде. Стигнах до този извод, тъй като не ми останаха други идеи, а и не знам но ми се струва прекалено голямо съвпадение това с фаровете. Акумулатора с който купих колата беше заводския на 7-8 години и до включването на автомат.дневни светлини не бях забелязал проблем.
          Можеш ли да ме ориентираш, кой предпазител откъде точно си махнал за да пробвам и аз.

          Коментар


            #6
            Предпазителя се намира под жабката,под една мокетена кора има бокс с предпазители. Номера е f131, не помня дали беше 10 или 15 ампера.Моя първи акумулатор отиде малко преди 5-тата година. Този ми е втория като пак е Мопар. Ще карам така за сега, но ако пак падне акумулатора ще пробвам да изкл автоматичните светлини,междувременно, ако разбера нещо ще пиша.

            Коментар


              #7
              Няма никаквъв проблем нито с позицията Ауто на превключвателя, нито с т.нар дневни светлини, които дори работят само на положение "D" на ск.лост, на "P" нищо не свети отпред - пробвай.
              Имам достъп до Фриймонт с акумулатор Оптима на 1г., който понякога стои по над месец без да се кара. Завърта доста бодро стартера след такъв престой. И си има активирани дневни светлини.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Да колега, така работят дневните, забелязал съм го,но просто търсим решение на проблема на принципа проба грешка. В сервиз замерват за утечка, а такава няма, замерват алтернатора и той е наред и следващата препоръка е купи си нов акумулатор.

                Коментар


                  #9
                  Не съм казал, че съм сигурен, но просто след многото проби за оттечки, след смяната на три акумулатора, след ремонта на алтернатора (който и преди "предаването" и сега си зарежда нормално), ми остава единствено софтуерния проблем. Междувременно се свързах с Жоро от Пловдив / сервиз за италиански автомобили, с много добри отзиви тук във форума /, който ми каза че е имал клиент с Фриимонт с подобен проблем (някакви софтуерни ъпдейти, които клиента сам си е правил през сайта, след което почват проблемите с акумулатора). Успял е да се свърже с него и клиента му е разказал, че след "поправка" на софтуера в един сервиз в Пловдив, си е решил проблема. При първа възможност смятам да ги посетя.

                  Колега valioboy благодаря за съвета, ще го пробвам да видя дали ще окаже ефекткато махна предпазителя.

                  Коментар


                    #10
                    https://www.fiatclub.eu/forum-tema/f...-39775?kols=11
                    гощопреводача го превежда горе-долу

                    Коментар


                      #11
                      Опитах да го преведа с Google Translate , но не намерих нещо полезно на тази страница (11). Да не би по другите да има нещо конкретно за проблеми на Фриимонта с акумулатор?

                      Коментар


                        #12
                        Колко от вас с този проблем са с афтърмакет мултимедийни системи?

                        Коментар


                          #13
                          Аз съм си с фабричната

                          Коментар


                            #14
                            За протокола от както махнах предпазителя на блутут модула до ден днешен повече не е падал акумулатора. Вчера сложих реле и го захраних през контакт да видим как ще е. По напред във време ще пиша пак, между временно, ако някой друг намери виновника за падането на акумулатора да пише.
                            Поздрави!

                            Коментар


                              #15
                              Акумулатора отново е източен Явно нещо което комуникира с блутут остава вкл.

                              Коментар

                              Working...
                              X