Здравейте,колата е freemont 2.0mjet, автоматик 4х4,2016г.-замерих колата за утечка и такава няма, изчакам около 5 мин да заспят модулите и тока пада на - 0.002а,преди да заспят държи 0.53а. Свалих акумулатора и го занесох на познат да го замери с товарна вилка и се оказа, че и акумулатора е наред. Заредих го и го върнах на колата, но през 3-4 месеца отново се изтощава,няма точни интервали, на моменти през 2 месеца, на момент през 4 месеца. Замервал съм многократно, но в момента на измерване утечка няма. Алтернатора зарежда на 14 волта. В чужди форуми четох, че много често проблема е в блутут модула, някой патил ли е вече да каже как се проявява проблема или ако имате други предположения?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Freemont изтощава акумулатора
Collapse
X
-
Здравей, и аз имам freemont 2.0mjet, автоматик 4х4 само че 2012. Преди време започна да ми прави проблем акумулатора, и не знам дали си въобразявам, но все повече си мисля че е някакъв софтуерен проблем.
Проблемите започнаха когато за първи път се наложи да остане по дълго в сервиз за смяна пиропатроните на предния капак (това се случи след софтуерно активиране на дневните светлини, без превключване от бутона, след като я купих в Бг). Тъй като заради застрахователите се забавиха с възлагателни писма, уточнения и прочие, ремонта се проточи около 3 месеца. Като взех колата започнаха проблемите - бързо падаше акумулатора, не искаше да зарежда докрай на зарядно - стига индикация до 2/3 и не иска повече и тн. Смених акумулатора с чисто нов. След около година и половина покрай ковиди и тн, колата отново постоя няколко седмици и отново започнаха проблемите - акумулатора беше в гаранция и хората даже го смениха като гаранционен. Междувременно бях ходил по елмайстори, самите хора от които купих акумулатора мериха и никой не намери проблем или оттечка.
Наложи се наскоро отново да оставя колата на сервиз и за съжаление вместо един-два максимум дни очакван срок, заради майсторите цялата работа се проточи два месеца (не искам да навлизам в подробноти че вдигам кръвното на 200). Взех я преди седмица и този път направо отказваше да зареди акумулатора - няма значение колко съм карал като км (единия път около 250 без прекъсване), слагах я на електронно зарядно, на обичайните от стария тип зарядни и не иска и не иска. Днес хората от които го купих, го свалиха и се оказа горещ и смърдящ на развалени яйца (???). Обещаха че ще пробват дали могат да го съживят (но според само проформа), като директно ми намекнаха да се готвя за нов. В момента ми сложиха оборотен, който замериха като консумация и зареждане при стартиран двигател и отново не намериха проблем.
След цялата тирада , въпроса ми е дали знаеш някъде в София, сервиз или човек, който са занимава с актуализация на софтуера и да има все пак някакъв опит с тези коли.
Коментар
-
Здравей, нямам представа за София кой може да свърши работа, а и не само за София като цяло не се сещам за такъв човек. Това не знам обаче дали е съвпадение, но и аз активирах дневни светлини за да не въртя копчето за фарове.Сега от както съм махнал предпазителя на блутут модула не съм имал проблем.Замервал съм многократно за утечка и такава няма, алтернатора също си зарежда. Каквото и да го източва се случва в определен момент при може би съвкупност от обстоятелства, но за сега немога да намеря решение на проблема.Друго което съм правил е, че добавих втори комплект джанти с датчици и ги обучих, но не мисля, че има нещо свързано. Не знам модула за фарове дали няма някаква вина?
Коментар
-
И примен няма оттечка, а и алнернатора ми е нов / сменен преди около 2години когато се предаде. Стигнах до този извод, тъй като не ми останаха други идеи, а и не знам но ми се струва прекалено голямо съвпадение това с фаровете. Акумулатора с който купих колата беше заводския на 7-8 години и до включването на автомат.дневни светлини не бях забелязал проблем.
Можеш ли да ме ориентираш, кой предпазител откъде точно си махнал за да пробвам и аз.
Коментар
-
Предпазителя се намира под жабката,под една мокетена кора има бокс с предпазители. Номера е f131, не помня дали беше 10 или 15 ампера.Моя първи акумулатор отиде малко преди 5-тата година. Този ми е втория като пак е Мопар. Ще карам така за сега, но ако пак падне акумулатора ще пробвам да изкл автоматичните светлини,междувременно, ако разбера нещо ще пиша.
Коментар
-
Няма никаквъв проблем нито с позицията Ауто на превключвателя, нито с т.нар дневни светлини, които дори работят само на положение "D" на ск.лост, на "P" нищо не свети отпред - пробвай.
Имам достъп до Фриймонт с акумулатор Оптима на 1г., който понякога стои по над месец без да се кара. Завърта доста бодро стартера след такъв престой. И си има активирани дневни светлини.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Не съм казал, че съм сигурен, но просто след многото проби за оттечки, след смяната на три акумулатора, след ремонта на алтернатора (който и преди "предаването" и сега си зарежда нормално), ми остава единствено софтуерния проблем. Междувременно се свързах с Жоро от Пловдив / сервиз за италиански автомобили, с много добри отзиви тук във форума /, който ми каза че е имал клиент с Фриимонт с подобен проблем (някакви софтуерни ъпдейти, които клиента сам си е правил през сайта, след което почват проблемите с акумулатора). Успял е да се свърже с него и клиента му е разказал, че след "поправка" на софтуера в един сервиз в Пловдив, си е решил проблема. При първа възможност смятам да ги посетя.
Колега valioboy благодаря за съвета, ще го пробвам да видя дали ще окаже ефекткато махна предпазителя.
Коментар
-
За протокола от както махнах предпазителя на блутут модула до ден днешен повече не е падал акумулатора. Вчера сложих реле и го захраних през контакт да видим как ще е. По напред във време ще пиша пак, между временно, ако някой друг намери виновника за падането на акумулатора да пише.
Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар