Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за дюзи

    Здрасти, колата е пунто 176 1.2 75
    Искам да попитам нормално ли е на буксата на дюзите да идва 12волта и на двете пинчета. Когато е запален двигателя

    #2
    Здравей, ти това 12 v. с какво го мериш..как го мериш....??!! Ии спрямо - ....... + или .........Там май работите се мерят с осцилоскоп!!

    Коментар


      #3
      Както работи двигателя вадиш буксата на някой инжектор по избор и мериш с мултицета

      Коментар


        #4
        Не е нормално .................................................. да мериш така

        Коментар


          #5
          Питам защото оборотите плават, на 2ри и 3ти цилиндър свещите са с по друг цвят от другите, което означава че идва по слаб ток, но не е от бубината, смених я

          Коментар


            #6
            Питам защото оборотите плават, на 2ри и 3ти цилиндър свещите са с по друг цвят от другите, което означава че идва по слаб ток, но не е от бубината, смених я
            Вероятно работят с различна температура.
            Това с тока е малко вероятно , меко казано.
            Ако глъхне и дави може да има проблем със свещите/запалването.
            Ако плават оборотите по-вероятно е
            въздух, МПХ, дросел, ламбда.

            Коментар


              #7
              Смених свещи кабели и нова бубина и на 2ри цилиндър пак е по тъмна свеща

              Коментар


                #8
                Смених свещи кабели и нова бубина и на 2ри цилиндър пак е по тъмна свеща
                Дай снимка.
                Иначе може и масло да е.

                Коментар


                  #9
                  Сега спря и да пали, одеве запали и след малко я загасих и след 2 часа край никво палене, само гърмежи яко, чак огън Излиза от дросела

                  Коментар


                    #10
                    Възможно ли е да изпуска някой инжектор

                    Коментар


                      #11
                      Смених температурен датчик на охл течност с двете кабелчета под термостата, ама ми направи впечатление че новия е по дълъг, да не би върха му да се опира в колектор и от там да гърми. При опит да запаля се чува един удар цялото купе се разтриса

                      Коментар


                        #12
                        Между другото блока е от 55коня а главата от 75коня,

                        Коментар


                          #13
                          Да не би да ти е заминал някой зъб на ремъка и да губиш центровка?
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Да оправи се. Прокъсан кабел на датчик колянов вал, но не на кабела на датчика, а този който продължава към купето, вътре прилича на антенен кабел има изолация и две тънки кабелчета, не ме питайте как съм го присаждал, с лустер клеми.!



                            Коментар

                            Working...
                            X