Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатроник Темпра схема!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатроник Темпра схема!

    Колеги МОЛЯ за помощ. След обикаляне и захранване на знайни и незнайни "майстори" на климатици. Накрая намерих правилния. Човека установи, че климатроника не се включва от тази платка намираща се до акумулатора. Тя служи да контролира пускането на компресора, след като двигателя е запален (но може би и не само за това). Майстора твърди че и без нея няма да имам грижи, само да гася от копчето компресора преди гасене.Та молбата ми е. От къде да намеря схема на платката (пробвах с номерата по нея .........ядец). Ако няма, поне да видя схема на цялата ел инсталация на климатроника, за да видя на 7те крачета, кой кабел каква информация носи.БЛАГОДАРЯ предварително, и се надявам на вашата безценна помощ.
    Прикачени файлове

    #2
    Погледни ТОЗИ файл тук, от 41-ва страница нататък тръгват схемите за климатрониците, гледай горе в дясно за какъв мотор е схемата защото са малко различни
    Peugeot 406, 2000 HDi 90
    ex. Peugeot 106 1,5 D
    ex. Ritmo 70 138B2.000
    ex. Tempra 2.0 159A6.046
    Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

    Коментар


      #3
      Васко БЛАГОДАРЯ ТИ за бързия отговор. Но при нашите хубавици, за разлика от Ланчия, отпред е този блок (от снимката). При Ланчия там са няколко релета, и за сега не мога да им схвана връзките. Ако знам какво идва към въпросния блок, ще го поБългаря. Но проблема с намиране на оригиналната схема на климатроника-.......специално за ФИАТ ме съсипва. Елементите вътре са проверени, но НО НО явно без да се види логическата връзка на платката с останалите датчици работата няма да стане. Все пак искрено БЛАГОДАРЯ за линка, и се надявам да намериме решение. Защото тук (в София) при италианеца има много такива блокове, ама нъц............никой не работи. Ако намеря решение, кое гори.....рано или късно и някой друг ще бъде спасен за 10-20 лева, а не за чисто нов блок за некакви си 260 лева.

      Коментар


        #4
        Ами я вземи тази схема която ти е дадена на Ланчия и с червена линия задрасквай по схемата нещата които ги нямаш. И я постни и заедно ще умуваме какво става, кое го има и кое не и защо. Повече глави мислят по добре от една.Колегата specialista има същия проблем. Явно е хронично след определени километри. Току виж още някой друг се обадил от форума за същото. И аз чаткам малко от схеми та нищо не ми пречи като имам свободно време да поразмишлявам.
        Fiat Palio Weekend TD70
        ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

        Коментар


          #5
          Добре де, като става въпрос за темпра, защо не използвате оригиналната сервизна документация за диагностика и ремонт на климатроника?На мен лично ми омръзна да давам линкове към ТАЗИ страница...Там има и методика за диагностика и ремонт - нещо което го няма в документацията на Дедра,
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар

          Working...
          X