Здравейте, колеги!
Автомобила е Пунто Ево - 1,6 мултиджет /120кс/. Имам проблем с споменатите "асистенти". Случката се случи след моя интервенция в настройките на "боди компютъра".
Опитвах се да активирам режим "спорт", но успях само да пусна надпис SPORT, вместо CITY ... и до тук.
В режима на работа на двигателя не постигнах успех, но за сметка на това успях да "изключа" HILL Holder, ESP и ABS!
Да спомена само, че грешки не се записват! Ползвам програма за диагностика "АлфаОБД" и жълт преходник към блутут четец.
Ресетнах ЕКУ чрез елементарното махане на "-" на акумулатора, но освен да занули километражите друго съществено не се получи ... поне сега ще адаптирам ЕКУ по моя си стил на каране.
Въпроса ми е дали да направя и "hard reset" на "боди компа"? Има ли нещо важно което да подготвя преди това, ако го правя въобще? Или да ходя при дилърите?
Тъпото е, че дори и след връщане на настройките, които бях бъзикал, тези пущини не стартират.
*малко допълнение: чета тук-там, че може да се дължи на изтощен акумулатор ... тези дни доста се бърниках по менютата и не съобразих предварително да изключа ДРЛ, който светва веднага при контакт, та нищо чудно и това да е ... ще заредя акумулатора и ще видим кво ще стане?!
Автомобила е Пунто Ево - 1,6 мултиджет /120кс/. Имам проблем с споменатите "асистенти". Случката се случи след моя интервенция в настройките на "боди компютъра".
Опитвах се да активирам режим "спорт", но успях само да пусна надпис SPORT, вместо CITY ... и до тук.
В режима на работа на двигателя не постигнах успех, но за сметка на това успях да "изключа" HILL Holder, ESP и ABS!
Да спомена само, че грешки не се записват! Ползвам програма за диагностика "АлфаОБД" и жълт преходник към блутут четец.
Ресетнах ЕКУ чрез елементарното махане на "-" на акумулатора, но освен да занули километражите друго съществено не се получи ... поне сега ще адаптирам ЕКУ по моя си стил на каране.
Въпроса ми е дали да направя и "hard reset" на "боди компа"? Има ли нещо важно което да подготвя преди това, ако го правя въобще? Или да ходя при дилърите?
Тъпото е, че дори и след връщане на настройките, които бях бъзикал, тези пущини не стартират.
*малко допълнение: чета тук-там, че може да се дължи на изтощен акумулатор ... тези дни доста се бърниках по менютата и не съобразих предварително да изключа ДРЛ, който светва веднага при контакт, та нищо чудно и това да е ... ще заредя акумулатора и ще видим кво ще стане?!
Коментар