Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компютър за пунто 1.2 16 V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Компютър за пунто 1.2 16 V

    трябва ми за проба, че от сервиза на фиат казаха, че трябва да намеря работещ за да ми кажат каква ми е точно повредата на моя пунтак, защото моята дава грешка и автомобила се кара доста трудно.
    punto 1.2 16v 2000g

    #2
    хахахахаха, я опиши проблема по-подробно, който ти прави ...моето е 1.2 8 клапана и в момента в един сервиз му сменят всичките компове, за да видим дали ще се оправи проблема, защото май само това остана ... моя проблем съм го описал в една друга тема ... та опиши какво точно прави колата и какво точно са проверили по нея... п.п. Никой от целия форум не се съгласи да си даде комповете за проба, не знам - толкова ли няма хора с такова пунто, или на всички им се свиди ... нали знаете лафа, който чупи-купи ... Дано поне ти намериш с какво да пробваш... Най-вероятно ще ти трябват компа за двг-то, боди компютъра и още нещо, но третото не помня какво беше ...

    Коментар


      #3
      от фиат ми казаха 4е за пробата ми трябва само компа и номера на шасито те имали кодовете и само за пробата щели да го свъжат за да им покаже каде точно е проблема цялата операция е за няколко часа и дори ми обещаха да го изваршат безплатно!!! иначе пролемае че дава грешка във дроселовата клапа но следкато я смених дава същия проблем и сега карам на авариен режим а търся за прода само компа зада сам сигорен че е отнего и да го купувам нов че тогава не ми трябват ключовете боди компа и др. дреболии. АКО ИМА КОЛЕГИ КОИТО БИХА МИ ОСЛУЖИЛИ С ТЕХНИЯТ ЗА ЕДИН ДЕН ЩЕ ЧЕРПЯ.
      punto 1.2 16v 2000g

      Коментар


        #4
        аз търся по същия начин, но за пунто 1.2 8 клапана ... само не разбирам това с шасито, явно имат някакъв keygen Иначе аз имам код карта, но ми казаха, че дори да сложим на друго пунто моя комп - само с код картата нямало да стане, а аз съм палил кола с имобилайзер с ключ с друг код в чипа с ръчно въвеждане на кода и нямаше проблеми, но не знам дали и тук е така ... успех в намирането, поне 16-клапановите са доста повече от 8 ...

        Коментар


          #5
          И при мен е така кода се въвеждал със педала на газта, но ми трябва само за проба за да съм сигорен че е от него иначе да го купя и да се окаже че не е от него и оп със 1000 - 2000лв назад.
          punto 1.2 16v 2000g

          Коментар


            #6
            Каква ти е инжекционната система - Бош или Магнети (какво пише на ЕКУ-то)? Аз съм с Брава със същия двигател - доколкото ми е известно двигателите са еднакви като механика, но не съм сигурен за ЕКУ и другата електроника.
            Fiat Brava 1.2 SX '99 (182B2.000)
            http://fiat.comnet.bg/

            Коментар


              #7
              колега силно вероятно е наистина проблема ти да е в ЕКУ-тонямам представа в кой сервиз ти го правят, но проверката е елемаентарна и без да се сменя ЕКУ-тосъщо така, не е необходимо да се сменя ЕКУ-тоима начин да се ремонтира

              Коментар


                #8
                ECU

                нещо сервиза май работи на почина /Проба -грешка /. какво прави колата и какви грешки дава като се закачи за диагностика ако ти е изгоряло нещо или дава на късо и се прецака и другия какво правим -изваждане
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  днес го оставих във александър ауто да се мъчат да определят какъв му е проблема иначе електрониката е на бош. Проблема е че като дам на контакт колата минава целият тест и няма никакъв проблем, но след като запаля (ако не натисна 10-20 пъти педала на гаста) после няма никаква реакция на педала спрямо дроселовата клапа. сутринта във александър ауто казаха че единият потенциометър работи на 15% а другият на 80% и казаха че ще търсят причината (дано да я открият че вече ми доиде до гуша)
                  punto 1.2 16v 2000g

                  Коментар


                    #10
                    утре си вземам колата от ремонт вече е готова за пистата, но няма да споделя какво се оказа защото всички бяхте много задружни и усложливи само се надявам на никои да не му се случва същата повреда като мойта че ще има едно ходене по-мъките аууууууу!!!!!!!
                    punto 1.2 16v 2000g

                    Коментар


                      #11
                      Е ти по-добре кажи, че да не се мъчи следващия с този проблем.

                      Коментар


                        #12
                        mario8106 написа:
                        утре си вземам колата от ремонт вече е готова за пистата, но няма да споделя какво се оказа защото всички бяхте много задружни и усложливи само се надявам на никои да не му се случва същата повреда като мойта че ще има едно ходене по-мъките аууууууу!!!!!!!
                        Казвай ,че има колеги които ги чопли за какво става дума.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          пунто

                          то на това Пунто газта -потенциоментъра не се ли сменяше лесно та трябваше да търсат нов ECU
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            във александър ауто пробваха със смяна на потенциометрите но уви наистина се оказа че е компа колега hf hpe каде мога да отида да ми ремонтират моя за които силно се съмнявам че е възможно защото се води някакъв хибрид, но ако знаеш каде ги ремонтират ще съм ти благодарен да споделиш адрес или телефони за връзка. А доколкото за лесното сменяване на потенциометъра на педала е доста гадничко и се сменя целият педал а преди това се откачва карданчето на реиката иначе няма вадене.
                            punto 1.2 16v 2000g

                            Коментар


                              #15
                              писах ти и на лично съобщениеидваш при мен и ти го оправям

                              Коментар

                              Working...
                              X