Този пост беше доста безсмислен, затова си го трия сам.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
замяна радиатор(+вентилатор) без датчик с нов с датчик - OK
Collapse
X
-
ogi28b написа:NikMar написа:до сега се изписаха куп излишни съветиFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
u_bo
я да напиша решението свалих инсталацията от старата перка и я сложих на новата !Стана перфектно.Старанични ефекти1.от новия радиатор , който е оригинален МагнетиМарели се разбра , че е била излишна смяната на термостата.ОГРОМНА разлика има вече в жегите с работната температура на колата.така че скоро ще пускам тема за изгодна цена на термостат Вернет за 1.8 до 98 2. Новия радиатор на климатика имаше същия ефект - много по-добра работа на климатика !!!3.Остана ми една чисто нова ОРИГИНАЛНА инсталация на перката за охлаждаме
Коментар
-
Браво, u_bo Я, сега аз да те питам нещо - мислиш ли, че мога да отделя радиатора на охл. течност от този за климатика, с цел почистване, но така, че да не се налага източване на антифриза? С две думи възможно ли е малко до похитрувам? Маркучите дали ще могат да се усукат и огънат достатъчно, тъй че двата радиатора да се раздалечат на поне 10см.?
Коментар
-
u_bo
Rokambol написа:Браво, u_bo Я, сега аз да те питам нещо - мислиш ли, че мога да отделя радиатора на охл. течност от този за климатика, с цел почистване, но така, че да не се налага източване на антифриза? С две думи възможно ли е малко до похитрувам? Маркучите дали ще могат да се усукат и огънат достатъчно, тъй че двата радиатора да се раздалечат на поне 10см.?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар