От няколко дена стрелката на гориво си играе както иска, по някой път в движение пада до долу, друг път седи най-горе и така ме обърква колко гориво ми остава. Казаха ми че се оправяло някъде под таблото, ама по-добре да питам по запознати
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчика за горивото
Collapse
X
-
Всъщност датчика е под мокета в багажника. По принцип има едни пластинки, които трябва да се огънат и изчистят. Обаче сглобяването е да си е*е майката. На 3 коли съм го правил и всеки път съм съжалявал че се захващам. Купи нов по-добре.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
Колега gamencerista не си написал за каква кола става въпрос предполагам за Браво ( бензин/дизел ? ). Най-добре е да свалиш таблото да напръскаш конекторите да притегнеш масите сглобяваш и си ток и жица . Също така в багажника под кичето има една пластмасова капачка с 4 рапидки сваляш я вадиш един по един конекторите пръскаш с контактен спрей (чакаш да изсъхне ) и си ги връзваш отново .Ако и след това не се оправи се вади сондта в резервоара не е чак толкова гадно , но не е и от най-приятните работи .Като се свали съответната сонда един мултицет и нещата се оправят . Така направих аз и сега нямам ядове , но при мен не играеше а като сипя след 30-40 мин. ми се вдигаше нивото след леката интервенция която проведох всичко си е като хората .Успех!Marea Weekende TD100
Коментар
-
Жив и здрав да си за тази снимка. Много благодаря! Като видиш и тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=28636ще ти стане ясно. Това трябва да е гориината помпа с все датчици по нея. Нали не греша?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Хмм, затова на по-старите фиати е по-лесно. Датчика е отделен - вадиш буксата , врътваш малко и си го извадил. Ама те вече се мъчат да направят колата от един детайл, изобщо не мислят за ремонтопригодността!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
ми те хората са го направили като се развали вадиш ... да го нарека капсулаи слагаш нова и го затваряша ни вадим чистим помпата вадим ...се да спестим левче тя помпата 150-160 зави си от производителя и от де я зимашпък за цялото 300 лв.ма на който му се занимава и не му се дават пари си го прави и аз бях такаама не направих снимки за жалост ...
Коментар
-
ivan_dmx написа:ми те хората са го направили като се развали вадиш ... да го нарека капсулаи слагаш нова и го затваряша ни вадим чистим помпата вадим ...се да спестим левче тя помпата 150-160 зави си от производителя и от де я зимашпък за цялото 300 лв.ма на който му се занимава и не му се дават пари си го прави и аз бях такаама не направих снимки за жалост ...like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:ivan_dmx написа:ми те хората са го направили като се развали вадиш ... да го нарека капсулаи слагаш нова и го затваряша ни вадим чистим помпата вадим ...се да спестим левче тя помпата 150-160 зави си от производителя и от де я зимашпък за цялото 300 лв.ма на който му се занимава и не му се дават пари си го прави и аз бях такаама не направих снимки за жалост ...
Коментар
-
Колега от снимката която си качил мога да ти кажа съвсем малко неща . качвам ти и и твоята снимка и обяснявам как беше при мен ТД100. Предполагам че има разлика но като цяло би трябвало да е подобно .Щуцера с червено отива на дъното на резервоара предполагам че е за резерва.С черно обратния бензин. С жълто е маркуча за основното горивоподаване.С зелено мисля че е захранване на бензиновата помпа . С оранжево се подава сигнал от поплавъка до таблото . Щуцерите оградени с жълто и черно имат щипки стискат се и се изваждат . На щуцера ограденс червено има рапидка или болтче което се развърта и се изважда самия щуцер .За конекторитеза поплавъка и напрежение към бензиновата помпа няма как да се убъркат . Това което съмозначил с подобие на срелка е самият пръстен който като развиеш и можеш да извадиш цялатакарантия на сондата най-добре да сте двама .Взимате по една отверка и по един чук и леко започвате да чукате (леко да не направите поразия ) и един срещу друг докато не започне да се развива тъй като е доста стегнато .Но преди това напъскай рапидката/болт на щуцера ограден с червено с ВД-40 и го остави да се накисне и бробваш тъй като аз имах ядове с него и се наложи намесета на флекса .ПРИ БЕНЗИНОВИ РЕЗЕРВОАРИ УПОТРЕБАТА НА ФЛЕКС Е НЕУДАЧНА ДА НЕ СТАНЕ САКАТЛЪК.След кто го развиеш мисля ,че ще се оправиш.Поплавъка ти се намира в една тръба на дъното на която има малка цедка от горната страна излизат 2 кабелчета Изчисти всички цедки зачисти всичко което е мрсъно . След като се справиш а и колегата е дал линк как го е направил ,с контакния спрей напръскай конектрорчетата на сондата Ако има нещо пиши .!Успех!--0.Прикачени файловеMarea Weekende TD100
Коментар
-
Днес намерих време и купих спрея Valvoline за 10.30 лв.Отворих капака в багажника извадих буксите и напръсках обилно и почистих с парцалче. Качих се в колата давам контакт, стрелката отива наполовината ( би трябвало да имам някъде към половин резервоар гориво). Зарадвах се че се е оправило, и след малко тръгвам до магазина, и хоп стрелката една чертичка по-долу. Тръгвам от магазина паля и хоп още една чертичка надолу, и сега си играе всеки път като дам на контакт дава по една черта разликаFiat Bravo 1.4 12v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар