Моля да ми помогнете,ако някой е имал подобен проблем.Карам Фиат Чинкучеченто 1,1 Спортинг.Когато за пореден път ми се наложи да слеза до центъра,точно на Орлов мост колата започна да прекъсва.Спрях за малко след кръстовището и след като потеглих отново всичко си беше о.к.,за съжаление не за дълго.През целият път ту прекъсваше ту се оправяше.Закарах я на умният ми майстор,който я поддържа и той ми заяви ,че трябва да ходя на диагностика ,защото той не може да се справи с проблема,тъй като не знаел от къде прекъсва.От там я закарах и на диагностика ,където се видя ,че датчика за обороти на коляновият вал е повреден.Върнах се отново при майстора ми и подменихме датчика с някакъв различен,от друг автомобил за последна проверка.Колата запали ,но припука през ауспуха,след което тръгна ,но нямаше същото вървене и ряз.След като направихме и тази проверка ,отидох в Александър Ауто на "В.Левски" и купих датчик като ме увериха ,че е за моята кола. Сложихме го на Fiata ,но вървенето си остана същото,след 3,000 оборота сякаш нещо я спираше.Започнахме да се чудим от къде още може да има проблем.Свалихме катализатора,продухахме системата,изчистихме и продухахме бензиновият филтър ,но колата си остана на същото положение.След което се сетих,че може да са ми дали грешен датчик от магазина.Замерихме съпротивлението и на двата датчика с мултицет.На стария повредения/Бош/ ,беше 575-595 някъде там ,и на компютъра на майстора ми излизаше ,че трябва да е толкова 525-782 ома за 1,1 спортинг. Замерихме и този ,който си купих от Александър Ауто/на Магнети Марели/ и се оказа ,че той е 1306 ома - и варира.Върнах се в магазина и ми съобщиха ,че по каталог трябва да си е този датчик и ,че са продавали от него и т. н.Та въпроса ми е имал ли е някой подобен проблем и как го е разрешил,защото вече нямам нерви????Да си взема ли датчик със същото съпротивление ,като стария???Възможмо ли е при монтирането на датчика от другия автомобила и при изпукването ,да се е получила някаква грешка в компютъра и сега да не може да разпознае новият датчик?????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за помощ!!!Датчик за обороти на колянов вал - Чинкуечен
Collapse
X
-
stef написа:колега дай някакъв бош номер от оригиналния датчик да видим може и да помогнемA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: mersi predvaritelno
Alles написа:само един номер откривам ,ето го и него:0261210 - това го пише в края ,където влиза в двигателяsw - а това на буксатаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
колега виж във фирма НИКО 66 там имат такива датчици според годината има значение номера по марели е CWM02/5 или CWM/6 около 35 лв струват, на място със стария датчик мисля че биха ти помогнали най добре, тел за софия 978 23 18 или 931 03 81 първия е в жк Дружба 1 бл 185 другия на ул цар симеон 159 това ми е инфо от преди година но надявам се не са променили адреси и телефони опитай и ще разбереш успехTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар