Значи днес се загледха на бравото. нали има един датчик отстрани на радиатора.значи идва до него двужилен кабел единия кабел минава пред датчика и продължава към мотора на перката.Въпроса ми е не трябва ли този датчик да управлява реле а не да е силов контакт на мотора на перката.Както и да го гледах към датчика и перката отиват само 2 кабела.Това нормално ли е или е преправяно.Освен това съм чувал че перката има 2 степени- как се командват аджеба щом към мотора отиват само 2 кабела няма кабел за бавни обороти,Понякога като изгася двигателя и перката работи още 20 -30 секунди и спира. Няма ли опасност от случайно включване на перката докато колата е угасена и от това да ми пада акумулатора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на перката на вентилатора
Collapse
X
-
Свързване на перката на вентилатора
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Перката е свързана така: Един кабел тръгва от акумулатора, и влиза в нея. Т.е. постоянно е захранена. После от нея излиза другия кабел, който се разклонява на 2, ако имаш климатик. Едната част минава през резистор и влиза в реле с норм. отв. контакт на номер 30, а изхода - 87 отива на маса. Другия кабел от разклонението не минава през резистор, а влиза направо в друго реле от същия тип. Т.е. веднъж тока минава през перката и през резистора, и така се върти по-бавно, а веднъж тока минава директно само през перката. Така чрез сигнал от комптъра се затваря или едното, или другото реле, и перката започва да върти. Надявам се да е станало ясно защо в перката влиза само 1 кабел и излиза 1. Управлението е през масата. Самите релета как се командват - те са постоянни захранени при контакт, а ЕКУ контролира масата им. Когато спреш контакта - нормално е релетата да спрат, съответно и перката. Това важи за определени модели При някои перката спира едва когато водата поизстине. В моделите с 2 перки , като например Браво/а ЖТД с климатик, изпълнението е по различно - няма го въпросния резистор който често прави проблеми, а степените на перките са както следва - бавната - перките са вързани последователно, бързата - успоредно.
Коментар
-
Sev написа:- мисля че нямаше реле, но не го твърдя на 100%- две степени имат перките на колите с климатик- нормално е да работи перката при изгасен амтомобил; има риск за акумулатора само при повреда на датчикаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар