Имал съм и други коли,ама чак толкова често да се е налагало нещо да поправям не помня да се е случвало.Не са бели кахъри ,особено с датчика на коляновия вал ,като реши да не пали и то не бях в града а на път!
Пушиш 3 цигари да изстине мотора, палиш и продължаваш Сериозно, такъв датчик има всяка кола, просто си му е дошло времето. Коце (кluchar), в гугъла пишат, че датчика може да се калибрира с МЕС, гледал ли си за такава опция?Иначе не е като да няма информация за ел. усилвателя в Youtube https://www.youtube.com/results?sear...punto+steering
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Пушиш 3 цигари да изстине мотора, палиш и продължаваш Сериозно, такъв датчик има всяка кола, просто си му е дошло времето. Коце (кluchar), в гугъла пишат, че датчика може да се калибрира с МЕС, гледал ли си за такава опция?Иначе не е като да няма информация за ел. усилвателя в Youtube https://www.youtube.com/results?sear...punto+steering
То така си беше ,лошото беше че беше август месец и загряваше за 5-6 километра
Каквато и кола да еже да има този проблем с волана като е с електроусилвателИма на Мерцедес А класа ,Рено ,Шкода .На Опел е същото като на Пунто .А производителите на тези части са 2_3 фирми .
Здравейте! Някой знае ли къде се намират датчиците за крайно ляво и дясно положение и от къде мога да купя нови, тъй като не намирам. При мен уж се оправяше проблемът с изгасяне и палене, но от вчера като завъртях волана на крайно ляво положение, за да паркирам изведнъж ми върна назад, чу се един звук и светна червената лампа на волана. Днес заредих акумулатора на макс (защото си мислих, че пак не му стига ток), палих над 20 пъти, но уви - волана твърд.
Тук датчик не продават нов за това вземи комплект всичко Сензора/датчика е точно по оста на долу на волана в една алуминиева кръгла кутия Steering Position and Torque Sensor Replacement https://www.youtube.com/watch?v=ETARIom1hosКато начало направи диагностика
Тук датчик не продават нов за това вземи комплект всичко Сензора/датчика е точно по оста на долу на волана в една алуминиева кръгла кутия Steering Position and Torque Sensor Replacement https://www.youtube.com/watch?v=ETARIom1hosКато начало направи диагностика
Направих диагностика и първоначално имах 3 записани грешки, но като ги изчистих веднага при палене се появяваше само "C1007 - Electric Motor". Ето снимки:След като изчистих грешките и запалих се появи отново тази грешка и червеният волан, разбира се, светна:Значи проблемът ми не са датчиците, а моторчето. За релета ли съм или цялото моторче е заминало?
Здравейте колеги. Спрял съм се на Пунто II заради по-евтината поддръжка, но ме притеснява често срещания проблем със сервото (City Drive или нещо такова беше). Бях чел някъде, че ремонта му е над 600лв, което според мен е доста за такъв клас кола... Въпроса ми е има ли някакъв по-евтин вариант за този проблем
Да има без никакво серво и волана е лек Цялото серво е 150 лв от друга кола не 600лв е ако е ново е друго в Сърбия е 350- 400евро ново комплект това да ти е проблема на тази кола другото да е наред :окачване ,двигател ,ламарини
Зависи как е подържаш и как е караш на каква кола ще попаднеш дали преди това е гледана Е все ще изкара 10 години Поне моето почти толкова го карах беше над 400000 км Има таксита на 3 -4 години където са за брак
Коментар