Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Фиат Пунто - ел. усилвател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ремонт на електроусилвател

    Здравейте, Колеги! От миналата седмица съм горд собственик на фиатче (това от подписа ми, второ в шофьорската ми кариера). Уви, не ми е било писано да и се порадвам известно време безоблачно (става дума за по-сериозни проблеми - разбира се, колата все пак е стара..). При огледа специално обърнах внимание на усилвателя и не открих нещо, още повече, че я докарах на собствен ход от Хасково - без проблем. За зла участ лампата с воланчето и вдървеният волан се случиха на излизане от халето с монтажа на номерата в КАТ . Понеже капиталовложенията до момента никак не са малко, а ползвам и завися от автомобила си постоянно, в момента ми е супер неприятно (на всичкото отгоре са празници), че не мога да го карам спокойно..Имах договорка с "ключар" да ми се обади, и все още не съм загубил надежда, но започнах да търся и други варианти без да има нужда да оставям девет кожи, за което ще съм ви вечно признателен! Порових се в темата и май само сервиз "Технопарт" в София е споменат с успешен изход от проблема, макар че във форумите има повече "разпни го", отколкото "осанна" за сервиза.. Тъй че ако някой има скорошен челен опит - нека го сподели Забравих да кажа, че я качих на компютър и изкарва 2 бр. грешки - едната проблем в електромотора, а втората се бях отнесъл (от мрачни мисли) и не запомних точно каква беше, но мисля че идеше реч за сензор (не съм сигурен). Чест им прави на момчетата (автосервиз "Престиж" на Овча купел), че не почнаха да я човъркат без да разбират - каквото ми се е случвало не един път на други места; провериха бушоните, казаха ми че ток до усилвателя има и ме посъветваха да отида в друг сервиз, където са пипали подобна кола и блока..Благодаря Ви предварително!
    FIAT Idea 1.4, 16V, 95 бензинови кончета

    "Сърцето има доводи, които разумът не познава"
    Паскал

    Коментар


      кола

      Колега извинявай че не се обадих нямаше ме тук сега се върнах трябва да се види дали е този моделТо става за всички видове и дали при Италянеца има такова
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        Re: ремонт на електроусилвател

        duh_ku4e_vla4i написа:
        Здравейте, Колеги! От миналата седмица съм горд собственик на фиатче (това от подписа ми, второ в шофьорската ми кариера). Уви, не ми е било писано да и се порадвам известно време безоблачно (става дума за по-сериозни проблеми - разбира се, колата все пак е стара..). При огледа специално обърнах внимание на усилвателя и не открих нещо, още повече, че я докарах на собствен ход от Хасково - без проблем. За зла участ лампата с воланчето и вдървеният волан се случиха на излизане от халето с монтажа на номерата в КАТ . Понеже капиталовложенията до момента никак не са малко, а ползвам и завися от автомобила си постоянно, в момента ми е супер неприятно (на всичкото отгоре са празници), че не мога да го карам спокойно..Имах договорка с "ключар" да ми се обади, и все още не съм загубил надежда, но започнах да търся и други варианти без да има нужда да оставям девет кожи, за което ще съм ви вечно признателен! Порових се в темата и май само сервиз "Технопарт" в София е споменат с успешен изход от проблема, макар че във форумите има повече "разпни го", отколкото "осанна" за сервиза.. Тъй че ако някой има скорошен челен опит - нека го сподели Забравих да кажа, че я качих на компютър и изкарва 2 бр. грешки - едната проблем в електромотора, а втората се бях отнесъл (от мрачни мисли) и не запомних точно каква беше, но мисля че идеше реч за сензор (не съм сигурен). Чест им прави на момчетата (автосервиз "Престиж" на Овча купел), че не почнаха да я човъркат без да разбират - каквото ми се е случвало не един път на други места; провериха бушоните, казаха ми че ток до усилвателя има и ме посъветваха да отида в друг сервиз, където са пипали подобна кола и блока..Благодаря Ви предварително!
        Това е коронния номер на всички малки Фиати.И да отидеш в Технопарт те ще те накарат да оставиш колата и след това ще я закарат до сервиза на инж.Янков.Така че е по добре да контактуваш директно с първоизточника: 0899824657 -Йордан Янков.Успех.

        Коментар


          Благодаря Ви за отговорите колеги! Явно ще се действа след празниците, в момента никой не работи! Ще пиша после за приключенията си, надявам се да са с хепи енд!
          FIAT Idea 1.4, 16V, 95 бензинови кончета

          "Сърцето има доводи, които разумът не познава"
          Паскал

          Коментар


            Здравейте! Ровенето ми из ePER-а даде резултат - номера на усилвателя за моята кола е 71736547 - различно от това, което се вижда по-горе от снимката на kluchar - понеже за първи път ми се налага подобна справка предполагам, че това е Фиат номера на стикера върху сервото. По този повод имам и още едно питане - възможно ли е усилвателя да е същият като на друга Идеа, но с различен мотор (мощност, кубатура) от същите години, както ми се струва ме указва еPER-а (ако не греша). Ако е така това значително ще улесни търсенето по автоморгите.
            FIAT Idea 1.4, 16V, 95 бензинови кончета

            "Сърцето има доводи, които разумът не познава"
            Паскал

            Коментар


              кола

              Сваляш кората гледаш № и питаш Италянеца за 120 лв с пазарлък може да ти намери или от СтилоНаправи диагностика да види какво е
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                300 лв. - цялото серво от автоморга + 60 лв. работа = нормално въртящ се волан незнайно докога + старото серво с неуточнена повреда в запас..Относно е-PER -а: номерата, които търсих и в крайна сметка открих (фиат - номер и т.н.) се оказаха различни от всички номера по сервото, което се свали от колата, а и от номерата на това, което се качи. Всъщност полезното в случая с е-PER-a e това, че разбрах - тази част е идентична с монтираните и на други мотори и модификации Идеа (6 на брой), и за съжаление по отношение на другите машини - само на Ланчия Муса. При покупката гледах да съвпадат фиат номерата от моята и новото/старо серво - 00517364610, синя лепенка, TRW. Понеже съм от София справката ми по морги в БГ намери и по евтини оферти, но в крайна сметка с доставката щеше да надскочи платеното впоследствие (цялото серво с кормилният прът е около 11 кг).Не знам дали е от това, че преди това ми се разгони фамилията с твърдия волан, особено при паркиране , но към момента е истинско удоволствие да шофираш количката. Моля се само да нямам подобни приключения скоро..Благодаря на колегата Stefan Hadjov за телефона на инж. Йордан Янков (0899824657) - рядко точен и коректен човек!
                FIAT Idea 1.4, 16V, 95 бензинови кончета

                "Сърцето има доводи, които разумът не познава"
                Паскал

                Коментар


                  Здравейте, искам да попитам някой има ли представа ако се появява индикацията от време на време трябва ли спешно да се потърси вариант спешно да се подмени-оправи проблема. Мисалта ми е такава може ли да поизчака и до колко е сериозен проблема.Понеже като се появи гася колата и паля пак и всичко си е наред!
                  2011 - 2016FIAT Punto mk2 1.2 8v
                  2016- Fiat punto mk2 1.2 8v
                  2017- Fiat Grande punto 1.2 8v

                  Коментар


                    Ако е фиат пунто МК2 1.2Може да потърсиш от друга кола при ваз имаше няква моргаможе да караш така но като тръгваш трябва да ядеш повече Малко ще ти е трудно в началото имало е колеги където са карали 5000 км Иначе се отреморнита системата направи диагностика с /Българската програма за ФИАТ/
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      Здравейте колеги , и аз да се похваля от скоро съм собственик на Fiat Punto 1.4 16v МК3 2004г. Абсолютно същият проблем както при останалите колеги. Светва ми лампата на волана одървя се и до там . Идеята е , че при даване на контакт лампичката изгасва , запалвам колата тръгвам да карам и тогава светва червеното кормило. Интересното е че , понякога одървя волата понякога не . Т.е давам на контакт , изгасва си лампичката паля тръгвам и светва червеният волан без да одървя кормилото ! В някой случей пък се случва точно обратното - одървя волана . И най-кофтито от цялата история е , че не ми го прави постоянно. т.е седмица карам без да светва нищо . Спирам колата цяла вечер си седи на сутринта я паля и светва ту одървя ту не одървя ... От това което изчетох проблем явно ще да са ми релетата ... знам ли ... Водих я на дигностика и ми изкара грешка : C1005 - Датчик ъгъл на завъртане на волана C1006 - датчик за момента на съпротивление при завой C1007 Мотор за сервоуправлението C1016 Мотор за сервоуправлението C1004 - Мотор за сервоуправлението. Моля дайте някакъв съвет . Ще бъда много благодарен .

                      Коментар


                        Твоята система е без релета.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          А такааа ами сега...

                          Коментар


                            Попитай колегата Kluchar, той им разбира.Вчера продадох точно такъв усилвател на един пичага, който ще се мъчи да го монтира на по-старият модел, но има шанс да ми го върне
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              Ок много благодаря за информацията

                              Коментар


                                Здравейте отново колеги , извинявам се ,че отново се натрапвам с моят проблем , но лампата за волана започна да ми прави дискотека с извинение ... Снощи светеше , днес не светва ... утре знам ли. Така , като светне лампата волана не се одървя ! Карам си колата но лампата си свети .. спра я някъде изчакам 30 минути , качвам се паля минава чека тръгвам и пак светва но волана не се одървя , дори CITY режима си работи като го включа свети си в зелено. А сега от преди 1 час спря да свети.. Е това на нищо не прилича неговото ! Махнах кората под волана , извадих всички връзки пъхнах ги на ново , мисля да не би да имам хлабава връзка ... Огледах кабелите няма оголено скъсано всичко уж е наред ! След консултация с колегата Kluchar вчера си погледна и датчика за волана , който е свързах със жълт шлаух към самото моторче на ел.усилвателя .. извадих конектора пъхнах на ново. ноо явно проблема е по сериозен.. Възможно ли е да не ми зарежда акумулатора и да не стига ток за ел. усилвателя ... Мерих с уред при запален двигател 14.05 волта си подава към акумолатора .. Но при завъртане на волана напрежението пада на 13.80 13.75 ... без да давам газ . Сигурно е нормално .. Моля за съвет

                                Коментар

                                Working...
                                X