Ще бъда благодарен ако може.Телефонът ми е в подписа,звънни като дойдете,но междувременно аз се правих на "майстор",и датчика май вече не е годен за употреба.Разглобен е на съставните си части.Запоявах и други релета,но май не са същите,защото и с тях не тръгна.
Щом и датчика е проблемен вземи и се обади на ИталянецаСОФИЯ955 54 76 да ти прати цял комплект така няма да пипаш нищо по електрониката може да си сложиш твоето управление и много по лесно ще стане
Да попитам и аз. Ситуацията е следната (колата е Punto MK2 1.2 8V):1. Ключа е на контакт - индикацията светва, след което изгасва след няколко секунди.2. Когато запаля индикацията светва за постоянно. Съответно волана се върти трудно.Някакви съвети? Мога ли да я карам така ден-два? Къде да я погледнат. До колкото чета из форума ако е от датчик в някое положение нещата ще се оправят (за кратко). При мене няма оправия нито при крайно ляво положение, нито при крайно дясно. Означава ли, че вероятността да са релета е голяма? Питам за да знам за какво да се готвя :DПрепоръчайте и някой, който се e занивамал с ел. усилватели за МК2.Благодаря предварително!
Докарай колата да е видим на 5 те Кьошета съмче по новите нямат релета.а иначе сутрин закусваш повече и се качваш на колата .Само тежкия волан е проблем пробвай първо да му свикнеш
Колата е 2002-ра (дата на първа регистрация). Посвикнах му, но като се научиш на лесното, после... ))Ще мина др-та седмица, че ще съм извън града до неделя.
Колеги ако някой има проблем с волана да ми се обади,имам най новата програма за диагностика на фиат,алфа и ланчиа с която се свързвам и с компютъра на волана а също така и с всичко останало :D
За диагностика на сервото показва ли нещо по подробно или само общо . например проблем в датчика проблем в мотора Има и подробна диагностика само на датчика ама тук не съм чул някой да има такъв уред
Това са част от характеристиките на програмата:- Вградена поддръжка на електронни блокове за управление, използвани в автомобилите на Фиат груп.- Контрол на различни динамични параметри на двигателя, скоростна кутия, АБС, контрол на климата екю и графично представяне- Четене на статични данни: ЕКЮ идентификация, статуса на системата, кодове за неизправности, с вероятните причини и информационна среда- Изчистване на кодове за неизправности- Активни процедури за диагностика и конфигурация за различни видове оборудване, контролирано от двигател, скоростна кутия,компютър на електроусилвател, климатроник, АБС, въздушна възглавница за безопасност, контрол код и други блокове- Електронен ключ и РФ дистанционно програмиране контрол-емисиите на ЦО2- Графика данни -Разход на гориво в реално време и много други Не използвам ФЕС :D
Коментар