бат Жоро, карай докато се скапе тотално. Твоят усилвател е от по-новите, без релета. Може датчика за положение на волана да е виновника.boyan_kb, записала е някаква моментна грешка. Закачи я на диагностика, изтрий я и си в джаза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем! Фиат Пунто - ел. усилвател.
Collapse
X
-
M5kov написа:бат Жоро, карай докато се скапе тотално. Твоят усилвател е от по-новите, без релета. Може датчика за положение на волана да е виновника.boyan_kb, записала е някаква моментна грешка. Закачи я на диагностика, изтрий я и си в джаза.
Коментар
-
Щом свети - явно не Щом пък усилвателят работи, значи, че релета/датчик за волана са ок. Поне аз така го разбирам."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Проблем с електроусилвател
Здравейте колеги. И аз да се оплача от проблем с електроусилвателя - Punto 1.2 8V 05.2003. Преди време жената спря рязко в завой. Последва светване на лампата на волана. За щастие не се втвърди. След рестарт на двигателя се оправи. От тогава все по-често започна да светва лампата.Сега вече в положение на контакт светва, минава проверката и изгасва. След като потегля отново светва. Волана не е твърд, ситито си работи. Ходих на някаква диагностика и ми изписа датчика за ъгъла на завиване прекъсва. Въпроса ми е дали според Вас диагнозата е правилна и дали мога да карам все още така известно време иливеднага да се сменя този датчик? Моля и колегите от Пловдив да препоръчат читав майстор или сервиз за този ремонт!
Коментар
-
Re: Проблем с електроусилвател
vlahkab написа:Здравейте колеги. И аз да се оплача от проблем с електроусилвателя. Преди време жената спря рязко в завой. Последва светване на лампата на волана. За щастие не се втвърди. След рестарт на двигателя се оправи. От тогава все по-често започна да светва лампата.Сега вече в положение на контакт светва, минава проверката и изгасва. След като потегля отново светва. Волана не е твърд, ситито си работи. Ходих на някаква диагностика и ми изписа датчика за ъгъла на завиване прекъсва. Въпроса ми е дали според Вас диагнозата е правилна и дали мога да карам все още така известно време иливеднага да се сменя този датчик? Моля и колегите от Пловдив да препоръчат читав майстор или сервиз за този ремонт!
Коментар
-
Колеги за съжаление имах ядове със сервото на пунтото и съм сменял и датчик носил съм и мотора за ремонт. За мотор в Пловдив мога да препоръчам Авел сервиз (Bosch на кукленско шосе, 80лв. струваше какво са правили обаче не мога да кажа). Датчика е т*ш*к работа обаче. Зор се намират и в Пловдив област са скъпи частите или предлагат кардиналното решение цялата рейка да се сменя. От Варна по моргите го намерих за 40лв. иначе нов мисля не можете да го купите оригинален, в интернет видях в някакъв английски сайт заместители за около 350 лв. мисля че бяха. Ако си намериш датчик не е нечовешка задача да се смени имам и един майстор при който мога да те пратя и ще ти свърши работа за смяната, просто е времеемка и бавна работа защото се сваля цялата рейка и се разглобява докато се стигне до датчика (което ще рече, че г/д още толкова струва и смяната). А иначе в моргата ми казваха на мен или да донесеш цялото серво старото или да снимаш буксата за компютъра на сервото която е имали различни разновидности и трябвало да се спази... дали е истина и е чак такъв проблем не мога да кажа, за мотора със сигурност ще бъде обаче за датчика мисля, че не би трябвало да има значение и трябва на всички да са еднакви (графитен датчик, безконечник не е особено сложна структура..). Имайте предвид обаче, че при смяна на датчика се налага адаптирането му и ще ви трябва диагностика Поздрави и дано съм помогнал!ПП: Забравих да кажа, че на мен ми е отказвало сервото в движение и то в завой точно. Не е чак такъв проблем и колата все още е управляема особено ако се движиш със скорост над 10км/ч и все пак е нормално да се притесняваш за жената, но ако малко от малко може да кара, няма да стане белята просто няма да може да паркира или ще и бъде много мъчно. Като човек карал кола без серво (Opel Kadett) твърдо мога да ви кажа, че Пунтото независимо, че е по-малко, не е създадено да се кара без серво.
Коментар
-
Мерси колега...има полза от такива коментари.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Аз пак да се включа.Както казах по горе от известно време ми свети воланчето но си имаше усилване на волана.Онзи ден докато жена ми се връщаше от работа хидравликата и отказа за малко и после пак се оправи.Воланчето продължава да свети хидравлика има.Днес ходих при един авер да направим диагностика и там записва грешка датчик положение кормило.Възможно ли е да има проблем с датчика ,но да имам усилване?И къде да намеря евнтуално такова животно?http://www.megaparts.bg/product/lent...s-5-vrТова ли е ?
Коментар
-
При положение, че работи, явно иска калибрация. Като я закачвахте с диагностиката (с каква диагностика?) имаше ли опция за калибриране?Ето това е датчика:https://www.google.bg/search?q=steer...ed=0CAYQ_AUoAQ"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:При положение, че работи, явно иска калибрация. Като я закачвахте с диагностиката (с каква диагностика?) имаше ли опция за калибриране?Ето това е датчика:https://www.google.bg/search?q=steer...ed=0CAYQ_AUoAQ
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Като е датчик сменяш компект и готово има го при Италянеца на добра цена или от някоя морга това с диагностика не се оправя Трябва да се смени това кръглото с жичката ама като не се продава тук се сменя цялото
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар