Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Фиат Пунто - ел. усилвател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Така , днес отворих електромотора . Без релета е със сигурност ! Върти си се нормално замерих го всичко по веригата е наред , не вярвам да е от него . Напръскал съм абсолютно всички букси в кутията с бушоните вътре в колата която е с контактен спрей. Свалих я цялата почистих я и отново всичко по местата . Същата процедура извържих и с буксите на компютъра на ел. хидравлика т.е буксите от моторчето до компютъра и буксата от датчика на волана към компютъра почистени напръскани и сложени по местата. Отворих и кутията с предпазители до двигателя , и там разкачих няколко букси , напръсках забърсах закачих . Отделно прегледах предпазителите , няма нагоряло , няма и нещо притеснително . Затворих всичко както си му е реда . Сядам паля и още на място викам чакай да завъртя волана сегаа в очакване на решението ... ДА АМА НЕ ! Само си останах с очакването ! Пак си светна , ей така да ми напомни просто ,че имам волан туковиж дане забравя и даа .. карам си като пич то си свети.. Кеф да му е на човек , но какво да правиш. Та колеги консултирах се и с един от местните разбирачи по компютри и електроника понеже съм от Велико Търново. Та въпросният майстор ме посъветва да карам така докато не почне да ми одървя волана и не се скапе изцяло, тъй като можело и да сменя датчика и да не се оправи. Можело и да е от компютъра , можело и да е от моторчето което според мен изглежда в идеално състояние и си се върти нормално . В общи линии искаше да ми каже ,че май трябва да сменям цялото ел. хидравлика . Такаа до тук добре при въпрос може ли да ми я смени - Ааа не не се наемал , твърде сложем бил ремонта . Е какво пък да му е толкова сложното . Вярно е ,че и аз немога да се справя , но с малко помощ от колега разбирач що да не го сменя .. Като цяло колеги това са моите неволи по автомобила. Накрая почнах да се чудя датчик ли да сменям , цяла хидравлика ли да купувам ? Компютърът ли е прецакан ? Много баби хилово бебе дето има една приказка .. Ъкъл от всякъде решение от никъде поне от страна на въпросният гуру на компютрите . Както и да е май ще си карам колата така и ще дотърча до София за да си реша проблема .. натам ми се виждат нещата . Ако все пак някой може да окаже съдействие ще бъда благодарен.

    Коментар


      кола

      Нали бше правл дагностка там злезе проблм сензор/ датчик та сменяш и готово
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        Здравей колега, RadoslavovАз имах подобен проблем, но на пунто мк2. Червената лампа ту светеше ту гаснеше по време на движение. Понякога се върдява волана, понякога не. Решението - оказа се лоша връзка на дебелия кабел на алтернатора / бях преминал смяна на еднопосочния му лагер-демпфер 3 мес. преди появата на проблема/ и в сервиза са си оставили ръцете. Писал съм в едната си тема. Реално оправях друг проблем - пулсации на напрежението, но не успях на място да развия релерегулатора та си сглобих всичко уж за друг път и още докато сглобявах разбрах, че нещо не е същото при стягането на дебелия кабел. Съвет ако си имал интервенции по генератор, стартер или акумулатор търси лоши връзки.Успех
        Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

        Коментар


          Много благодаря за информацията колега още утре ще проверя ! Ти си третият човек който ми дава съвет за лоша връзка. Вътре всичките ги прегледах но отвън не съм и утре се заемам с това! Благодаря още веднъж; )

          Коментар


            Неприятното в случаят, е че проверката на лошите връзки не следва да минат само с проверка на хлабина / размърдване / там където има контрагайки. Аз лично си признавам, че с огромно усилие развих гайката на дебелият кабел на алтернатора, но вътрешната гайка,която притиска една медна втулка за осигуряване лесно преминаване на голям ток се оказа все едно навита на ръка. По спомен - реда за монтажа беше медната втулка, гайка, дебелия кабел и накрая пак гайка. Принципно ел. усилването на волана е голям консуматор и появили се проблеми в него се оказват всъщност предвестник на заминаващ си акумулатор или нещо по генератора.
            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

            Коментар


              OptimusMaximus написа:
              Неприятното в случаят, е че проверката на лошите връзки не следва да минат само с проверка на хлабина / размърдване / там където има контрагайки. Аз лично си признавам, че с огромно усилие развих гайката на дебелият кабел на алтернатора, но вътрешната гайка,която притиска една медна втулка за осигуряване лесно преминаване на голям ток се оказа все едно навита на ръка. По спомен - реда за монтажа беше медната втулка, гайка, дебелия кабел и накрая пак гайка. Принципно ел. усилването на волана е голям консуматор и появили се проблеми в него се оказват всъщност предвестник на заминаващ си акумулатор или нещо по генератора.
              има логика...не е за пренебрегване.А има и случаи с подобен проблем на колеги.
              petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

              http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

              Коментар


                Стилото нещо ми прави мизерий за 5 дни 3 пъти ми изключва в движение,след рестарт н двигателя се оправя, аку-то е почти нов зареждането е нормално.Грешката на дисплея е само за волсна.Кво да гледам или по точно къде, лоши връзки а,у.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  Здравейте ,иска да закупя 2 рлета за EУ. Бихте ли ме насочили за цена или тел за връзка.Благодаря ви предварително.

                  Коментар


                    същото ми се случва като колегата , RadoslavovАз имах подобен проблем, но на пунто мк2 ,ax188,пунто 1.9jtd. Червената лампа ту светеше ту гаснеше по време на движение. Понякога се върдява волана, понякога не. Решението oще е неясно.Почвам да проверявам кабелите за лоша връзка /щот имах интервенция смяна съединител.../па дано да е това...
                    Типо 1.9 td,Пунто 1.7 td,пунто ван 1.9 jtd

                    Коментар


                      Здравейте колеги.При мен проблема все още го има ! Сигурен съм ,че е от Torque Steering Sensor -а или 1005 1006 грешка в Multi ECU Scan , като се калибрира от програмата самият сензор се оправя за доста продължително време ! Това е съвет ,който аз мога да дам за временно решение на проблема . Поне аз така се спасявам до момента Но идеята е че след калибровка рядко ми прави проблем P.S. добре че си купих ELM327 . Явно ще трябва да се позаинтересувам къде в София могат да ми сменят датчика или ако някой от тук може да ме насочи , че в родното Велико Търново никой не се наема ?

                      Коментар


                        Radoslavov написа:
                        Здравейте колеги.При мен проблема все още го има ! Сигурен съм ,че е от Torque Steering Sensor -а или 1005 1006 грешка в Multi ECU Scan , като се калибрира от програмата самият сензор се оправя за доста продължително време ! Това е съвет ,който аз мога да дам за временно решение на проблема . Поне аз така се спасявам до момента Но идеята е че след калибровка рядко ми прави проблем P.S. добре че си купих ELM327 . Явно ще трябва да се позаинтересувам къде в София могат да ми сменят датчика или ако някой от тук може да ме насочи , че в родното Велико Търново никой не се наема ?
                        Здравей колега. За по-набързо ще ти кажа , че имах същия проблем до преди седмица. Намерих цяло серво втора ръка от колега от форума и ми го смениха. За сега нямам проблем. За повече подробности виж темата "Изчезна ми хидравликата на Пунтото" - нещо такова беше заглавието на темата. Успех !
                        Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

                        Коментар


                          Ако го имаш, защо не пробваш сам да го смениш? iliqnstoyanov на теб не ти ли остана датчика?
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            M5kov написа:
                            Ако го имаш, защо не пробваш сам да го смениш? iliqnstoyanov на теб не ти ли остана датчика?
                            На мен ми остана компютъра, който взех от теб и старото моторче, което не знам колко е изправно - ту работи добре, ту вдървява волана
                            Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

                            Коментар


                              Някой ако има в повече релета за ЕУ за пунто мк 2 .Днес умря от раз.Ако има някой нека се свърже с мен :0894464090

                              Коментар


                                Свалих моторчето.На релетата пише :v23072-c1061-A308 _+11871http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=2&modif=93&cat=27&subcat= 322&prod=11418&numenkl=1&show=1тези ще свършат ли работа?гледам че пише ++ под долния код?

                                Коментар

                                Working...
                                X