Така , днес отворих електромотора . Без релета е със сигурност ! Върти си се нормално замерих го всичко по веригата е наред , не вярвам да е от него . Напръскал съм абсолютно всички букси в кутията с бушоните вътре в колата която е с контактен спрей. Свалих я цялата почистих я и отново всичко по местата . Същата процедура извържих и с буксите на компютъра на ел. хидравлика т.е буксите от моторчето до компютъра и буксата от датчика на волана към компютъра почистени напръскани и сложени по местата. Отворих и кутията с предпазители до двигателя , и там разкачих няколко букси , напръсках забърсах закачих . Отделно прегледах предпазителите , няма нагоряло , няма и нещо притеснително . Затворих всичко както си му е реда . Сядам паля и още на място викам чакай да завъртя волана сегаа в очакване на решението ... ДА АМА НЕ ! Само си останах с очакването ! Пак си светна , ей така да ми напомни просто ,че имам волан туковиж дане забравя и даа .. карам си като пич то си свети.. Кеф да му е на човек , но какво да правиш. Та колеги консултирах се и с един от местните разбирачи по компютри и електроника понеже съм от Велико Търново. Та въпросният майстор ме посъветва да карам така докато не почне да ми одървя волана и не се скапе изцяло, тъй като можело и да сменя датчика и да не се оправи. Можело и да е от компютъра , можело и да е от моторчето което според мен изглежда в идеално състояние и си се върти нормално . В общи линии искаше да ми каже ,че май трябва да сменям цялото ел. хидравлика . Такаа до тук добре при въпрос може ли да ми я смени - Ааа не не се наемал , твърде сложем бил ремонта . Е какво пък да му е толкова сложното . Вярно е ,че и аз немога да се справя , но с малко помощ от колега разбирач що да не го сменя .. Като цяло колеги това са моите неволи по автомобила. Накрая почнах да се чудя датчик ли да сменям , цяла хидравлика ли да купувам ? Компютърът ли е прецакан ? Много баби хилово бебе дето има една приказка .. Ъкъл от всякъде решение от никъде поне от страна на въпросният гуру на компютрите . Както и да е май ще си карам колата така и ще дотърча до София за да си реша проблема .. натам ми се виждат нещата . Ако все пак някой може да окаже съдействие ще бъда благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем! Фиат Пунто - ел. усилвател.
Collapse
X
-
Здравей колега, RadoslavovАз имах подобен проблем, но на пунто мк2. Червената лампа ту светеше ту гаснеше по време на движение. Понякога се върдява волана, понякога не. Решението - оказа се лоша връзка на дебелия кабел на алтернатора / бях преминал смяна на еднопосочния му лагер-демпфер 3 мес. преди появата на проблема/ и в сервиза са си оставили ръцете. Писал съм в едната си тема. Реално оправях друг проблем - пулсации на напрежението, но не успях на място да развия релерегулатора та си сглобих всичко уж за друг път и още докато сглобявах разбрах, че нещо не е същото при стягането на дебелия кабел. Съвет ако си имал интервенции по генератор, стартер или акумулатор търси лоши връзки.УспехНе ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
Неприятното в случаят, е че проверката на лошите връзки не следва да минат само с проверка на хлабина / размърдване / там където има контрагайки. Аз лично си признавам, че с огромно усилие развих гайката на дебелият кабел на алтернатора, но вътрешната гайка,която притиска една медна втулка за осигуряване лесно преминаване на голям ток се оказа все едно навита на ръка. По спомен - реда за монтажа беше медната втулка, гайка, дебелия кабел и накрая пак гайка. Принципно ел. усилването на волана е голям консуматор и появили се проблеми в него се оказват всъщност предвестник на заминаващ си акумулатор или нещо по генератора.Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!
Коментар
-
OptimusMaximus написа:Неприятното в случаят, е че проверката на лошите връзки не следва да минат само с проверка на хлабина / размърдване / там където има контрагайки. Аз лично си признавам, че с огромно усилие развих гайката на дебелият кабел на алтернатора, но вътрешната гайка,която притиска една медна втулка за осигуряване лесно преминаване на голям ток се оказа все едно навита на ръка. По спомен - реда за монтажа беше медната втулка, гайка, дебелия кабел и накрая пак гайка. Принципно ел. усилването на волана е голям консуматор и появили се проблеми в него се оказват всъщност предвестник на заминаващ си акумулатор или нещо по генератора.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Стилото нещо ми прави мизерий за 5 дни 3 пъти ми изключва в движение,след рестарт н двигателя се оправя, аку-то е почти нов зареждането е нормално.Грешката на дисплея е само за волсна.Кво да гледам или по точно къде, лоши връзки а,у.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
същото ми се случва като колегата , RadoslavovАз имах подобен проблем, но на пунто мк2 ,ax188,пунто 1.9jtd. Червената лампа ту светеше ту гаснеше по време на движение. Понякога се върдява волана, понякога не. Решението oще е неясно.Почвам да проверявам кабелите за лоша връзка /щот имах интервенция смяна съединител.../па дано да е това...Типо 1.9 td,Пунто 1.7 td,пунто ван 1.9 jtd
Коментар
-
Здравейте колеги.При мен проблема все още го има ! Сигурен съм ,че е от Torque Steering Sensor -а или 1005 1006 грешка в Multi ECU Scan , като се калибрира от програмата самият сензор се оправя за доста продължително време ! Това е съвет ,който аз мога да дам за временно решение на проблема . Поне аз така се спасявам до момента Но идеята е че след калибровка рядко ми прави проблем P.S. добре че си купих ELM327 . Явно ще трябва да се позаинтересувам къде в София могат да ми сменят датчика или ако някой от тук може да ме насочи , че в родното Велико Търново никой не се наема ?
Коментар
-
Radoslavov написа:Здравейте колеги.При мен проблема все още го има ! Сигурен съм ,че е от Torque Steering Sensor -а или 1005 1006 грешка в Multi ECU Scan , като се калибрира от програмата самият сензор се оправя за доста продължително време ! Това е съвет ,който аз мога да дам за временно решение на проблема . Поне аз така се спасявам до момента Но идеята е че след калибровка рядко ми прави проблем P.S. добре че си купих ELM327 . Явно ще трябва да се позаинтересувам къде в София могат да ми сменят датчика или ако някой от тук може да ме насочи , че в родното Велико Търново никой не се наема ?Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat
Коментар
-
M5kov написа:Ако го имаш, защо не пробваш сам да го смениш? iliqnstoyanov на теб не ти ли остана датчика?Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар