Radoslavov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем! Фиат Пунто - ел. усилвател.
Collapse
X
-
Да добавя към темата, че моделът усилвател без релета се монтира успешно, обаче заедно с компютъра, на мястото на този с релетата. Обратното предполагам също ще стане."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Благодаря за съветите . Вчера махнах кутията с бушоните която е под волана , всички контакти букси които влизат в нея съм напръскал с контактен спрей както и всички входове в които влизат буксите в самата кутия . Вадих изваждах не видях някъде хлабава връзка , но знае ли човек . Включае и буксите на датчика на волана към компютъра и от ел. моторчето към компютъра. След това отново закачих всичко монтирах както бе , от тогава насам не е светвало кормилото освен тази сутрин , и то защото го назорих с пълен ляв за да успея да паркирам . Иначе , довечера след работа , ще видя и кутията с бушоните при акумулатора . Ще я отворя и ще направя същата процедура , да не би случайно да имам лабава връзка нещо , тъй като последно ми светваше лампата , но волана не се одървяше ... След всички тези процедури , обмислям ако не станат нещата т.е дава отново същата грешка , по съвет на колегата KLUCHAR да взема от италиянеца цялото ел.серво което както той ме уведоми и прочетох е 120лв. Идеята ми е колеги с въпроса цял комплект ел.серво пунто 188 ли да подходя като се обадя ? И другото ми питане е дали бих могъл да сменя всичко сам ,по принцип съм технически грамотен човек , но има ли някъде подробно ръководство за смяната му , дори клипче с нагледни иструкции , тъй като търсих в нет-а но не успях да намеря ? И другата ми питанка е е прекалено ли е сложна подмяната ? По -горе обърнах внимание на това ,че много ми падал тока и това е било проблем , замерих тока и на друго пунто същото като моето само че 2- врато . Токът бе същият ... при въртене на волана ... Как мислите ? И благодаря за съветите и помоща !
Коментар
-
Колеги някой има ли идея къде в нета мога да намеря ръководство как да сваля датчика - сонзор на волана . Намерих такъв при Италянеца за 50лв . Рових къде ли не в интернет , но не успях да намеря как точно се сменя за PUNTO 188 ... Не мисля ,че е нещо кой знае какво като смяна ... Бихте ли дали някакъв съвет . Благодаря
Коментар
-
Rokambol написа:Цената на това реле в e-bay е 50 евро Виж този линк - кое е твоето реле? Това са заместители с "народни" цени - 2-5$.Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Колега Antonio_Pr колата е Пунто 3 , при което в мотора няма релета , както ми каза и колегата Kluchar . То е най-лесно да тръгнем да сменяме релетата ... Четох ,че при проблем с електромотора и релетата в чиито мотор се съдържат, волана трябва да одървя а при мен просто лампичката светва от време на време.. На диагностика грешки C1005 и C1006 .. Бих се радвал ако ми вземат от 20 до 50лв за смяна на въпросният датчик чесно казано.. Като гледам се сваля и целият кормилен прът на който е датчика за да се смени. Както казах по-горе някой да е сменял и да ме посъветва къде да чета гледам видео или закарам колата за да го сменят ?
Коментар
-
Radoslavov написа:Първо , колега колата е Пунто 3 , при което в мотора няма релета ! Както ми каза и колегата Kluchar . То е най-лесно да тръгнем да сменяме релетата ... Четох ,че при проблем с с електромотора и релетата волана трябва да одървя и.т.н а при мен просто лампичката светва от време на време.Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Radoslavov написа:Май май... ще я карам така.. чудя се дали си заслужава да го сменям ...Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Грешка лека колега , т.е не е грешка а лека корекция 120лв е за PUNTO 2 , а 170лв за PUNTO 3 . Поне такива цени виждам в ценовата листа на италянеца. Въпросният датчик който по горе съм посочил е 50лв , в случей че някой се интересува. Питам аз кой може да ми смени датчика ,че не съм от София да дойда направо при теб .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар